Citat:
Nej förstår du, där har du fel. Här ska inte pausas nånting, varför skulle man låta alla dumheter stå oemotsagda?
Man får sänka sin ambitionsnivå bara och inse att någon ordentlig givande diskussion går det inte att ha här. Men det gör inte särskilt mycket, det kan jag ha på annan plats.
Här kan man diskutera en sak - faktafel och idiotiska generaliseringar byggda på lögner av förbittrade svin till män.
Som dessutom är så korkade att de inte ser skillnad på en påstådd feminist och en FEMINIST.
Vill du ta en titt på trångsynta könskrigare finns det långt värre exempel på det än mig här, öppna ögonen för ditt eget kön så kanske du bli förvånad? Eller förfärad.
Man får sänka sin ambitionsnivå bara och inse att någon ordentlig givande diskussion går det inte att ha här. Men det gör inte särskilt mycket, det kan jag ha på annan plats.
Här kan man diskutera en sak - faktafel och idiotiska generaliseringar byggda på lögner av förbittrade svin till män.
Som dessutom är så korkade att de inte ser skillnad på en påstådd feminist och en FEMINIST.
Vill du ta en titt på trångsynta könskrigare finns det långt värre exempel på det än mig här, öppna ögonen för ditt eget kön så kanske du bli förvånad? Eller förfärad.
Jag har ögonen helt öppna för generaliserande mansgrisar på forumet men vet du vad? De kan, bevisligen, inte påverka något annat än dina späda känslor medan deras kvinnliga motsvarigheter inte är förpassade till ett internetforum utan får utöva sitt hat i offentligheten och det har du medvetet stängt ögonen för permanent, det är ju så bekvämt att få vara ett offer. Eller?
Här har vi åter den berömda feministiska avsaknaden av självinsikt och empati för något annat än sig själv eller människor tillhörande den egna ideologiska gruppen. Hur kan man gå genom hela sitt liv och vara så här lurad alternativt självcentrerad?
Men du kan såklart med enkelhet motbevisa mig och därmed övertyga mig om att dina kantstötta känslor är en befogad respons till forumets mansgrisar genom att ge mig ett enda bevis på institutionella orättvisor mot kvinnor i Sverige. Eller så kan du skita i det och bibehålla koftan och jag min oförändrade uppfattning om feminister som själviska förvuxna barn.
Varför skulle jag göra det, det gör ingen skillnad för min del även om jag förstår att det får dig att känna dig jättespeciell i din fantasi om att det skulle göra någon skillnad för mig. Det var ett tips, du valde att könskriga vidare.
Senast redigerad av oLf 2019-02-27 kl. 23:09.
Senast redigerad av oLf 2019-02-27 kl. 23:09.