[quote=demotrams|66859501]
Citat:
Idiot

Jag har gett dig bevis men du med din ruttna hjärna förstår inte vad bevis är.
Man studsar verkligen till av ditt sätt att kommunicera.
Direkt anmärkningsvärt att initiera med "idiot" , inte alls ok i min bok.
Citat:
Jo jag kan sammanfatta allt för dig i en enda mening men fortfarande kommer du inte att förstå.
Det kan du inte alls. Du går fortfarande med napp och snuttefilt och säger idiot åt folk, då är man inte vuxen ämnet!
Citat:
Du går ju på bidrag för att klara dig, har säkert förmyndare och du ska prata om bevis och vetenskap, när jag har undervisat i metodologi, epistemologi och ontologi. Jag ser tydligt att du har noll koll på vetenskap och bevis och du kan INTE ha fullständiga gymnasiebetyg.
Helt OffTopic. Du är ju 100% personfixerad och totally lost in topic. Denna stil, återses definitivt inte i miljö där bildning pågår, du bara slåss och vill ha blod!
Du kan ju inte samtala och hålla dig på banan ens. Vacklar och ligger du nu blödande i diket av att se att din livsuppfattning inte riktigt håller, förväntade du dig Allahu Akhbar min broder som svar?
Citat:
Här kommer sammanfattningen: Naturen beter sig rationellt och förutbestämt. För att bete sig så är en mind nödvändigt som planerar och ser till att det gör just det, nämligen beter sig rationellt.
Naturen har inte beteende som är analogt med vad man annars menar med beteende, så inte heller gudskonceptet som är endast en avspegling av mänskliga tankar och utifrån människors vilja blivit oral projektionsyta, och mental också.
Detta gör inte de andra djuren som är nöjda och tar seden dit de kommer, dvs nyttjar vad som nyttjas kan och sticker ifrån där det är ogynnsamt, minimal logik men fortfarande en instinktiv logik som överträffar religiös fanatism.
Citat:
Detta är ett perfekt sätt att uppehålla en idiot som du.
Srringent
Citat:
Du har lagt 17 min på att besvara mina inkägg och producerat bara skit. haha 17 min. Jag hinner äta frukost, duscha, byta om och komma fram till jobbet på 17 min med t-banan och du har procerat endast skit. Du skickade ditt första inlägg 9.41, och ditt senaste 9.58. Nu ta en titt på hur lång tid jag lade på de inläggen som tog dig 17 min förmodligen längre eftersom ditt försra inälägg måste ha tagit några minuter att skriva. Idiot! Du kräver din egen grav, fyller den med eld och är stolt över det plus att du är beredd att förvalta din tid på det.

Var snäll och se hur lång tid det tog för mig att sända mina inlägg som du citerade. IDIOT! haha
Du är lost.