2019-02-04, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fishur
Tack för svar!

Vad är en vettig dos på baclofen?
Dålig koll på detta preparat..
Jag brukar ta ungefär 50mg enligt ordinerad dos men du bör nog ta betydligt mer för att bli riktigt mjuk och go i kroppen.
Testa dig fram och se vad som passar dig.
Senast redigerad av flummakarn 2019-02-04 kl. 15:41.
Citera
2019-02-04, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilabanan
Att blanda benzo och opiater blir bara farligt om ditt syfte är att bli så väck som möjligt. Vill du bli smärtfri kan du lugnt ta en dolcontin, ta 2.

har en fråga jag ligger på 150mg dolcontin om dagen, har stått på morfin meda och dolcontin nu i ca 4 månader, har världens ångest innan jag började med dolcontin så hade jag xanor utskrivet och åt 10mg om dagen, har ej ätit xanor sedan agusti nu men känner att jag skulle behöva ta 1-2 mg till natten för att sova och få bort min ångest då jag vaknar pga den oftast.

så min fråga är det någon fara att ta 1-2mg xanor trotts att jag tagit 150mg morfin under dagen?

det är absolut inte för att bli skev utan för min ångest.
Citera
2019-02-06, 17:35
Medlem
Bullsquids avatar
Kört för hårt det sista men hur mycket mer vågar man?

Har blandat benso och opioder tillsammans nu i ca 4 månader...svårt att minnas exakt
Har mest vart 450 mg palexia och några mg xanor till (2-4) på en dag eller
sub (1-2mg) blandat med xanor och/eller ikto.

Har idag tagit detta.

06.20 50mg elvanse (för att orka ur sängen)
13.30 4 mg ikto (på jobbet pga för mkt stress)

kom nyss hem och nu blev det 1 mg ikto till och 1 mg sub

Kan jag ta 3-4 mg xanor till med ifall jag inte blir helt borta sen vilket jag tvivlar.
Har sådan tolerans och vet att detta är skitdåligt att hålla på med och vill sluta men jag kan inte.
Ska på möte till en beroende klinik nu på fredag där jag ska ta med utskrivna papper och visa svart på vitt vad jag tagit och i vilka doser sen början av December.

Kan inte hålla på såhär men kan heller inte sluta, är djupt beroende både fysiskt och psykiskt på benso och opioder men vill såklart inte dö.

Undrar lite ni som blandar dessa farliga men sköna kombos, vilka doser brukar det handla om

Igår tog jag tex 50 mg elvanse, 2 mg xanor, 3 mg ikto, 1 mg sub och drack en flaska champagne. Kände inte mycket. Då kanske ni förstår...
Senast redigerad av Bullsquid 2019-02-06 kl. 17:37.
Citera
2019-02-07, 12:56
Medlem
Phenibut+Voxra

Jag står nu på Voxra (300mg) vilket som bekant är en NDRI och därmed blockerar återupptaget av dopamin. Har för cirka 2 timmar sedan intagit 1G Phenibut som i viss mån ska stimulera dopamin på något vis( Källa: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11830761 ). Jag undrar om någon mer beläst vet om det här kommer ha inverkan på varandra?

Lite nyfiken om det är så simpelt som det verkar att dom kommer verka i någon form av synergi för att öka mängden dopamin? Eller finns det en mer invecklad förklaring till hur det funkar? Och skulle detta på någotvis kunna bidra till ökad kramprisk eller är Phenibut i sig kramplösande?
Citera
2019-02-07, 13:29
Medlem
Lyrica, gabapentin, tramadol och SSRI och antipsykotiska. Något överdrivet farlig blandning? Har redan ätit alla hahaha äter först frågar sen.
Citera
2019-02-07, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OGHaschTomte.
Lyrica, gabapentin, tramadol och SSRI och antipsykotiska. Något överdrivet farlig blandning? Har redan ätit alla hahaha äter först frågar sen.
Tramadol och SSRI kan vara riktigt farligt tillsammans!
Vilken SSRI och hur mycket Tramadol?
Citera
2019-02-08, 21:37
Medlem
kan någon ge svar på om det är helt lugnt att ta 1mg xanor trotts 200mg dolcontin? väldigt tacksam för svar om de är någon fara. har ätit dolcontin i 4-5 månader dagligen för en ryggskada men vll veta om de är någon fara att ta 1mg xanor?
Citera
2019-02-10, 22:10
Medlem
Tropiica420s avatar
jaghar druckitfolköl 12 styckna kan man käka zolpidem piller utan komplikationer.....
Citera
2019-02-10, 22:38
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropiica420
jaghar druckitfolköl 12 styckna kan man käka zolpidem piller utan komplikationer.....
Nej, de förstärker starkt GABA-stimulans vilket leder dig till sänkt impulskontroll samt minnesförlust.
Citera
2019-02-11, 10:55
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropiica420
Låt mig gissa. Du blandade och blev helt dum i huvudet?
Citera
2019-02-11, 18:34
Medlem
Hej! En polare som vill testa något annat istället för alkohol och han undrar om det finns något som går bra att blanda med hans mediciner. Han tar Mirtazapin, inderal och venlafaxin dagligen, det han var mest sugen på var 2cb. Hur funkar det?

Mvh
Citera
2019-02-11, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LinkanRiejuRR
Hej! En polare som vill testa något annat istället för alkohol och han undrar om det finns något som går bra att blanda med hans mediciner. Han tar Mirtazapin, inderal och venlafaxin dagligen, det han var mest sugen på var 2cb. Hur funkar det?

Mvh
Cannabis funkar ju alltid utmärkt
Fast han kanske var intresserad av något ”tyngre”?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in