2019-02-22, 14:03
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Jag skulle behöva mina nu. Grabbar? Går ni runt med hatten, då? Seså, sjas! Det är brådis om ni ska få ihop mina pengar innan sommaren!

Har du fött barn? Har du nyttjat sjukvården? Har du varit sjukskriven? Har du haft bostadsbidrag? Du har redan fått men är för blind för att de det. Kvinnor tar ut mer än män i genomsnitt, och det handlar om flera miljoner mer under en livstid. Det har jag bevisat.
Citera
2019-02-22, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
1) Att kvinnor ytterst är ansvariga för Sveriges förfall visar sig genom alla vänsterjournalister där kvinnor utgör en tydlig majoritet. Det visar sig även genom hur kvinnor röstar. Jag har redan visat på hur annorlunda partisammansättningen skulle se ut om kvinnor röstade som män. Sedan kan vi ju tillägga: vilka är det som stod och gapade "Refugees Welcome", och stoppar utvisningar av våldsamma män via flygkapningar? Jo, svenska kvinnor. Jag kunde fortsätta i evigheter...

Det är en liten grupp kvinnor som kallas feminister. Det är definitivt inte alla kvinnor, inte ens hälften. Fel nr 1.

Citat:
2) En majoritet av kvinnor fantiserar om att bli betvingade sexuellt och våldtagna. Att det är skillnad mellan fantasi och verklighet ligger på dig att bevisa. Likaså får många kvinnor orgasm vid våldtäkt. Varför? Unga tjejer följer gång efter gång med ett gäng somalier på efterfest, och blir våldtagna. Varför? De tänder som fan på det! Ska man därför våldta kvinnor? Nej. Det är kvinnor som vill åter till barbariet, och västerländska män som står för civilisation. Varför hatar svenska kvinnor svenska män? För att de stoppar barbariet. Kvinnorna älskar barbari och underkastelse.

Kvinnor får orgasm av våldtäkt för att öka chansen till graviditet. Det har inget med njutning att göra. Om en neger våldtar dig kommer du också få orgasm. Är det så att du njuter av att negrer våldtar dig i röven? Fel 2

Citat:
3) Hur kan du hänga här 16 timmar per dygn om du har ett arbete att sköta? Jag tror du snyltar på mina skattepengar när du skriver här. Du får gärna bevisa att du är en aktiv lärare. Att du hyser marxistiska åsikter ger du ju hela tiden uttryck för. Frapperande att du inte inser det själv.

Vet du ens vad marxism betyder? Hon har inte sagt något som antyder till marxism. Fel 3.

Inte illa, 3 fel av 3.
Citera
2019-02-22, 14:16
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MittPorrKonto
Det är en liten grupp kvinnor som kallas feminister. Det är definitivt inte alla kvinnor, inte ens hälften. Fel nr 1.

Kvinnor får orgasm av våldtäkt för att öka chansen till graviditet. Det har inget med njutning att göra. Om en neger våldtar dig kommer du också få orgasm. Är det så att du njuter av att negrer våldtar dig i röven? Fel 2

Vet du ens vad marxism betyder? Hon har inte sagt något som antyder till marxism. Fel 3.

Inte illa, 3 fel av 3.

En liten grupp, men ändå drivs frågorna främst av kvinnor. Jämför med feministernas "alla män är våldtäktsmän". Sedan är det ju faktiskt så att kvinnors röstande tippar över fördelen till vänsterpolitiken. Sedan har ju inte andra kvinnor markerat och sagt ifrån.

Orgasm har inget med njutning att göra? Du är ju helt tappad alltså. Det kan BÅDE gynna graviditet (genom att livmodertappen doppas i sperman) och ge njutning. Gav det inte njutning så skulle folk inte skaffa barn i samma utsträckning. Naturen är rätt smart ändå. Alltså skulle belöningssystemet kunna resultera i att kvinnor frivilligt utsätter sig för situationer där de kan bli våldtagna.

Nymarxismen, som är starkt besläktad med radikalfeminismen, sysslar med identitetspolitik, relativisering, och kunskapsförakt. Precis samma saker som "skolfröken" sysslar med.

Du har inte motbevisat ett dugg.
Senast redigerad av WordWarrior 2019-02-22 kl. 14:23.
Citera
2019-02-22, 14:23
Medlem
Citat:
En liten grupp, men ändå drivs frågorna främst av kvinnor. Jämför med feministernas "alla män är våldtäktsmän". Sedan är det ju faktiskt så att kvinnors röstande tippar över fördelen till vänsterpolitiken.

Orgasm har inget med njutning att göra? Du är ju helt tappad alltså. Det kan BÅDE gynna graviditet (genom att livmodertappen doppas i sperman) och ge njutning. Gav det inte njutning så skulle folk inte skaffa barn i samma utsträckning. Naturen är rätt smart ändå.

Nymarxismen, som är starkt besläktad med radikalfeminismen, sysslar med identitetspolitik, relativisering, och kunskapsförakt. Precis samma saker som "skolfröken" sysslar med.

Du har inte motbevisat ett dugg.

