2019-02-14, 13:11
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Fast är en intelligent humoristisk man en "badboy"?

Tror man måste ha lite badboy egenskaper för att vara intelligent humoristisk på rätt sätt för att skapa sexuell attraktion.

Det går ju inte att vara en goofy humoristisk snubbe, det måste finnas lite edge i humorn för att sexuell attraktion ska skapas.

Finns annars inget fel med att attraheras av manlig dominans inom rimliga gränser. Det ska ju tvärtom lyftas fram till ytan som ett maskulint ideal, INTE tönten som gör rätt för sig.
Senast redigerad av Naknekejsaren 2019-02-14 kl. 13:17.
Citera
2019-02-14, 13:17
Medlem
Citat:
Fast är en intelligent humoristisk man en "badboy"?
En badboy är helt enkelt motsatsen till vad feminister tycker att män ska vara, men vi alla vet att det är dom som får fitta. Feminister vill i princip att män ska bete sig som kvinnor, men jag förmodar att du som tjej inte är så intresserad av det.

Något som jag tror är vanligt är att tjejer hittar en stabil kille i ung ålder och efter flera år när dom skaffat barn osv så inser dom att dom favoriserat trygghet över skönhet(inkluderat personlighet) och är otrogna i smyg.
Citera
2019-02-14, 13:19
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viktim
En badboy är helt enkelt motsatsen till vad feminister tycker att män ska vara, men vi alla vet att det är dom som får fitta. Feminister vill i princip att män ska bete sig som kvinnor, men jag förmodar att du som tjej inte är så intresserad av det.

Något som jag tror är vanligt är att tjejer hittar en stabil kille i ung ålder och efter flera år när dom skaffat barn osv så inser dom att dom favoriserat trygghet över skönhet(inkluderat personlighet) och är otrogna i smyg.

Skit i vad feminister påstår att män bör vara. Vi får lyfta fram det som kvinnor verkligen vill ha hos en man som ett ideal (eller till och med skapa egna ideal som struntar helt i vad kvinnor vill ha), sedan så kan vi bara skita i att feminister inte förstår sig på sin egen sexuella natur.

Det kräver dock att män slutar vara sådana jävla kärringar härinne; gnällkören om att kvinnor inte vill ha dem, och börja istället motiveras av något mer konstruktivt en bitterhet.

Kan kräva att man gör upp med själva manliga begäret, denna konstant som överskuggar allt i vårat liv. Kontrollera denna eld, se vart det leder dig.
Senast redigerad av Naknekejsaren 2019-02-14 kl. 13:25.
Citera
2019-02-14, 13:22
Avslutad
Citat:
Den mest kortfattade förklaringen till vad kvinnor dras till är ordet "större". Ju längre/större du är, större kuk du har, större plånbok, större bil, större hus, större status, större humor, större intelligens ja listan kan göras lång - desto större chans kommer du ha att få henne. Naturligtvis ska det ju inte gå till överdrift, men rent generellt är "större" bättre för en kvinna.

Kvinnors hypergami i Sverige är ganska "mild" måste jag säga. Att hålla sig inom sitt inkomstspann verkar smälla högre. Det vill säga rik med rik, arbetare med arbetare, tjänsteman med tjänsteman osv. Förenklat.
Citera
2019-02-14, 13:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Tror man måste ha lite badboy egenskaper för att vara intelligent humoristisk på rätt sätt för att skapa sexuell attraktion.

Det går ju inte att vara en goofy humoristisk snubbe, det måste finnas lite edge i humorn för att sexuell attraktion ska skapas.

Finns annars inget fel med att attraheras av manlig dominans inom rimliga gränser. Det ska ju tvärtom lyftas fram till ytan som ett maskulint ideal, INTE tönten som gör rätt för sig.

Då är jag bad boyen i vårt förhållande, hans humor är goooofy! Hahaha

Jag attraheras av kvinnlig dominans också, men jag är ju kvinna. Han är manlig i mina ögon absolut, sjukt duktig på sociala sammanhang (bland mycket).
Citera
2019-02-14, 13:29
Avslutad
Citat:

Jo men vafan, hon går upp tio kilo och då är han otrogen i smyg. OM han själv inte blivit en oformlig massa.

Man får öppna käften helt enkelt och uttrycka sina behov.
Citera
2019-02-14, 13:30
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Då är jag bad boyen i vårt förhållande, hans humor är goooofy! Hahaha

Jag attraheras av kvinnlig dominans också, men jag är ju kvinna. Han är manlig i mina ögon absolut, sjukt duktig på sociala sammanhang (bland mycket).

Det blir lite av det där att man tränger in pusselbiten som är en person i tomrummet där ens förprogrammerade erotiska/förhållande ideal som finns i ens hjärna. Det går ofta att slipa lite på kanterna och ändå få det att stämma hyfsad väl, nästan ingen finner någonsin någon som fyllt ut lever upp till alla idealen.

