2019-02-11, 10:06
Medlem
Sepiritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av demotrams
Vetenskap har varit mitt ämne i minst 10 år. Jag undervisar i epistemologi och ontologo och meodologi. Uttala dig inte om kunskap med mig. Du har säkert inte ens fullständiga gymnaisebetyg.

Ändå har du ingen förståelse för vetenskap, vad ett bevis utgör och grundläggande logik.
Tragiskt.
Citera
2019-02-11, 10:07
Medlem
Sepiritzs avatar
Citat:
Jag vet vad bevis är jag har gett dig förkalringar . Förstår du inte det får du sätta dig bakom skolbänken igen och komplettera dina gymnaisebetyg.

Du blandar ihop "bevis" med påstående. Det är inte samma sak förstår du.
Citera
2019-02-11, 10:09
Medlem
Sepiritzs avatar
Citat:
Från observarioner idiot! Observera din omgivning och existensen.

Kanske du skulle skicka in det till en vetenskaplig publikation. "Hur kom du fram till detta?" "Observation, idiot!"

Mycket vetenskapligt. Fantastiskt vilka kunskaper man får i högre utbildning idag.
Citera
2019-02-11, 10:11
Medlem
Sepiritzs avatar
Citat:
Du är irrelevant i exsistens också men vad du har för utbildning är av relevans efttersom jag måste sänka mig till din nivå för att du ska förstå.

Men det finns ju ingen lägre nivå än dina argument.
Vidskepelse, okunskap och "hur skulle det annars gå till" är det mest grundläggande när det gäller oinformerade ryggradsåsikter.
Citera
2019-02-11, 10:12
Medlem
Sepiritzs avatar
Citat:
Säg nåt som inte är ett exmepel
Är det ett exempel på vad du hade publicerat?
"Säg nåt som inte är ett exmepel"

Det här är ju på covfefe-nivå. Helt underbart!
Citera
2019-02-11, 17:46
Medlem
Citat:
Vetenskap har varit mitt ämne i minst 10 år. Jag undervisar i epistemologi och ontologo och meodologi. Uttala dig inte om kunskap med mig. Du har säkert inte ens fullständiga gymnaisebetyg.
Vad tror du om evulutionen? Är det sant eller bluff?
Citera
2019-02-11, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av addictedpsyco
Vad tror du om evulutionen? Är det sant eller bluff?

Evolutionen är fejk news. Det står i bibeln.
Citera
2019-02-11, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gryningsribba
Bibeln är fake news. Det står i mitt anteckningsblock.
Citera
2019-02-11, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gryningsribba
Evulutionen är en bluff, men inte bara för att det står i biblen, det finns inget bevis alls på dens sanning. Det bästa besivet idioterna har är att lungfisken kan andas både under vattnet och ovanför vattnet, och därifrån ska kräldjur ha kommit. Btw lungfisken finns än idag i våra vatten och har aldrig förvandlats till ett kräldjur. Hur kan folk vara så efterblivna att dom tror på det?
Citera
2019-02-11, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av addictedpsyco
Evulutionen är en bluff, men inte bara för att det står i biblen, det finns inget bevis alls på dens sanning. Det bästa besivet idioterna har är att lungfisken kan andas både under vattnet och ovanför vattnet, och därifrån ska kräldjur ha kommit. Btw lungfisken finns än idag i våra vatten och har aldrig förvandlats till ett kräldjur. Hur kan folk vara så efterblivna att dom tror på det?
Spanska och italienska härstammar från latin. Men latin finns ju än idag. Idiotiskt.
Citera
2019-02-11, 20:02
Medlem
SektenAnderssons avatar
Vad spelar det för roll om evolutionsteorin är sann eller inte ? Det är ju likväl Gud som är skaparen.
Citera
2019-02-11, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SektenAndersson
Vad spelar det för roll om evolutionsteorin är sann eller inte ? Det är ju likväl Gud som är skaparen.
Precis. Den visar bara att bibeln har fel. En skapare kan det ju finnas ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in