Citat:
Det tror jag inte alls är bara min uppfattning. Jag tror till exempel att även du håller med. Eller menar du att miljonärer (och miljardärer och andra som inte behöver) billig hyra inte gynnas av billig hyra?
Citat:
Jag har inte påstått att det mest är miljardärer som bor i hyresrätt. Du skulle ha betydligt bättre chans att inte hela tiden få stryk i debatten om du höll dig till att läsa innantill och svara på det som skrivs.
https://www.hemhyra.se/nyheter/allt-fler-fattiga-bor-i-hyresratt/
Men du kanske har siffror som visar att det mest är miljardärer som bor i hr?
Det bästa sättet för samhället att hjälpa de svaga är att hålla nere boendekostnaderna.
Men du kanske har siffror som visar att det mest är miljardärer som bor i hr?
Det bästa sättet för samhället att hjälpa de svaga är att hålla nere boendekostnaderna.
Citat:
Det vill jag inte. Just fattiga med behov skall ju inte få någon förändring alls utan precis som innan få hjälp med boendekostnaderna. Sluta hitta på bara för att du inte klarar att argumentera mot det jag faktiskt skriver. Och så tar vi frågorna igen. Du vet de som du hela tiden duckar och inte vill svara direkt på.
Varför skall samhället ge lajbanspengar till miljonärer, miljardärer och andra som inte behöver samtidigt som fattigvården går på knä? Varför är du så emot att samhället främst hjälper de svaga?
Oroa dig inte för övrigt. Vi förstår alla varför du inte vill svara utan desperat försöker med halmgubbar och gaggande om att jag skulle vara nyliberal kommunist och vad det nu är.