I en erotisk novell så finns det utrymme för kvinnor att utforska enbart själva erotiska idealet utan att behöva slipa på kanterna, det finns aldrig utrymme för goofy humor i en harlequin novell (där skickas erotiska signaler direkt till vaginan, som en elektrisk stöt), det är sånt en kvinna måste lära sig älska hos sin partner, inte något "hon oemotståndligt dras till".

Det är samma sak med män och porr, du sandpapprar bort kilon runt magen, de något hängiga brösten blir perfekta runda små bollar som passar din hand, hudens alla små imperfektioner försvinner och den blir gjord av silke, alla fertila tecken på hyperbole.

Alla vet väl vad män vill ha, det kvinnor vill ha är något mer hemlighetsfullt. Det finns dock så mycket man kan lära sig älska som inte direkt är förprogrammerad av naturen, det blir då det blir mer personligt och intressant. Men för att nå mer intressanta moment inom relationen, så måste man passera introduktionsfasen: där män måste vara män och kvinnor måste vara oemotståndligt sköna.
Senast redigerad av Naknekejsaren 2019-02-14 kl. 13:42.
Citera
2019-02-14, 13:34
Avslutad
Citat:
Skit i vad feminister påstår att män bör vara. Vi får lyfta fram det som kvinnor verkligen vill ha hos en man som ett ideal (eller till och med skapa egna ideal som struntar helt i vad kvinnor vill ha), sedan så kan vi bara skita i att feminister inte förstår sig på sin egen sexuella natur.

Det kräver dock att män slutar vara sådana jävla kärringar härinne; gnällkören om att kvinnor inte vill ha dem, och börja istället motiveras av något mer konstruktivt en bitterhet.

Kan kräva att man gör upp med själva manliga begäret, denna konstant som överskuggar allt i vårat liv. Kontrollera denna eld, se vart det leder dig.

Jag håller med om detta.

Den lilla klicken radikalfeminister som sitter på lite makt blev ju inte så långvariga ändå eller envåldshärskare så länge. Män har ju ett helt eget parti nu som det dessutom går väldigt bra för.
Citera
2019-02-14, 13:42
Medlem
J.Goodsens avatar
Citat:

Citat:

När ni pratar om badboys och typiskt manliga ideal, vad ser ni för förebilder då? Är det Steve Mcqueen eller kanske Tony Montana, eller vilka tänker ni på i första hand?
Citera
2019-02-14, 13:46
Medlem
Citat:

Problemet är ju att feminister redan har stor makt. Indoktrineringen av deras version av maskulinitet börjar redan i dagis. Sånt sätter definitivt sina spår.
Citera
2019-02-14, 13:52
Medlem
Citat:
Kvinnors hypergami i Sverige är ganska "mild" måste jag säga. Att hålla sig inom sitt inkomstspann verkar smälla högre. Det vill säga rik med rik, arbetare med arbetare, tjänsteman med tjänsteman osv. Förenklat.
Sverige är väl egentligen väldigt homogent när det kommer till klass och dom flesta har det bra. Sannolikheten att träffa en svensk kille som lever under dåliga förhållanden är ju väldigt liten.

Citat:
Jo men vafan, hon går upp tio kilo och då är han otrogen i smyg. OM han själv inte blivit en oformlig massa.

Man får öppna käften helt enkelt och uttrycka sina behov.
Nu syftade jag på kvinnor, alltså att dom är otrogna när dom blir lite äldre och inser att dom favoriserat trygghet över attraktion.

Utan att veta något om omständigheterna, men det senaste fallet som kom upp i nyheterna där pappan dödat sina två söner och sen tagit sitt liv för att kvinnan vart otrogen med en afghan var väl förmodligen ett sånt fall.
Citera
2019-02-14, 13:52
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Problemet är ju att feminister redan har stor makt. Indoktrineringen av deras version av maskulinitet börjar redan i dagis. Sånt sätter definitivt sina spår.

Jag tror själv att dataspel, konsumentsamhället (maten!) och porr skapat mycket större problem än ens feminister, så vi kan ju börja där för att återfinna vår manlighet.

Det är givetvis svårt ifall man har en feministkärring till morsa som klär en i rosa, man kanske aldrig någonsin återhämtar sig från det (växte upp med en kille som hade en hippiemamma som förstörde honom helt, har aldrig sett en kille med så lite maskulin ådra i hela mitt liv, han var totalt mentalt borta i högstadiet/gymnasiet och ständigt deprimerad).'

Jag tror bara inte att skolan har sådan makt att den kan indoktrinera pojkar, det enda den kan göra är att få pojkar att intensifiera anti-pluggkultur och destruktiv anarkistisk manligt beteende för att gå tvärtemot en skola som inte förstår dem ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in