Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Då är jag bad boyen i vårt förhållande, hans humor är goooofy! Hahaha
Jag attraheras av kvinnlig dominans också, men jag är ju kvinna. Han är manlig i mina ögon absolut, sjukt duktig på sociala sammanhang (bland mycket).
Det blir lite av det där att man tränger in pusselbiten som är en person i tomrummet där ens förprogrammerade erotiska/förhållande ideal som finns i ens hjärna. Det går ofta att slipa lite på kanterna och ändå få det att stämma hyfsad väl, nästan ingen finner någonsin någon som fyllt ut lever upp till alla idealen.
I en erotisk novell så finns det utrymme för kvinnor att utforska enbart själva erotiska idealet utan att behöva slipa på kanterna, det finns aldrig utrymme för goofy humor i en harlequin novell (där skickas erotiska signaler direkt till vaginan, som en elektrisk stöt), det är sånt en kvinna måste lära sig älska hos sin partner, inte något "hon oemotståndligt dras till".
Det är samma sak med män och porr, du sandpapprar bort kilon runt magen, de något hängiga brösten blir perfekta runda små bollar som passar din hand, hudens alla små imperfektioner försvinner och den blir gjord av silke, alla fertila tecken på hyperbole.
Alla vet väl vad män vill ha, det kvinnor vill ha är något mer hemlighetsfullt. Det finns dock så mycket man kan lära sig älska som inte direkt är förprogrammerad av naturen, det blir då det blir mer personligt och intressant. Men för att nå mer intressanta moment inom relationen, så måste man passera introduktionsfasen: där män måste vara män och kvinnor måste vara oemotståndligt sköna.