2019-02-22, 21:20
Medlem
Nej!
Kjell och Eric skulle ha vunnit.
Parisa är bara jobbig.
Citera
2019-02-22, 21:22
Medlem
Sanctuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zarfot
....men står inte ut med Parisa. Människan framstår så tillgjord att det inte går att lyssna på henne utan att få rysningar.

Kan bara instämma. Hon är helt gräslig, till och med i jämförelse med dom övriga kvinnliga deltagarna denna säsong som är stolpskott allihopa. Dessutom att hon läser upp svaren från papper betyder inte att det är hon som kommit på dom vilket alla här inne inte verkar förstå... Det är uppenbart att det är Gunnar som drar hela lasset i laget trots att misstänkt många frågor verkar tillrättalagda för hennes skull.
Citera
2019-02-22, 21:25
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hockeytrunken
Håller med. Sportfrågan var alldeles för enkel och allmän. Tycker faktiskt att man kan ta bort musikfrågorna. Eller iaf korta av det till endast en fråga. Samt att listan måste bort.

Jag är värdelös på svåra sportfrågor men grym på musik. Något för alla
Citera
2019-02-22, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanctus
Kan bara instämma. Hon är helt gräslig, till och med i jämförelse med dom övriga kvinnliga deltagarna denna säsong som är stolpskott allihopa. Dessutom att hon läser upp svaren från papper betyder inte att det är hon som kommit på dom vilket alla här inne inte verkar förstå... Det är uppenbart att det är Gunnar som drar hela lasset i laget trots att misstänkt många frågor verkar tillrättalagda för hennes skull.

Har hon ens dragit på något resmål?
Citera
2019-02-22, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Jag är värdelös på svåra sportfrågor men grym på musik. Något för alla

Jag brukar kunna knäcka musikfrågorna också. Men konceptet är ganska tråkigt.
Citera
2019-02-22, 21:30
Medlem
PingPongGlasss avatar
Alltså jag gillar Parisa på ett plan - men hon har ju attitydproblem och älskar sin egen röst lite väl mycket. Självgod. Vacker så få dock (men det vet hon tyvärr om allt för väl).
Citera
2019-02-22, 21:31
Medlem
Perversitets avatar
Citat:
Det håller jag inte med om. Jag tror hon är äkta. Hon är av iransk börd, de som flydde ayathollornas vansinne är enligt min erfarenhet sällsynt intelligenta och vettiga människor. Parisa manifestar detta, enligt mig.
Citera
2019-02-22, 21:31
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hockeytrunken
Precis. Börjar bli som hipp hipps Melodikrysset-sketcher. Dvs att svaret är så långt ifrån ursprunget som möjligt. Vet inte om det är pga att folk blivit väldigt beresta och att många faktiskt varit på många resmål så man kan inte koppla för mycket frågor direkt till resmålet.

Det finns ju många resmål som de aldrig besökt och flera som de återkommer till många gånger. Boden har ju exempelvis varit tre gånger tidigare (detta var fjärde gången sedan På spåret började) och därmed redan ställt de lokala frågorna. Kan ju tycka att det är tämligen andefattigt att återkomma till ett resmål så många gånger.
Citera
2019-02-22, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Det finns ju många resmål som de aldrig besökt och flera som de återkommer till många gånger. Boden har ju exempelvis varit tre gånger tidigare (detta var fjärde gången sedan På spåret började) och därmed redan ställt de lokala frågorna. Kan ju tycka att det är tämligen andefattigt att återkomma till ett resmål så många gånger.

Instämmer till 100%.

Vad jag menade var att även om de tar ett resmål som inte varit med finns risken att någon av deltagarna varit där. Innan man åker till ett resmål gör man oftast lite research eller besöker saker när man väl är där.

Sannolikheten är större idag att någon deltagare varit i Ulan Batar (bara för att ta ett exempel) än för 10-15 år sedan. Därav är det svårare att ha frågor baserade på resmålen.
Citera
2019-02-22, 21:44
Medlem
Värdiga vinnare. Gunnar är både kunnig och smart, liksom Parisa är. Jag förstår precis varför en massa flashbackare avskyr Parisa. Hon är deras värsta mardröm. Jag tycker att hon är fantastisk. Plus att hon är vacker på ett unikt sätt. Gunnar är alltid pillemariskt underhållande. Kul ”par”! Kjell och Eric var också duktiga. Kudos till alla fyra.
Citera
2019-02-22, 21:44
Moderator
zanteras avatar
Parisa verkar ju kunna en del men finns inget värre än folk som ska spela överlägsna. Höglund var ju likadan när hon gav sina svar.
Citera
2019-02-22, 21:50
Medlem
Kasuarens avatar
Citat:

Citat:

Vilket jävla skitprat. För alla som sett alla avsnitt och hört tugget dom emellan så är det uppenbart att Parisa varit den starkaste, idag eventuellt undantaget.

Någon idiot tidigare menade att frågorna var anpassade för Parisa då de var i Bangkok och Kairo i en tidigare match, hur jävla grötig i skallen kan man vara? Det verkar finnas två länder i somligas huvuden: negerland och icke-negerland.

Varför kan inte folk erkänna att Parisa är en av de bästa deltagarna som varit med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in