2019-02-18, 23:03
Medlem
blommigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perlmutter
Det gäller ju att gripa efter halmstrån för att de ska må bättre i sin ensamhet. Trots Dans meningslösa persona så har dom tid att sitta här och obsessar över honom. Inte skulle jag logga in på facebook för att ta mig tid att skriva skit om sammanhållningens hus.
Använder ens riktiga män twitter? Jag noterar att svenska kändisar och politiker som har 30-50k följare, drar in 3-15 likes per tweet. Verkar vara värt för en öppensinnad frihetskämpe och människorätsaktivist som Dan Eriksson. Att slösa sin tid på den sensurerade, antivita och rasistiska platformen.

Och att skicka kukbilder till andra män är då din definition av att vara "en riktigt man"?

Det borde ligga i ditt och andra DFS medlemmars intresse att informera och utbilda de människor som ni nu tycker sig ha fel uppfattning om vad det här skämtet egentligen handlar om.
Det är ju ni själva som sätter stopp för er egna utveckling genom att förlöjliga de som inte delar er uppfattning och gnäller över klimatet i en tråd på flashback. Detta är den givna anledningen till att detta aldrig kommer att lyckas, pga den obefintliga kompetensen hos de verkliga medlemmarna.
Citera
2019-02-18, 23:58
Avstängd
Offerviljas avatar
Lördagen den 23 mars klockan 14:00 hålls invigningen av Svenskarnas hus i Älgarås:
Citat:
Nu kan vi gladeligen bjuda in till invigningen av denna historiska plats; det första Svenskarnas hus. Alla medlemmar i föreningen är välkomna att lösa biljett till invigningen som kommer att hållas den 23 mars klockan 14:00. Av naturliga skäl har invigningen ett begränsat antal platser, men i gengäld lovar vi att det kommer bli en dag du sent ska glömma.
https://mailchi.mp/detfriasverige/vlkommen-till-invigningen-av-svenskarnas-hus
Citera
2019-02-19, 09:16
Medlem
ArthurMorgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Lördagen den 23 mars klockan 14:00 hålls invigningen av Svenskarnas hus i Älgarås:

https://mailchi.mp/detfriasverige/vlkommen-till-invigningen-av-svenskarnas-hus
Jag kommer om du kommer Offervilja. Tänkte ge dig en bag-in-box, en morakniv och en burk benzopiller. Kan bli riktigt underhållande och vi säger inget till Dan.

Ska bli intressant att se om invigningen av gamla fabriken möter medial och vänsterextrem uppmärksamhet eller om det bemöts med en suck som tidigare. Det känns inte som en nazistlokal i metropolen Älgarås varit så stor vagel i ögat på vänstern som man skulle kunna ha trott.
Senast redigerad av ArthurMorgan 2019-02-19 kl. 09:18.
Citera
2019-02-19, 15:01
Avstängd
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArthurMorgan
Jag kommer om du kommer Offervilja. Tänkte ge dig en bag-in-box, en morakniv och en burk benzopiller. Kan bli riktigt underhållande och vi säger inget till Dan.

Ska bli intressant att se om invigningen av gamla fabriken möter medial och vänsterextrem uppmärksamhet eller om det bemöts med en suck som tidigare. Det känns inte som en nazistlokal i metropolen Älgarås varit så stor vagel i ögat på vänstern som man skulle kunna ha trott.
Invigningsdagen kommer nog att bli helt fantastisk. Jag kommer inte att komma dit, men vi kan kanske ses i Svenskarnas hus någon annan gång. Mitt mål i livet just nu är att bli psykiskt frisk och sedan efter det ägna varje vaken sekund åt att på olika sätt hjälpa Det fria Sverige att gå framåt. En gång tidigare i mitt liv har jag givit bort min kropp till Stefan Jacobssson och Svenskarnas parti. Nu är planen att ge bort mig själv till Dan Eriksson och Det fria Sverige. Ingenting annat än nationell kamp ska få finnas i mitt liv. All sorts ytlighet ska rensas bort.

Kampens styrka kommer av offervilja, vår urgrund står på övertygelse!
Citera
2019-02-19, 17:55
Medlem
ArthurMorgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Invigningsdagen kommer nog att bli helt fantastisk. Jag kommer inte att komma dit, men vi kan kanske ses i Svenskarnas hus någon annan gång. Mitt mål i livet just nu är att bli psykiskt frisk och sedan efter det ägna varje vaken sekund åt att på olika sätt hjälpa Det fria Sverige att gå framåt. En gång tidigare i mitt liv har jag givit bort min kropp till Stefan Jacobssson och Svenskarnas parti. Nu är planen att ge bort mig själv till Dan Eriksson och Det fria Sverige. Ingenting annat än nationell kamp ska få finnas i mitt liv. All sorts ytlighet ska rensas bort.

Kampens styrka kommer av offervilja, vår urgrund står på övertygelse!
Dan är lyckligt gift så du får ge din kropp till Söderman. Se bara till att inte ligga underst.
Citera
2019-02-19, 22:55
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Dan är lyckligt gift så du får ge din kropp till Söderman. Se bara till att inte ligga underst.
Söderman har väl också en partner?
Citera
2019-02-20, 00:27
Medlem
Kommer att åka på
eventet.

OM, Conrad, Magnus eller Dan tror att detta är ytterligare projekt man kan lämna när det inte längre producerar pengar skall de brinna i helvetet.

-Jag kommer om du kommer Offervilja. Tänkte ge dig en bag-in-box, en morakniv och en burk benzopiller. Kan bli riktigt underhållande och vi säger inget till Dan.

