Jag har följt med i tråden sedan början och det har varit mycket om ME osv. Sjukdomens vara eller inte vara på barnen.
Men det tycks vara rundgång i allt fortfarande.
Om jag fortsätter min Sc-teori, så har det ju lika lite som sjukdomars varande eller inte konfirmerats.
Om man är med i Sc-sekten så gäller det att få "rätt" sjukdom. Inget psykiskt, bara somatiska sjukdomar. Och tydliga sådana.
När John Travolta´s son dog vid 16 års ålder när de var på semester på Bahamas 2009, så kom det mycket frågor. Sonen Jett hade autism, plus epileptiska anfall. Autism erkänns inte av Sc, så gavs anti-epileptisk medicin till sonen, eller inte?
Här har det i tråden sagts att föräldrarna sökte med ljus och lykta efter något bot för deras döttrar som hade någonting. Så långt är jag med. Men det är fortfarande frågor som jag funderar kring.
Någon (kom ej ihåg skribenten just nu, men han såg det själv), har sett Oscar vid någon Sc-lokal i Arlöv. Om flickorna inte mådde bra, dvs de hade något som tog sig uttryck i psykisk ohälsa, så förstår jag kampen för föräldrarna. Däremot förstår jag inte morden på barnen.
Och varför deklarerade inte Oscar 2017? Skulder? Till Sc?
Jag kan förstå polisens Pressträff att det tar man inte upp, de ville väl gå ut mer med det tekniska sceneriet
Men i Travolta´s fall hävdade de att Jett hade Kawasaki Syndrome som barn. Men det får man inte anfall av. Hade han autism, vilket han hade, så måste det har varit tufft att hitta en annan sjukdom (vilket inte autism är, sjukdom alltså).
http://www.digitaljournal.com/article/264567
https://abcnews.go.com/Entertainment/MindMoodNews/autism-community-rallies-travolta-family/story?id=8696611
En massa kurragömmalekar när man är med i Sc. De har motarbetat psykiska problem och sjukdomar hela tiden, detta trots att äldre vittnesbörd finns på youtube att Hubbard själv var deprimerad och gömde sig några år före sin död.
Massor av barn får lida på grund av att de inte får rätt vård om de har psykiska problem eller lider av depression. Eller autism/Asperger, vilket mina antenner uppfattar att Oscar kan ha haft.