2019-02-08, 23:25
Medlem
Hypotesuss avatar
Fortsätt odla potatis och skippa detta. Även orala kan för övrigt, om det vill sig riktigt illa, skapa hormonsvängningar som ger dig gyno.
Citera
2019-02-09, 00:19
Medlem
Dianabol 20/50 sen nolvadex ett par veckor, inga konstigheter oftast inge krångel eller bieffekter. Får du bieffekter antar jag att du läst så du vet hur du kontrar dom.
Citera
2019-02-09, 01:12
Medlem
Skit i orala det är inte värt det. Du kommer vara exakt lika spruträdd nästa kur så lika bra att köra det nu istället.
Citera
2019-02-09, 13:13
Medlem
Har varit på sugen på att köra en "nybörjarkur" med enbart testo, ca 250/e5d, men min fundering har länge varit (inte riktigt fått svar på) hur mycket kommer mina naturliga testo värden att sjunkas?

Hur håller sig folk på testo året runt? Blir inte deras värden jättelåga när dom väl går off cycle?
Citera
2019-02-09, 13:20
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av potatisodlaren1995
tjo fb vill ha hjälp med en hyfsat simpel kur är pussy så tänkte kö oral alltså inga sprutor.
inte heller något jätte dyrt eller så starkt så gynos skapas. tänkte bara kö oral en gång och sedan kanske gå över till dom riktiga grejerna.

ALLA SVAR UPPSKATTAS!!!

För det första: (FB) Kurfeedbacksmallen

För det andra: (FB) Stora tråden för små / nybörjarfrågor (Del 2) " Läs första inlägget"

För det tredje: Bygg karaktär först, sen kan du ge dig på AAS. Den attityd du vittnar om i ditt sätt att skriva samt vad du skriver gör att jag bedömer chanserna för dig att lyckas med en kur i detta läge som relativt obefintliga. Ungefär lika stor chans som att köpa en trisslott och vinna en ansenlig summa pengar. Det borde ge dig nog med insikt i vad du borde göra och inte göra med dessa tankar.

Mvh,

-Alfred
Citera
2019-02-09, 13:23
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkelulz
Har varit på sugen på att köra en "nybörjarkur" med enbart testo, ca 250/e5d, men min fundering har länge varit (inte riktigt fått svar på) hur mycket kommer mina naturliga testo värden att sjunkas?

Hur håller sig folk på testo året runt? Blir inte deras värden jättelåga när dom väl går off cycle?

Hur menar du? När du tillför kroppen testo så kommer ju givetvis endogen tillförsel, alltså kroppens produktion, avstanna helt eller nästan helt iaf beroende på kurlängd och preparat samt dos.
Om man ligger på testo året runt så spelar det väl ingen roll vad endogena värden är? Man tillsätter ju exogent testo för att ha de nivåer man vill?

Klart att det är segare att återfå naturliga nivåer efter långa behandlingar på flera år men även om man inte tar testo så dalar nivåerna ju äldre man blir.

Svår fråga att svara på med andra ord och det låter som att du inte riktigt vet vad det är du undrar över, men jag hoppas att jag gav dig någon slags insikt i dina bryderier iaf.

Mvh,

-Alfred
Citera
2019-02-09, 19:46
Medlem
När är den ”korrekta” tidpunkten att ta blodprov om man vill utvärdera ett preparat? Dvs precis efter senaste dos eller precis före nästa?
Citera
2019-02-10, 03:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goin-xxxl
Okej, sök,läs,bestäm dej,beställ,sätt igång.

Eller vad vill du höra aaa köp dbollar o kör 50/50, kanske lite anavar och oxar, varför inte lite winstrol? Ja det är ju bara ta nåt utav det nån säger åt dej att ta.
Skit i pct:n om det är tipset du får utav nån också... fronta dessutom som bara den, glömmer du en dag,eller 3 då ere bara att ta alla samtidigt....
Finns ju hur bra trådar som helst utav bengtz

Min första var testo enanthate 500 e5d. Jag var då ung och dum, 18 år .. sprutrödslan vart sprutkärlek efter ca 3-4 stick. Tänk lite längre än näsan är mitt tips iaf utav egen erfarenhet.

skulle du kunna länka dom trådarna skulle uppskattas väldigt mycket, anledning vrf jag ens funderar på ta något är för att den physiqen jag vill ha kan inte uppnås naturligt
Citera
2019-02-10, 03:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keffmenbra
Dianabol 20/50 sen nolvadex ett par veckor, inga konstigheter oftast inge krångel eller bieffekter. Får du bieffekter antar jag att du läst så du vet hur du kontrar dom.

okej fick tips av en som tävlat i Mr.olympia att ta armidex ifall jag endast FICK kännigar av gyno eller liknade. Menar du att jag skulle kö nolvadex samtidigt isåfall?
Citera
2019-02-10, 08:26
Medlem
goin-xxxls avatar
(FB) Stora tråden om AAS - Med Guide/FAQ - För nybörjare och erfarna

Finns även en för nybörjarfrågor om du scrollar ner en sekund när du nåt dopingforat.
För det andra så bör du vänta tills du byggt nån form av grund med hjälp av basövningar.
Citera
2019-02-10, 11:20
Bannlyst
Finns det någon ordlista som beskriver alla begrepp man läser här?

T.ex fronta, blasta, cruisa, etc...

Så som jag har förstått det:

Fronta är att dubbla/höja dosen i början av kuren för att snabbare få upp nivåerna, eller?

Cruisa är att ligga på en låg underhållsdos av testo istället för att kliva av?
Citera
2019-02-10, 11:28
Medlem
Du snackar om outnålig fysik utan roids. Tror du då helt ärligt att du kommer nå den fysiken med en/upprepade korta orala-kurer?
Du blickar säkert mot snubbar med extrema gener, som lagt i många fall någon/flera miljoner kronor på steroider, gh, peptider, insulin och inte minst skyhöga matkostnader.
Nu pratar vi inte om ett par år utan att leva den livsstilen under väldigt många år dag in och dag ut.

Existerar något logiskt tänkande i ditt huvud?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in