Citat:
Ursprungligen postat av
57Emma
Kan du verkligen inte se någon skillnad på de brott du nämnder här och även som du tidigare nämnt ww2 och 9/11 med en familj i kris med föräldrar som i desperation, sorg och vanmakt gör det förbjudna.
Jag ser inte någon skillnad på morden!
Två flickebarn mördades på det mest grymma sätt jag kan tänka mig. Förstå vilken dödsångest barnen måste ha haft!
Inget som helst kärlek i den handlingen inte, hade det varit minsta uns av kärlek i deras agerande så hade föräldrarna proppat tjejerna fulla med lugnande istället för att mumsa i sig det själva för att kunna strypa och kväva dom (i sina egoistiska, självupptagna hjärnor) jobbiga ungarna!
Vilket hån att framhålla sin sons fantastiska karriär när han utfört något så fruktansvärt.
Som farförälder borde han istället ha sett sina underbara, fina barnbarn som något helt fantastiskt som hans son hade presterat. Där kan vi snacka prestation, tänk vilka guldklimpar killen fått!
Nä, hylla mannen som strypt vad vi vet enligt polisen - sin fru. Och i allafall inte förhindrat att A och M blev iskallt mördade. Om det nu inte var han ströp även dom, tjejerna var ju dödade av samma person!