Citat:
Ursprungligen postat av
ArthurMorgan
Jag tror i och för sig att samlingslokaler är välbehövligt och med rätt geografiska lägen så kan det vara en vitaminboost till en rätt trött rörelse, så Dan & Co är något på spåren. Sedan gör inte gamla fabrikslokalen någon annan verklig skillnad än att visa att det går. Och det är en otroligt viktig poäng. Dan hoppas att andra ska inspireras att öppna egna lokaler, tyvärr tror jag inte att det kommer att hända. Svenska nationalister sitter hellre hemma och spelar tv-spel och gnäller. Ska något hända så blir det Dan & Co som får kavla upp ärmarna igen. Inte Dan emot om han får äga fler byggnader, han drar ihop en fin pensionsförsäkring den dagen han väljer att lägga ner.
Ok, då har du större tilltro till det här projektet än vad jag trodde (och vad jag har).
Jag nöjer mig faktiskt med att sitta hemma och spela datorspel och se på när Sverige förfaller, då det är valboskapet som avgör landets framtid, och 2018 cementerade man att Sverige som vi en gång kände det aldrig mer ska finnas.
Det kommer inte DFS förändra ett dugg på, och jag ser helt enkelt ingen vits med att göda Ordförande Dan och hans kompanjoner med mer pengar, då de redan är tillräckligt tjocka.