Citat:
Ursprungligen postat av
Perlmutter
Dan och hans "kompisar" har redan erkänd att både Sverige och det västerländska samhället har fallit. Så vad vill du som cuck ha sagt? Har du inte framfört den där åsikten x antal gånger på facebook. Som alla andra låg testo SD töntar?
Vad baserar du att jag är en "cuck" och "låg-testo SD-tönt" på? För att jag inte riktigt tror på DFS idé med att köpa hus runt om i landet?
Jag röstade på AfS för övrigt, och tycker att Dan och Magnus är smarta personer men jag ser som sagt inte riktigt vitsen med "Svenskarnas hus", förutom som syfte att det är "prepping på makronivå" som "ArthurMorgan" skrev.
Citat:
Ursprungligen postat av
Perlmutter
Dfs som organisation har ingen fixering för "prepping" Dan, magnus och Condrad har alla framfört att det inte kommer ske något plötsligt inbördeskrig. Utan ett långsamt förfall. Men fortsätt du sprida desinformation så att du kan känna dig speciell och hantera din vardag.
Jag vill inte sprida desinformation, jag svarade som sagt främst på ArthurMorgans inlägg om att DFS sysslar med prepping.
Du behöver ju inte ta i så du spricker så fort någon kritiserar DFS eller ställer sig frågande till deras verksamhet.