Du kan ju njuta utan orgasm. Men du erkänner alltså att du njuter av att våldtas analt av en neger (eller fler)?

Nej, frågorna drivs främst av män, unga män. Gruppen kvinnor är i minoritet där, men det är feminister.

Vidare har marxismen inte ett skit med radikalfeminismen att göra. Dags att läsa på om Karl Marx och hans läror kanske?

Jo, du är helt j-a fel ute i allt du skriver.
Citera
2019-02-22, 14:25
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:

Jo, du är helt j-a fel ute i allt du skriver.

Ändå har du inte lyckats skita fram ett enda hållbart argument.

Du ska återgå till topic nu, och sluta tramsa.
Citera
2019-02-22, 14:51
Medlem
Citat:
Har du fött barn? Har du nyttjat sjukvården? Har du varit sjukskriven? Har du haft bostadsbidrag? Du har redan fått men är för blind för att de det. Kvinnor tar ut mer än män i genomsnitt, och det handlar om flera miljoner mer under en livstid. Det har jag bevisat.

Nej. Ja. Ja. Nej.

Vad jag kan se fick jag en, enda fråga som en man aldrig kan svara ja på. Och dessutom tror jag att den frågan besvarad med ett ja, ofta är anledningen till att de andra frågorna också besvaras med ja.

Då kan man fråga sig vad ett barn är värt? För en man personligen, att just hans gener förs vidare, och för ett samhälle. Vad skulle notan bli om kvinnor började ta betalt på allvar för det som hittills har tagits för givet som gratis, tro? Kanske börjar bli läge att skicka fakturor nu när det tydligen bara ses som onödiga kostnader dessutom, det här att det är kvinnor som förser samhället med nya små skattebetalare och män med möjligheten att finnas med i historien ett tag till. Inte nog med att det är kvinnor som riskerar hälsa och liv, de ska dessutom skämmas för att det kan leda till att de behöver mer sjukvård och ett tak över huvudet på barnet också. Håhå jaja.
Citera
2019-02-22, 14:52
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:

Märkligt det där. Har läst om orgasmer vid våldtäkt, men aldrig att meningen är att man ska bli gravid, hur menar du att det är något bra?

Genom våldtäkter så kan ju oönskade förlorarmän söka sprida sina gener, när kvinnan annars aktivt kan välja precis rätt mans gener.

Har dessutom hört att det är otroligt ovanligt att man blir gravid av en våldtäkt, men det kanske var fel?
Citera
2019-02-22, 16:12
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Nej. Ja. Ja. Nej.

Vad jag kan se fick jag en, enda fråga som en man aldrig kan svara ja på. Och dessutom tror jag att den frågan besvarad med ett ja, ofta är anledningen till att de andra frågorna också besvaras med ja.

Då kan man fråga sig vad ett barn är värt? För en man personligen, att just hans gener förs vidare, och för ett samhälle. Vad skulle notan bli om kvinnor började ta betalt på allvar för det som hittills har tagits för givet som gratis, tro? Kanske börjar bli läge att skicka fakturor nu när det tydligen bara ses som onödiga kostnader dessutom, det här att det är kvinnor som förser samhället med nya små skattebetalare och män med möjligheten att finnas med i historien ett tag till. Inte nog med att det är kvinnor som riskerar hälsa och liv, de ska dessutom skämmas för att det kan leda till att de behöver mer sjukvård och ett tak över huvudet på barnet också. Håhå jaja.

En stor del av de lågutbildade männen blir bortvalda av kvinnor och får aldrig barn. Det såg vi ju nyligen en studie som visade. Motsvarande gäller inte för lågutbildade kvinnor. Varför ska de lågutbildade männen då tvingas betala för medelklasskvinnornas barn?
Citera
2019-02-22, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Märkligt det där. Har läst om orgasmer vid våldtäkt, men aldrig att meningen är att man ska bli gravid, hur menar du att det är något bra?

När vi levde som primater i princip var det den starkaste som tog för sig av kvinnor, som fortplantade sig. Som det fungerar i djurriket idag. Människan var oerhört sårbar gentemot andra rovdjur och andra människor. Det gjorde att sexet blev hårt och primitivt. Den kvinnliga orgasm utlöser sammandragningar i livmodern vilket ökar chansen för att bli gravid. Detta är en gammal mekanism som sitter i än idag, och en kvinna som får orgasm under ägglossning har en större chans att bli gravid än om hon inte får en orgasm.

Citat:
Har dessutom hört att det är otroligt ovanligt att man blir gravid av en våldtäkt, men det kanske var fel?

Våldtäkter sker ju inte enbart när kvinnan har ägglossning. Även om fertilitet hos kvinnor skiljer sig åt, är det mycket svårare för en kvinna att bli gravid om ägget börjar bli gammalt. Detta är ett naturligt skydd för att minska risken för missbildningar.

