2019-02-22, 22:38
Medlem
Sterios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annakuwaso
Iofs, men menade nog mer om de va en normal.dos allltså 4-5mg om dagen 2 morgon 2 kväll. Eller om de är dessa doser missbrukare kör på.

Ja skulle säga att det är en normal dos, men äter du hela tiden eller vid behov?
Citera
2019-02-22, 22:38
Medlem
Sterios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Westdess
Intressant det där med doser, om en läkare skrev ut 8 mg/dag så är det en medicin men andra killen som äter 8 mg för exakt samma åkomma men utan läkare då är han en grov missbrukare.

Ja så är det väl i Sverige tyvärr 🤔.
Citera
2019-02-23, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aleksandr
Får man fråga dig hur mycket fick du? En mindre mängd? Menar du efter tredje besök hos samma läkare eller gick du till olika VC/läkare?
Tack för ditt svar

Japp jag fick ett vanligt paket. 20-30st 2mg, Rivotril som de hette. Det var samma läkare. Upplevde att Klonazepam inte var så vanligt då jag fick ta mig över halva Aten för att hitta ett Apotek som hade det inne.

Men man får sköta det snyggt, först gå en vecka på det läkaren ville prova för att sen säga att det inte hjälpte ett smack. Så inget man gör sig besvär om man är borta en vecka.

Lycka till!
Senast redigerad av vabis101 2019-02-23 kl. 19:16.
Citera
2019-02-28, 13:05
Medlem
Tja!

Har blivit erbjuden att köpa Ksalol 1 mg i lösvikt. Vet att det har florerat mycket kopior av Ksalol de senaste åren och om tabletterna jag blivit erbjuden är äkta eller kopior ter sig omöjligt att verkligen veta, trots garantier om äktheten från säljaren.

Så jag ställer två frågor här. Finns det kända faror med piratkopior av Ksalol man bör känna till? Finns det någon som har negativa erfarenheter av kopior av denna sort?

Tack på förhand.
Citera
2019-02-28, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alchemy
Tja!

Har blivit erbjuden att köpa Ksalol 1 mg i lösvikt. Vet att det har florerat mycket kopior av Ksalol de senaste åren och om tabletterna jag blivit erbjuden är äkta eller kopior ter sig omöjligt att verkligen veta, trots garantier om äktheten från säljaren.

Så jag ställer två frågor här. Finns det kända faror med piratkopior av Ksalol man bör känna till? Finns det någon som har negativa erfarenheter av kopior av denna sort?

Tack på förhand.
Enda negativa är väl att kopiorna är underdoserade, dom är inte bankade med fenta eller liknande som hände med stavarna.
Citera
2019-02-28, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
Enda negativa är väl att kopiorna är underdoserade, dom är inte bankade med fenta eller liknande som hände med stavarna.

Tack för ditt svar. Skulle du, eller någon annan som läser detta, tippa på att majoriteten av all Ksalol som just nu figurerar i benso-kretsar faktiskt är kopior?
Citera
2019-02-28, 15:51
Medlem
Citat:
Tack för ditt svar. Skulle du, eller någon annan som läser detta, tippa på att majoriteten av all Ksalol som just nu figurerar i benso-kretsar faktiskt är kopior?
Jag skulle gissa på det, och skulle säga att kopiorna är doserade helvetes ojämt, mellan 0.3-0.7mg per piller kändes ksasolen jag haft i kartor, men funkar gör dom då fan för sitter hemma med en hemsk AT just nu.
Citera
2019-02-28, 15:59
Medlem
mecca--villages avatar
Ska hämta ett gäng ksalol idag efter ett tags uppehåll så kan kolla hur dessa är.

Men är van vid väldigt ojämna piller, ena gången får jag ta 3-4 piller och ibland blir jag mer kickad på 2st.
Citera
2019-02-28, 18:02
Medlem
symg5js avatar
Citat:
Tja!

Tack på förhand.

Jag skulle aldrig köpa i lösvikt. Köper man kartor minimerar man risken att det är bajs i dom kraftigt...
Citera
2019-02-28, 22:21
Medlem
mecca--villages avatar
Ändrade planer så blev en karta bara sålänge från en annan snubbe, får peyya lite mer men kan va värt det.
Citera
2019-03-01, 10:41
Medlem
Är det lätt att överdosera benso?

Hej! Jag har fått tag på alprazolam, eftersom jag har ångestproblematik. Av läkare får jag bara atarax, men det är rena bluffen, så jag fick ta saken i egna händer. Nu undrar jag bara om man kan dö av en för stor dos? Och då menar jag 20-30mg eller högre.
Jag har inte tänkt att ta en överdos, vill bara veta vilka doser jag kan ta och vad som händer om jag skulle råka ta en överdos?

Ber om ursäkt i förväg om det redan finns en tråd med det här, men jag har inte hittat någon med den information jag vill ha.
Citera
2019-03-01, 10:49
Medlem
För ett tags sen fick jag tag på Ksalol kartor med texten "Galenika a.d beograd" på baksidan och tyckte dom fungerade utmärkt men skaffade nya Ksalol igår och på dom står det bara "Galenika a.d". Min fråga är om dom förstnämnda är en ny produktion av Ksalol kartorna?
Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in