2019-02-20, 10:44
Medlem
Flashig78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashig78
Svårt att värdera då hela adressen inte skrivs ut.
Citerar mig själv. Börjar tro att nån här, gissa vem, älskar sensationsmakeri. Började så lugnt och verkar nu fått headspin.
Citera
2019-02-20, 10:50
Medlem
Citat:
Citerar mig själv. Börjar tro att nån här, gissa vem, älskar sensationsmakeri. Började så lugnt och verkar nu fått headspin.

Tyvärr är det nog någon annan som har fått headspin. Man kan bara börja ana nu vad polisen menade med fokus på sjukdomen - om O hade ME med i sin mejladress. Undrar hur länge han har haft det.
Citera
2019-02-20, 10:54
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinbergssnacka
Tyvärr är det nog någon annan som har fått headspin. Man kan bara börja ana nu vad polisen menade med fokus på sjukdomen - om O hade ME med i sin mejladress. Undrar hur länge han har haft det.
About me... e-mailadress....

Supertecknet.
Citat:
Ursprungligen postat av Missan27
En av Oskars mejladresser var ... ME
Citat:
Ursprungligen postat av Missan27
Oskar hade flera mailadresser en av dom betecknande nog hette Henkow@me.
Citat:
Om du skapade ett iCloud-konto före 19 september 2012 eller flyttade till iCloud med ett aktivt MobileMe-konto före 1 augusti 2012 har du både @me.com och @icloud.com e-postadresser.
https://support.apple.com/sv-se/HT201771
Citera
2019-02-20, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Ja inte fan vet jag. Men det är likaväl fetat Henkow när nästa rubricering kommer. Sen mal ni om att det är hans far som ordningsställt sidan och förfasas så vem som skrivit texten vet väl ingen.

Man får ju för fan sitta barnvakt åt er med fakta när det skenar i långsökta konspirationer om det så är diagnoser eller annat!

Haha, tack för att du lägger ut fakta om @me.com mailadress. Allt, ta mig fan allt, ska göras mystiskt i denna tråd. Så trist, man kan verkligen inte tro att man är i en tråd under "Aktuella brott och kriminalfall". Här råder känslor framför de fakta som vi idag faktiskt har.
Senast redigerad av diva59 2019-02-20 kl. 10:59.
Citera
2019-02-20, 10:56
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ja inte fan vet jag. Men det är likaväl fetat Henkow när nästa rubricering kommer. Sen mal ni om att det är hans far som ordningsställt sidan och förfasas så vem som skrivit texten vet väl ingen.

Man får ju för fan sitta barnvakt åt er med fakta när det skenar i långsökta konspirationer om det så är diagnoser eller annat!

App, app inte störa de som har högre och ädlare teorier om fallet än vad normala människor har, komma med fakta på det där viset, så kan du inte göra fattar du väl, O har ju ensamt planerat detta och stackars H blev så lurad att det inte finns ord för att beskriva eländet.

För att inte tala om de genomkorrumperade poliserna och utredarna, fan vilka usla människor det finns i denna värld, man häpnar över ondskan.

Tur att det finns människor som har ett högre seende än vi vanliga dödliga, fallet hade ju förblivet olöst om inte dessa fanns.

****IRONI****
Citera
2019-02-20, 10:56
Medlem
Citat:

Lysande! Domänen var riktigt bra att veta. Hemsidan är fortfarande självfixerad. Du får dua mig.
Citera
2019-02-20, 11:06
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fallskarmsjagare
Lysande! Domänen var riktigt bra att veta. Hemsidan är fortfarande självfixerad. Du får dua mig.
Ordbajseri.
För närvarande är det du och vinbarssnackan som ägnar er åt denna ordparodi varav emailadressens paranoida inslag bottnar i missans superanalyser som ni spinner vidare på.
Citera
2019-02-20, 11:15
Medlem
Flashig78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diva59
Haha, tack för att du lägger ut fakta om @me.com mailadress. Allt, ta mig fan allt, ska göras mystiskt i denna tråd. Så trist, man kan verkligen inte tro att man är i en tråd under "Aktuella brott och kriminalfall". Här råder känslor framför de fakta som vi idag faktiskt har.
Helt otroligt att skapa rykten, att se spöken där dessa inte finns och hoppas att man gissar rätt. Fy fan, det måste väl räcka nu?
Citera
2019-02-20, 11:16
Medlem
Varför tar det sån tid? Märkligt att de inte stängt utredningen. Måste deras åklagarjurist, eller vad vi nu kallade funktionen, gå igenom allt igen? Rensa bort en del, maska och producera ett offentligt kit som i värsta fall måste lämnas ut? Eller vad är det som tar sån lång tid?
Citera
2019-02-20, 11:16
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
App, app inte störa de som har högre och ädlare teorier om fallet än vad normala människor har, komma med fakta på det där viset, så kan du inte göra fattar du väl, O har ju ensamt planerat detta och stackars H blev så lurad att det inte finns ord för att beskriva eländet.

För att inte tala om de genomkorrumperade poliserna och utredarna, fan vilka usla människor det finns i denna värld, man häpnar över ondskan.

Tur att det finns människor som har ett högre seende än vi vanliga dödliga, fallet hade ju förblivet olöst om inte dessa fanns.

****IRONI****
Citat:
Ursprungligen postat av diva59
Jamen ORKA.
Diskussionerna går ju om och om igen i ren dynga. Herregud att ens nå dit i tankarna och tydligen glömma allt vad rim och reson heter.

Dels är diagnos ett faktum. Det finns i tråden sen tidigare. Det glömmer man omgående. Sen är det bekräftat via pressträffen.
Nej men är det inte en annan diagnos ändå kanske?
Gud så mystiskt. Typ.

Sen börja det svamlas om en e-mailadress som ett supertecken. NEJ. Det är en vanlig adress via apple.

Oskar var nog drivande men det var nog inte ME som han önskade?

Över till ett sju helsickes gnällande om att Oskar ville visa via hemsidan vilken superman han var som stendöd.
I nästa andetag gnäller man över att det är hans far som skrivit detta postumt.
Ja, vem ska man beskylla nu då?

Sen blir "om mig" ett slags omen.

Senast redigerad av develi 2019-02-20 kl. 11:30.
Citera
2019-02-20, 11:18
Medlem
Flashig78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fallskarmsjagare
Varför tar det sån tid? Märkligt att de inte stängt utredningen. Måste deras åklagarjurist, eller vad vi nu kallade funktionen, gå igenom allt igen? Rensa bort en del, maska och producera ett offentligt kit som i värsta fall måste lämnas ut? Eller vad är det som tar sån lång tid?
OM den lämnas ut, även med maskning, så kommer sensationsmakarna i tråden hitta massor som de kommer både stämma polisen för och skrika högt om här. Tar man bort vissa ord, vissa dokument, så är man ju verkligen mitt i festen. Kommer säkert finnas hur mycket som helst att missförstå, till glädje för vissa här.
Citera
2019-02-20, 11:32
Medlem
Citat:
OM den lämnas ut, även med maskning, så kommer sensationsmakarna i tråden hitta massor som de kommer både stämma polisen för och skrika högt om här. Tar man bort vissa ord, vissa dokument, så är man ju verkligen mitt i festen. Kommer säkert finnas hur mycket som helst att missförstå, till glädje för vissa här.

Om bara en efterlevande begär eller får ut protokollet så behöver det ju inte bli helt offentligt.

Jag tror faktiskt tvärtom om ifall det kommer mer offentliga fakta. Trådens deltagare blir mera nöjda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in