Vid våldtäkter händer en massa saker. Kvinnan vill gärna duscha snabbt efteråt då hon känner sig skändad och oren. Vidare är det inte alltid att våldtäktsmannen får utlösning, speciellt inte i kvinnan. En del våldtäktsmän slaknar mitt i gärningen t.ex. och runkar till avslut. Sedan finns det en massa andra orsaker i kombination med att sjukvården hjälper kvinnan att undvika graviditet. Men visst finns det våldtagna kvinnor som blir gravida.
Citera
2019-02-22, 16:18
Medlem
Citat:
Ändå har du inte lyckats skita fram ett enda hållbart argument.

Du ska återgå till topic nu, och sluta tramsa.

Jag har gett argument, men du gillade inte dessa då de säger emot dina teser. Att du inte är intelligent nog att ta till dig fakta innebär inte att argumenten är fel.
Citera
2019-02-22, 16:31
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
När vi levde som primater i princip var det den starkaste som tog för sig av kvinnor, som fortplantade sig. Som det fungerar i djurriket idag. Människan var oerhört sårbar gentemot andra rovdjur och andra människor. Det gjorde att sexet blev hårt och primitivt. Den kvinnliga orgasm utlöser sammandragningar i livmodern vilket ökar chansen för att bli gravid. Detta är en gammal mekanism som sitter i än idag, och en kvinna som får orgasm under ägglossning har en större chans att bli gravid än om hon inte får en orgasm.

Våldtäkter sker ju inte enbart när kvinnan har ägglossning. Även om fertilitet hos kvinnor skiljer sig åt, är det mycket svårare för en kvinna att bli gravid om ägget börjar bli gammalt. Detta är ett naturligt skydd för att minska risken för missbildningar.

Vid våldtäkter händer en massa saker. Kvinnan vill gärna duscha snabbt efteråt då hon känner sig skändad och oren. Vidare är det inte alltid att våldtäktsmannen får utlösning, speciellt inte i kvinnan. En del våldtäktsmän slaknar mitt i gärningen t.ex. och runkar till avslut. Sedan finns det en massa andra orsaker i kombination med att sjukvården hjälper kvinnan att undvika graviditet. Men visst finns det våldtagna kvinnor som blir gravida.

Jo, jag läser just nu på om ämnet och har lärt mig något nytt, att det finns studier som visar på ökat chans för att bli gravid efter våldtäkt. Det är ca 5% av våldtäkter som leder till att kvinnan blir gravid.

Jag vet inte vart jag läste att chansen att bli gravid är liten, men det var ju helt fel.

Du har kanske rätt i att vi inte utvecklat oss helt bort från schimpansstadiet, vi har ju blivit mer monogama, men säkert har vi rester från dessa gamla instinkter. Och våldtäkter har fortsatt ske om och om igen, bara ytterligare ett sätt för naturen att manifestera sig.

JAg antar att det inte är så konstigt att folk drömde om att människan inte är en förlängning av naturen (det gör de än idag, speciellt vänstern).
Citera
2019-02-22, 16:46
Medlem
Citat:
Jo, jag läser just nu på om ämnet och har lärt mig något nytt, att det finns studier som visar på ökat chans för att bli gravid efter våldtäkt. Det är ca 5% av våldtäkter som leder till att kvinnan blir gravid.

Jag vet inte vart jag läste att chansen att bli gravid är liten, men det var ju helt fel.

Du har kanske rätt i att vi inte utvecklat oss helt bort från schimpansstadiet, vi har ju blivit mer monogama, men säkert har vi rester från dessa gamla instinkter. Och våldtäkter har fortsatt ske om och om igen, bara ytterligare ett sätt för naturen att manifestera sig.

JAg antar att det inte är så konstigt att folk drömde om att människan inte är en förlängning av naturen (det gör de än idag, speciellt vänstern).

Forskning har visat att av allt vi gör under ett dygn styrs ca 80% av rena instinkter. Så vi har långt ifrån passerat schimpansstadiet. Men mentalt blir de flesta av oss inlärda vissa förhållningsregler. Kvinnor gillar mys och romantik mycket, men de intensivaste orgasmerna får de vid primitivt hård sex. Det som skiljer en bra man (ur kvinnans synvinkel) från en dålig är en som kan kombinera dessa två vid rätt tillfällen.

En annan sak vi får lära oss numera är ett nytt förhållningssätt till våra kroppar. Det gör att vi uppfattar våra kroppar på ett mer personligt plan än vad vi gjorde för 3000 år sedan. En våldtäkt är ett stort ingrepp på det personliga planet, och det är det WW inte kan förstå. Man kan tvinga fram en orgasm hos alla. Blir du analt våldtagen tillräckligt länge kommer du få en orgasm då din prostata stimuleras. En helt naturlig reaktion. Innebär det att du njuter av homosex för det? Nej! Du har blivit invaderad på det personliga planet av någon du inte går igång på. Det gör att du inte njuter, även fast du får orgasm. Likadant blir det med kvinnor.

Tvärtom är det så att bristen gällande denna kroppsliga funktion ökar skuldbeläggningen hos offret vid en våldtäkt. De undrar hur någon ska tro denne då denna personen fick en orgasm. Det gör traumat dubbelt. Och det händer att offer i större utsträckning utsätter sig för farliga situationer i framtiden i ett självskadebeteende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in