Citat:
Ursprungligen postat av
grobiankungen
Jag tolkat ditt svar som att du menar att om en utövare i en sport åker fast i dopingtesterna för tex anabola steroider, och kommer med en ”naturlig” förklaring till detta som inte går att bevisa, så ska man anta att förklaringen är den troligaste orsaken till det positiva provet? ?
Åsså är du där igen din patetiska jävla fjant! Ditt genombarnsliga sättande av "naturlig" förklaring inom citattecken indikerar att det alltså inte finns några naturliga förklaringar i din värld!? Ett litet tips är att det är jevllans negativt att slå rot i en enbart svartvit värld. I en frisk värld finns det alltid nyanser, olika infallsvinklar, ad hoc befriad bevisvärdering m m som hjälper en att alltid göra rättvisa bedömningar. Det positiva är att man får fler vänner, fattar bättre beslut, och vinner omgivningens respekt. Idrottens fula nationalistiska svans kommer givetvis att hata dig, men i en frisk värld är detta en jättefin hedersbetygelse.
Alla dina Norgehatande inlägg, indikerar att du just nu mår skitdåligt över de 4:a GULD som Norge hittills klippt hem i VM. Själv mår jag grymt bra, och hoppas jag att baggarna totalt sopar hem typ 12 GULD, och ett fett gäng SILVER & BRONS, för det kommer att få alla Norgehatare (inklusive dig) att må ännu sämre.
Och att skriva de vanliga standardskitkommentarerna om att NORGE bara fuskar, och att ni inte räknar deras medaljer som riktiga, visar bara att IRL bryr ni er faktiskt massor, och mår riktigt skitilla av baggarnas framgångar, vilket glädjer mig enormt!!!