2019-02-17, 15:13
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yemina
Vad märkligt. Jag är både feminist och avgudar min mans kuk. Jag räds inte kuken men är inte särdeles exalterad över ovälkomna diton på suddiga bilder på mina sociala medier. Om man har förmågan att hålla flera tankar i skallen samtidigt är det mycket lättare att acceptera den icke svartvita verkligheten vi andra vistas i.
Jag hatar också suddiga bilder.
När tjejer skickar dem till mig anmäler jag det inte till Aftonbladet och blir hyllad som hjälte som Linnea Claesson.
Vad vore oddsen för det, liksom?
Citera
2019-02-17, 15:52
Medlem
Yeminas avatar
Det är väl bara bra om män som ratas av svenska kvinnor har möjligheten att finna kärlek annorstädes
Citera
2019-02-17, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Det är ingen som uppfostras till att tycka att en kuk är något sjukt, skadligt eller äckligt. Däremot kan det skilja hästlängder på en kuk och en annan kuk, rent attraktivitetsmässigt. De män som lyckas sätta den "standarden" att kukar är hemska, farliga och äckliga, klarar det bra på egen hand, behövs ingen hjälp av någon utomstående kraft för det SkrotNisse.
Men snälla, var har du varit senaste 30 åren? Omvänd bevisbörda, samtyckeslag, Metoo, män är djur osv osv .....
Citera
2019-02-17, 20:01
Medlem
Citat:
Det är väl bara bra om män som ratas av svenska kvinnor har möjligheten att finna kärlek annorstädes
Ja det är det. Håll till godo med hens, araber och blånegrer.
Citera
2019-02-17, 20:03
Medlem
Yeminas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Ja det är det. Håll till godo med hens, araber och blånegrer.
Varför det? Min kille är helsvensk och jag har inte direkt noterat att tillgången har minskat på dessa.
Citera
2019-02-17, 20:18
Medlem
Citat:
Varför det? Min kille är helsvensk och jag har inte direkt noterat att tillgången har minskat på dessa.
Vad fint. Frågan är om din livssituation är en samhällelig tendens.

Du vet, det finns saker män aldrig delger en kvinna. Sånt som bara män vet. Män och kvinnor leker ett ständigt spel med varandra för att försöka tillgodose sina respektive behov.
Citera
2019-02-17, 20:20
Medlem
Yeminas avatar
Citat:
Vad fint. Frågan är om din livssituation är en samhällelig tendens.
Mig veterligen så är svenska kvinnor tillsammans med svenska män för det mesta. Sedan att det finns missanpassade individer som blir utanför är inget nytt fenomen
Citera
2019-02-17, 20:28
Medlem
Citat:
Mig veterligen så är svenska kvinnor tillsammans med svenska män för det mesta. Sedan att det finns missanpassade individer som blir utanför är inget nytt fenomen
Skilsmässa snart då ........
Citera
2019-02-17, 20:29
Medlem
Yeminas avatar
Citat:
Skilsmässa snart då ........
Utveckla din hypotes!
Vi älskar varandra och tar hand om varandra. Att vara missunnsam är ingen direkt dygd. Jag unnar alla kärlek. Var än man nu finner den.
Senast redigerad av Yemina 2019-02-17 kl. 20:36.
Citera
2019-02-17, 20:38
Medlem
Citat:
Utveckla din hypotes!
Vi älskar varandra och tar hand om varandra. Att vara missunnsam är ingen direkt dygd. Jag unnar alla kärlek. Var än man nu finner den.
Ja du verkar vara en sann altruist, kärleken själv. Gå och pilla på killen nu, det här är inte riktigt din nivå. Man måste åtminstone ha förmågan att släppa sig själv, för att debattera samhälleligt. Det privata är inte politik.
Citera
2019-02-17, 20:39
Medlem
Yeminas avatar
Citat:
Ja du verkar vara en sann altruist, kärleken själv. Gå och pilla på killen nu, det här är inte riktigt din nivå. Man måste åtminstone ha förmågan att släppa sig själv, för att debattera samhälleligt. Det privata är inte politik.
På vilket sätt är det politik att vissa män hittar kärlek i Andra delar av världen?
Citera
2019-02-17, 20:46
Medlem
Citat:
På vilket sätt är det politik att vissa män hittar kärlek i Andra delar av världen?
Det är en kulturell och samhällelig tendens, orsakad delvis av politik. Ska jag lära dig att gå och tugga tuggummi samtidigt också?
Tråden har 320 sidor, det är några män, svenska, som verkar instämma i TS. Vad gör väl det, du och din kille med sin pille gillar ju att killa på varandra .......

Skilsmässa snart då .......
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in