Behövs påminnas om underliggande post som med styrka talar för emot den förljugna bilden att Lena Wesström var ett utsatt offer som inte lyckades sätta gränser för SDs envisa kärlek.
Tackar ödmjukt Schazz för curaget att lyfta av masken av dom som envist matar tråden med en osann bild av BO.
Postat: 2018-07-18, 12:15
Det syns mig omöjligt att Wesström har någon som helst skuld i det grova brottet som orsakade hennes död men jag vågar påstå att mördarens motiv till mordet är att han/hon tycker det. Det paradoxala blir följdakligen att dom tråd-medlemmar som driver en osann bild av LW p.g.a hennes av dom oomtyckta egenskaper enligt medlemmarna innebär skuldbeläggning av BO delar den synen med mördaren.
Ett par rader till dom som varje gång den icke tillrättalagda bilden av BO berörs drar upp smutskastnings-kortet:
Utan en fullständig bild av förloppet är det utan teknisk bevisning i ett indiciemål utsiktslöst att lagföra någon mordet på Wesström. Det är m.a.o kontraproduktivt att inte beröra dom sidor okunniga medlemmar själva värderar som ogynnsamt för BO.
Man hamnar obönhörligt fel i sina slutsatser med en fejkad bild av förloppet.
Vi har väl ändå det gemensamt att vi alla vill se någon lagförd för mordet på Wesström?
Ps: Kanske ska tillägga att ni bör förbereda er för att mordet på Wesström inte kommer klaras upp.
Skälen till det är många.
Tackar ödmjukt Schazz för curaget att lyfta av masken av dom som envist matar tråden med en osann bild av BO.
Postat: 2018-07-18, 12:15
Citat:
Det går inte att förstå förloppet som föranlett mordet på Wesström med mera att en också en sann bild av BO framgår Anledningen till den förljugna bilden och beröringsskräcken av hela LW som presenterats i tråden skrivs: Skuldproblematik. Snicksnack. LW var, vilket många intygat, en tjej med skinn på näsan. Om det spreds rykten på byn och hon fick reda på detta så hade hon skrivit ett långt inlägg på Fejjan om detta för att klargöra saker. Hon var tydlig, bestämd och driven så du behöver inte göra henne till ett offer som fick använda sin energi till att freda sig. I den mån det gick att hålla isär alla relationer så gjorde hon så. LW var van att få som hon ville, i alla lägen. Då handlar det inte enbart om kärleksrelationer. Ville hon något så blev det så. Vi är många som fick uppleva hennes gränslöshet och backade för att vi insåg att det inte var någon idé att gå i polemik om triviala saker. Med triviala saker menar jag t ex svar på en fråga om att få låna en grej, då kunde hon smsa mitt i natten och gärna flera gånger tills hon fick svar.
Det syns mig omöjligt att Wesström har någon som helst skuld i det grova brottet som orsakade hennes död men jag vågar påstå att mördarens motiv till mordet är att han/hon tycker det. Det paradoxala blir följdakligen att dom tråd-medlemmar som driver en osann bild av LW p.g.a hennes av dom oomtyckta egenskaper enligt medlemmarna innebär skuldbeläggning av BO delar den synen med mördaren.
Ett par rader till dom som varje gång den icke tillrättalagda bilden av BO berörs drar upp smutskastnings-kortet:
Utan en fullständig bild av förloppet är det utan teknisk bevisning i ett indiciemål utsiktslöst att lagföra någon mordet på Wesström. Det är m.a.o kontraproduktivt att inte beröra dom sidor okunniga medlemmar själva värderar som ogynnsamt för BO.
Man hamnar obönhörligt fel i sina slutsatser med en fejkad bild av förloppet.
Vi har väl ändå det gemensamt att vi alla vill se någon lagförd för mordet på Wesström?
Ps: Kanske ska tillägga att ni bör förbereda er för att mordet på Wesström inte kommer klaras upp.
Skälen till det är många.
Senast redigerad av Snor-Johan 2019-02-12 kl. 10:41.
Senast redigerad av Snor-Johan 2019-02-12 kl. 10:41.
)