Citat:
Jag känner likadant och jag tror nog att folket bakom DFS inte tror att "Sverige kan räddas" på demokratisk väg längre eller med inköp av gemensamma hus. Demografin talar sitt tydliga språk, det här kommer inte gå att rösta sig ur eller köpa sig loss ifrån. De etniska svenskarna kommer däremot finnas kvar i flera hundra år framöver, räknar man även vita människor så kommer gruppen vara ännu större. Vad tanken med DFS är, tror jag, är att helt enkelt fungera som grunden för etnisk sammanhållning när samhället blir extremt segregerat och instabilt. Dvs att när de tiderna kommer så ska svenskarna stå relativt väl förberedda. Som sådan tanke är den god. DFS är alltså egentligen inte så relevant idag på ett makroplan men ge det några decennier så kommer DFS antagligen att bli allt viktigare och det Dan & Co påbörjat har definitivt en framtid i Sverige, sedan om DFS kommer bestå eller andra kommer starta liknande organisationer när behovet vuxit enormt återstår att se. En sak är dock säker, sådana här nätverk/klubbar kommer uppstå i alltmer tydliga former. Vissa har redan lagt en stabil grund i form av etniska intresseföreningar, det kommer dyka upp andra typer av föreningar, tex etniskt blandade men som har intresse av att hålla ordning på sitt område, föreningar som bygger på religiösa intressen, gated communitys är en annan form av organisering där medlemmarna har gemensamma säkerhetsintressen.Ok, då har du större tilltro till det här projektet än vad jag trodde (och vad jag har).
Jag nöjer mig faktiskt med att sitta hemma och spela datorspel och se på när Sverige förfaller, då det är valboskapet som avgör landets framtid, och 2018 cementerade man att Sverige som vi en gång kände det aldrig mer ska finnas.
Det kommer inte DFS förändra ett dugg på, och jag ser helt enkelt ingen vits med att göda Ordförande Dan och hans kompanjoner med mer pengar, då de redan är tillräckligt tjocka.
Jag nöjer mig faktiskt med att sitta hemma och spela datorspel och se på när Sverige förfaller, då det är valboskapet som avgör landets framtid, och 2018 cementerade man att Sverige som vi en gång kände det aldrig mer ska finnas.
Det kommer inte DFS förändra ett dugg på, och jag ser helt enkelt ingen vits med att göda Ordförande Dan och hans kompanjoner med mer pengar, då de redan är tillräckligt tjocka.
Så den som vänder sig till DFS i hopp om en räddning för svenska folket har nog missuppfattat föreningen. Istället handlar den om svenskars förberedande för att bli en av alla minoriteter i landet. Och som sådan minoritet kommer den vara en av de största varför det kommer finnas gott om medlemsunderlag, det handlar bara om att behovet inte är så stort ännu.
DFS är prepping på makronivå. Ärligt talat skulle det heller inte förvåna mig om ett av DFS viktigaste frågor blir prepping i framtiden, prepping handlar om utbildning, materiel men också om nätverkande. Inga preppers är så väl förberedda som de som är en del av organiserade grupper.
Frågan är hur staten kommer möta ett växande DFS eller liknande. Svenskars organisering ses inte med blida ögon av staten och andra etniska grupper. Det ska bli mycket intressant att se vad som händer kring den biten.
Senast redigerad av ArthurMorgan 2019-02-20 kl. 18:04.
Senast redigerad av ArthurMorgan 2019-02-20 kl. 18:04.