2019-02-08, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Skulle vara intressant att veta hur ofta Tony har permission?

Vad tror du han gr p sina permissioner om han har ngra?
Citera
2019-02-09, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seismologen
Vad tror du han gr p sina permissioner om han har ngra?
Antagligen besker sin flickvn och barn
Citera
2019-02-16, 23:11
Medlem
SanningensProfets avatar
Tycker faktiskt att alla tre borde slppas. Dom verkar ha ndrats som personer ngot enormt, dom har slppt sina nazistrtter och svida jag kan se skulle alla passa riktigt bra i vissa jobb, bara tnk Arklf som motivationstalare.
Citera
2019-05-28, 16:05
Medlem
20 r sedan idag.
Citera
2019-05-28, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0.999...
Om drygt en vecka r det 20-rsjubileum av miraklet i Malexander.

Dagen d Jacke gjorde det enda rtta och skickade tv horungar till helvetet i frtid med deras egna tjnstevapen.

Hur planerar ni att fira den 28/5?

te ngot lite extra fint?

Sjlv kommer jag g ner till bolaget och kpa ngot fint bubbel och njuta av minnena.

Vill pminna om en modern klassiker:

https://www.youtube.com/watch?v=gca1M2yx4KE

Extra intressant r nr Jackie gr in p Breivik och gr en jmfrelse med ett trasigt tndstift som mste tgrdas.
Tex s kan du g hem till lilla mamma och be henne laga det hon tydligen missade att ge dig en normal uppvxt med sunda friska vrderingar eller g in p nrmaste mentalsjukhus och sk hjlp eller vx upp o sluta trolla ingen r impad av ditt dravel
Citera
2019-05-28, 18:19
Medlem
Citat:

Dagen d Jacke gjorde det enda rtta och skickade tv horungar till helvetet i frtid med deras egna tjnstevapen.

te ngot lite extra fint?

Sjlv kommer jag g ner till bolaget och kpa ngot fint bubbel och njuta av minnena.

Vill pminna om en modern klassiker:www

Extra intressant r nr Jackie gr in p Breivik och gr en jmfrelse med ett trasigt tndstift som mste tgrdas.

Klassiker iom. att jackie verkar ltt efterbliven med sitt skdespel..eller vad menar du?
Citera
2019-05-28, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Axelsson dmdes fr tv mord av tv anledningar. 1. Han skt och kastade en handgranat mot nrpolischefen vilket visade att han hade mental beredskap fr att anvnda det vld som krvs fr att inte bli gripen.
2. Den pistolen av mrket STAR som Axelsson erknde att han hade inne p banken hittades p mordplatsen i Malexander. Den hade hade ftt eldavbrott. Frutom den skts det med det vapnet Arklv erknde att han skjutit med och en UZI. Allts har 3 av rnarnas vapen plus en av polisernas vapen anvnts.

Det absolut troligaste r att Axelsson gick ut ur bilen nr Tony Olsson startade skottlossningen av lojalitet kanske inte fr att skjuta utan fr att skrmma ivg poliserna. Han blir skjuten med 3 skott och samtidigt vnder sig han som skt, Robert Karlstrm ryggen till Axelsson eftersom Arklv skjuter diagonalt mot han och i det d frvirrade tillstnd Axelsson befinner sig i s fr han ivg ett skott som trffar Karlstrm i bakhuvudet och drefter fr vapnet eldavbrott.
Samma blyisotop som kulan som hittades i Karlstrms bakhuvud hade fanns i STAR pistolens kulor.
LS!

Om ni undrar om det juridiska....
Citera
2019-05-28, 21:23
Medlem
O
Citat:

te ngot lite extra fint?

Vill pminna om en modern klassiker:

Det trkiga med denna historia r att vi inte har ddsstraff i Sverige. Polismrdare frtjnar inte att leva. Jag har snudd p samma knslor fr alla idioter som kastar sten p blljuspersonal rent generellt. Blljuspersonal representerar dig och mig. Om man vldfr sig p dessa r det som ett direkt angrepp p dig och mig.
Citera
2019-05-29, 02:58
Medlem
0.999...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Texas66
Tex s kan du g hem till lilla mamma och be henne laga det hon tydligen missade att ge dig en normal uppvxt med sunda friska vrderingar eller g in p nrmaste mentalsjukhus och sk hjlp eller vx upp o sluta trolla ingen r impad av ditt dravel

Sger vem? Du? Tror du helt rligt att jag bryr mig vad du tycker?
Citera
2019-06-01, 12:18
Medlem
MrFolds avatar
Tnker p de barn som blev frldralsa, de kvinnor som frlorade sina mn och de frldrar som frlorade sina sner i detta vidriga, besinningslsa dd. Var vid platsen fr ngra r sen och nrmast snubblade ver den eftersom jag ftt fr mig att den lg i en annan riktning frn byn sett. Att se minnesmrket och st precis dr Robert Karlstrm och Olle Born miste sina liv grep mig starkt.

Mrdarna sitter helt rttvist fngslade fortfarande. De kan vara glada att de inte begick sitt brott i exempelvis ngon av sydstaterna i USA. D hade ingenting kunnat rdda dem frn ddsstraffet och nlen. Vntetiden hade inte heller blivit s pass bekvm som den nd varit fr dem i det svenska fngelsesystemet. De kan gott sitta ett antal r till och det r precis vad jag tror de kommer f gra. Deras tid i fngelset blir sannolikt inte kortare n Tommy Zethraeus tminstone.
Citera
2019-06-01, 16:44
Medlem
shevitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SanningensProfet
Tycker faktiskt att alla tre borde slppas. Dom verkar ha ndrats som personer ngot enormt, dom har slppt sina nazistrtter och svida jag kan se skulle alla passa riktigt bra i vissa jobb, bara tnk Arklf som motivationstalare.

Spelar ingen roll vad DU anser. Du r ju inte offret hr eller hur? DU har inte frlorat en pappa, make eller bror i Malexandermorden eller hur? S det du sger r irrelevant d du inte tar hnsyn till den viktigaste komponenten. Offrets lidande och GMs straff som d r konsekvensen av det hela.

En till sak som du glmmer r att hur ska man kunna lita p en psykopat som mrdad folk utan att ens blinka? Du vet att de har varit nere p Balkan och mrdat/torterat civila va?

Vad skiljer dem frn IS terrorister nu? Sg en fd IS terrorist som "rehabiliterats". Hade du sagt samma sak om denne?

Precis.....
Citera
2019-06-07, 14:46
Medlem
20 r!
Som en del av er redan vet s skulle dom 3 egentligen ha permissioner utan bevakning men det terstr antagligen mnga r kvar till dess eftersom Kriminalvrden vet att massmedia skulle basuner ut att dom r slapphnta mm.

Joy Rahman fick permissioner p egen han efter 6 r om jag inte minns fel. Jag vet att det finns en skillnad dr d han var ostraffad tidigare men nd ge permission till eter s kort tid till ngon som r dmd till livstid fr mord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in