Ska bli intressant att se om invigningen av gamla fabriken möter medial och vänsterextrem uppmärksamhet eller om det bemöts med en suck som tidigare. Det känns inte som en nazistlokal i metropolen Älgarås varit så stor vagel i ögat på vänstern som man skulle kunna ha trott.-

Du lilla Morgan, du är ingen sverigevän. Tror de flesta har genomskådat dig nu. Ett vanligt vänstersvin som låtsas föra debatt genom att vara lite "sval" med åsikter och hela tiden anpassa sig för att ligga kvar tråden. Förmodligen avlönat av socialdemokraterna. Din önskan om nedbränning under flera månader har inte fått önskad effekt. Snart dax för dig att kasta en flaska bensin? Din lilla mes, kärring.
Senast redigerad av Lagring 2019-02-20 kl. 01:04.
Citera
2019-02-20, 01:31
Medlem
ArthurMorgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagring
Du lilla Morgan, du är ingen sverigevän. Tror de flesta har genomskådat dig nu. Ett vanligt vänstersvin som låtsas föra debatt genom att vara lite "sval" med åsikter och hela tiden anpassa sig för att ligga kvar tråden. Förmodligen avlönat av socialdemokraterna. Din önskan om nedbränning under flera månader har inte fått önskad effekt. Snart dax för dig att kasta en flaska bensin? Din lilla mes, kärring.
Nej jag är Svärgevän serru. Jag önskar verkligen inte SH nedbränt men däremot blir jag inte förvånad om det händer.

Avlönad av sossarna? I wish!
Citera
2019-02-20, 09:06
Medlem
ArthurMorgans avatar
Citat:
Snart dax för dig att kasta en flaska bensin? Din lilla mes, kärring.
Om jag verkligen skulle vara kapabel att kasta en flaska mes bensin så skulle det innebära att jag har större pungkulor än 99.9% av alla nationalister som hellre fikar och runkar än gör aktioner.
Citera
2019-02-20, 13:22
Avslutad
Citat:
Kommer att åka på
eventet.

OM, Conrad, Magnus eller Dan tror att detta är ytterligare projekt man kan lämna när det inte längre producerar pengar skall de brinna i helvetet.

-Jag kommer om du kommer Offervilja. Tänkte ge dig en bag-in-box, en morakniv och en burk benzopiller. Kan bli riktigt underhållande och vi säger inget till Dan.

Ska bli intressant att se om invigningen av gamla fabriken möter medial och vänsterextrem uppmärksamhet eller om det bemöts med en suck som tidigare. Det känns inte som en nazistlokal i metropolen Älgarås varit så stor vagel i ögat på vänstern som man skulle kunna ha trott.-

Fattar du inte att han driver med er?

Offervilja är psyksjuk och alkoholist, det skriver hon ju i vartannat inlägg. Sen betänker man då DFS, och Dan & Co:s verklighetsfrånvända visioner om att några fabrikslokaler runt om i landet på något som helst sätt skulle göra en förändring för den nationella kampen, ja då har man helt enkelt mycket material för att förlöjliga och driva med den nationella rörelsen.

Om ni inte kan förstå detta så har ni verkligen brist på självinsikt.
Citera
2019-02-20, 13:28
Medlem
ArthurMorgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
Fattar du inte att han driver med er?

Offervilja är psyksjuk och alkoholist, det skriver hon ju i vartannat inlägg. Sen betänker man då DFS, och Dan & Co:s verklighetsfrånvända visioner om att några fabrikslokaler runt om i landet på något som helst sätt skulle göra en förändring för den nationella kampen, ja då har man helt enkelt mycket material för att förlöjliga och driva med den nationella rörelsen.

Om ni inte kan förstå detta så har ni verkligen brist på självinsikt.
Jag tror i och för sig att samlingslokaler är välbehövligt och med rätt geografiska lägen så kan det vara en vitaminboost till en rätt trött rörelse, så Dan & Co är något på spåren. Sedan gör inte gamla fabrikslokalen någon annan verklig skillnad än att visa att det går. Och det är en otroligt viktig poäng. Dan hoppas att andra ska inspireras att öppna egna lokaler, tyvärr tror jag inte att det kommer att hända. Svenska nationalister sitter hellre hemma och spelar tv-spel och gnäller. Ska något hända så blir det Dan & Co som får kavla upp ärmarna igen. Inte Dan emot om han får äga fler byggnader, han drar ihop en fin pensionsförsäkring den dagen han väljer att lägga ner.
Citera
2019-02-20, 13:45
Avslutad
Citat:
Jag tror i och för sig att samlingslokaler är välbehövligt och med rätt geografiska lägen så kan det vara en vitaminboost till en rätt trött rörelse, så Dan & Co är något på spåren. Sedan gör inte gamla fabrikslokalen någon annan verklig skillnad än att visa att det går. Och det är en otroligt viktig poäng. Dan hoppas att andra ska inspireras att öppna egna lokaler, tyvärr tror jag inte att det kommer att hända. Svenska nationalister sitter hellre hemma och spelar tv-spel och gnäller. Ska något hända så blir det Dan & Co som får kavla upp ärmarna igen. Inte Dan emot om han får äga fler byggnader, han drar ihop en fin pensionsförsäkring den dagen han väljer att lägga ner.

Ok, då har du större tilltro till det här projektet än vad jag trodde (och vad jag har).

Jag nöjer mig faktiskt med att sitta hemma och spela datorspel och se på när Sverige förfaller, då det är valboskapet som avgör landets framtid, och 2018 cementerade man att Sverige som vi en gång kände det aldrig mer ska finnas.

Det kommer inte DFS förändra ett dugg på, och jag ser helt enkelt ingen vits med att göda Ordförande Dan och hans kompanjoner med mer pengar, då de redan är tillräckligt tjocka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in