2019-02-27, 22:25
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Fråga din fru.

Huh?
Citera
2019-02-27, 22:29
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Huh?

Fråga din fru hur balen på slottet var/är. Jag menar istället för att citera Askungen.
Citera
2019-02-27, 22:33
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Fråga din fru hur balen på slottet var/är. Jag menar istället för att citera Askungen.

Nu tänker jag inte bli mer privat än nödvändigt. Min fru lever ett förstklassigt liv. Jag ser till att hon får förkovra sig på alla sätt och vis. Hon är vacker och intellektuell. En mycket fin samtalspartner med bra politiska åsikter. Vi kommer bra överens.
Senast redigerad av WordWarrior 2019-02-27 kl. 22:38.
Citera
2019-02-27, 23:02
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Nu tänker jag inte bli mer privat än nödvändigt. Min fru lever ett förstklassigt liv. Jag ser till att hon får förkovra sig på alla sätt och vis. Hon är vacker och intellektuell. En mycket fin samtalspartner med bra politiska åsikter. Vi kommer bra överens.

Schysst. Jag har ju redan "berömt" dig för att ha hittat en partner som är rätt för dig. Utan att vara cynisk så är det ju inte många kvinnor (eller män för den delen) som hade varit ok med att mannen de är gifta med och har barn med åker iväg till Tyskland och besöker horor.

Och har du en dotter/döttrar så ska du nog uppfostra henne efter din "agenda" helt och hållet annars riskerar du att hon en dag färgar håret blått och skaffar näsring. Den dagen hon verkligen ser sin mamma och pappa och ska forma sin egen identitet som kvinna och vad den "rollen" innebär.

Jag kan tänka mig om man har en dotter att man inte vill att hon ska se hålet mellan benen som hennes största värde och tillgång att få pappas och andra mäns kärlek och pengar.
Senast redigerad av Jenny9 2019-02-27 kl. 23:06.
Citera
2019-02-27, 23:15
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Schysst. Jag har ju redan "berömt" dig för att ha hittat en partner som är rätt för dig. Utan att vara cynisk så är det ju inte många kvinnor (eller män för den delen) som hade varit ok med att mannen de är gifta med och har barn med åker iväg till Tyskland och besöker horor.

Och har du en dotter/döttrar så ska du nog uppfostra henne efter din "agenda" helt och hållet annars riskerar du att hon en dag färgar håret blått och skaffar näsring. Den dagen hon verkligen ser sin mamma och pappa och ska forma sin egen identitet som kvinna och vad den "rollen" innebär.

Jag kan tänka mig om man har en dotter att man inte vill att hon ska se hålet mellan benen som hennes största värde och tillgång att få pappas och andra mäns kärlek och pengar.

Vi är en konservativ kärnfamilj där mannen är den självklara auktoriteten. Det fungerar ypperligt. Sedan står frugan för en del inköpsbeslut, det ska jag inte förneka.
Citera
2019-02-27, 23:50
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:
Du har noll koll. Saker förändras fort nu. Svenskor är lågstatus nuförtiden på grund av deras sexualfientlighet och MENA-vurm. Samma nivå som hucklekärringarna ungefär.

Filipinskor är bland de bästa kvinnorna på jordklotet. Fantastiskt fina i personlighet och värderingar. De är smala och fina i kroppen, och de vackraste av dem kan vara otroligt fina.

Fransyskor kan du fetglömma. Lika vänsterradikala som svenskor.

Nä fransyskor är inte lika radikala som svenskor alls. I Sverige så har PK-kulturen vunnit totalt. Det har den inte i Frankrike.
Citera
2019-02-27, 23:53
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Vi är en konservativ kärnfamilj där mannen är den självklara auktoriteten. Det fungerar ypperligt. Sedan står frugan för en del inköpsbeslut, det ska jag inte förneka.

Kan du inte tatuera dit hakkorset ändå?
Jag skojar.

Ni låter som en klassisk överklassfamilj. Frun i huset tar hand om hushållet och barnen. Hon är skir och förstående, pysslar med sitt, förkovrar sig i sina intressen. Har överseende med sin mans "felsteg" och alla frillor. Klagar inte, mannen är grandios, hans beslut ofelbara. Hon vet vad hon har och varför.

Mannen i huset lever sin dröm. Att både äta kakan och ha den kvar är ju allas dröm.

Jag förstår varför du är så besatt av att "alla vill väl ha det som jag".

Jag har en helt annan syn. Ack ja.

Live long and prosper.
Citera
2019-02-27, 23:55
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Kan du inte tatuera dit hakkorset ändå?
Jag skojar.

Ni låter som en klassisk överklassfamilj. Frun i huset tar hand om hushållet och barnen. Hon är skir och förstående, pysslar med sitt, förkovrar sig i sina intressen. Har överseende med sin mans "felsteg" och alla frillor. Klagar inte, mannen är grandios, hans beslut ofelbara. Hon vet vad hon har och varför.

Mannen i huset lever sin dröm. Att både äta kakan och ha den kvar är ju allas dröm.

Jag förstår varför du är så besatt av att "alla vill väl ha det som jag".

Jag har en helt annan syn. Ack ja.

Live long and prosper.

Nej, jag skulle inte beskriva oss som överklass. Möjligtvis övre medelklass. Det är en ordning som fungerar för alla parter. Så varför inte fortsätta?
Citera
2019-02-27, 23:58
Avstängd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverigegrabben
Nä fransyskor är inte lika radikala som svenskor alls. I Sverige så har PK-kulturen vunnit totalt. Det har den inte i Frankrike.

Frankrikes president är en katastrof. Visst, dom har fått gula västarna som revolterar, men det har vi ju också fått. Dessvärre kan man inte vinna mot globalisterna med protester.
Citera
2019-02-28, 00:08
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Frankrikes president är en katastrof. Visst, dom har fått gula västarna som revolterar, men det har vi ju också fått. Dessvärre kan man inte vinna mot globalisterna med protester.

Ja deras president ja men inte franska folksjälen
Citera
2019-02-28, 00:09
Avstängd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverigegrabben
Ja deras president ja men inte franska folksjälen

Det är samma sak som i Sverige att regeringen går emot folksjälen. Att vara SD i Sverige är ju nya innegrejen.

Frankrike har precis som oss kulturmarxister på institution, hur skulle du förklara det här annars?
https://voiceofeurope.com/2018/09/french-book-on-sex-education-for-children-promotes-white-women-having-babies-with-arabs/
Citera
2019-02-28, 00:15
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Nej, jag skulle inte beskriva oss som överklass. Möjligtvis övre medelklass. Det är en ordning som fungerar för alla parter. Så varför inte fortsätta?

Du menar fortsätta med att kvinnor inte har rösträtt och att män styr alla livsnödvändiga system?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in