2019-02-09, 15:14
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruz-Lee
Du menar att när muslimerna når 51% av befolkningen så måste vi andra gå ner på knä och börja inse att landet är förlorat?

Din. Folie hatt verkar sitta stadigt kvar, då även TS.

Tack för att du bekräftar det jag skrev. Som vanligt blir kallad för diverse saker när jag skriver rent uppenbara saker.

Tänk hur landet var 20 år sedan och hur det ser ut idag. Hur ser kan det se ut om 20 år till?
2019-02-09, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Tack för att du bekräftar det jag skrev. Som vanligt blir kallad för diverse saker när jag skriver rent uppenbara saker.

Tänk hur landet var 20 år sedan och hur det ser ut idag. Hur ser kan det se ut om 20 år till?

Du tror att det bara fortsätter såhär?

Då kvittar det hur många som kommer för om det fortsätter såhär i 15år till så har Sverige konkat, så det tror inte jag. Man kanske kör på såhär ett tag till men när Wallenberg och Co börjar förlora på det så kommer gränserna att stängas snabbt.
2019-02-09, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siasoss
Du svarade inte på om du själv var svensk eller utländsk !? Din trådstart är en aning otydlig där.

Min fundering angående om när man räknas som fullvärdig bybo i den lilla by jag kommer ifrån, hur ser du på den?

Och nästa givna fråga när du säger att man endast är svensk om man har svensk etnicitet, om jag förstår dig rätt... när är man då svensk? Hur mkt etnisk svensk måste man vara? Med alla dessa inflyttade, utflyttade, uppblandade vidareflyttade människor. Blir det för mig en lite svår gränsdragning . Men har du ett tydligt och enkelt svar så kom gärna med det och upplys mig!

(Några exempel: Min kompis med afrikansk mamma som kom hit som ung och engelsk/svensk pappa, som levt hela sitt liv i Sverige, har lika blek och fräknig hy som mig och aldrig bott i annat land. Är hon svensk? Kanske? Men hennes syster vars genetiska lottdragning gav en mer olivfärgad hy och mörkare hår, är hon också svensk i så fall? Räknas ytan eller det som kankse inte syns därunder? Vänner från grannland som just flyttat hit är ju inte svenska. Men kankse mer lika oss genetisk, vem fan vet. Om jag får ett barn med nån från ett annat land är det svensk eller utländsk, vad blir mina barnbarn, beroende på vem den andra förälderns blir. Jävligt krångligt blir det att reda ut alltihop till slut. Men vi blir åtminstone inte inavlade då. &#129315

De etniska svenskarna skulle väl begå harakiri om de insåg hur uppblandad rasen redan är.
Men om man inte släktforskar så har det väl inte hänt att man själv invandrade för 300år sen.
2019-02-09, 15:26
Medlem
B
Citat:
Ursprungligen postat av Messial
Enligt uppgifter så var 31,5% utav Sveriges befolkning, de som bor lagligt i Sverige, utländska födda eller människor med utländskt ursprung födda i Sverige.
De är lite mer än 3 miljoner människor.

Vi invandrare behöver alltså "bara" bli 1,5 miljoner fler människor för att ni svenskar skall bli minoritet i ert egna land och för att ni skall tvingas ner på knä för invandrarna och främst muslimerna i Sverige.

Hur känner ni inför att bli en minoritet i ert egna hemland om 15-20 år?
Om vi leker med tanken att de i Sverige om 15-20 år kommer vara ytterligare 1,5-2 miljoner muslimer, och om muslimerna kommer ta kommandot i de nya Sverige, hur känner ni inför att ni inte kommer få fira jul eller påsk eller midsommar och inte dricka alkohol eller äta fläskkött utav respekt för Islam?

Är ni medvetna om att Alternativ för Sverige eller Sverigedemokraterna aldrig kommer få 50% i ett riksdagsval? Inför nästa riksdagsval kommer några hundratusen muslimer få rösträtt och om Sverigedemokraterna inte får 50% i nästa riksdagsval så finns de ingen chans i framtiden för 50% för detta politiska parti.
Är ni även medvetna om att de rödgröna kommer cementera sin maktposition inom svensk politik inom den närmaste framtiden och att de s k konservativa blocket inte har demografin på sin sida?

Jag har en känsla utav att många, majoriteten, utav er hårda unga män på I&I kommer bli muslimer den dagen muslimerna tar kommandot i Sverige. Vid datorskärmen är många människor tuffa, men öga mot öga med en återvändande IS krigare är de flesta som små kattungar.
Tror de rödgröna politikerna att de kommer få en mildare behandling i framtiden bara för att de är positiva till massinvandringen?

Ni som inte tror att muslimer kan enas, i form utav IS har de visats att flera tusen unga sunnimuslimska män kan enas och jämfört med många svenskar så är dessa unga sunnimuslimska män beredda att gå i döden för sin muslimska tro jämfört med konflikträdda svenskar.

Du kan inte räkna ! Du säger att folk med utländsk bakgrund är 3 miljoner . I så fall är resterande delen typ 7 miljoner. Sedan påstår du att ” vi ” blir i minoritet om vi fyller på med 1,5 miljoner araber.

Om man bortser från att folk föds och dör så måste vi fylla på med 4 miljoner araber eller tartarer för att vi skall bli lika många. Hur såg din kalkyl ut ?
2019-02-09, 15:34
Bannlyst
Kan säga att många invandrare är på svenskarnas sida.

Alla är inte marrocanska gatubarn som ts är.

Eller söndervåldtagna afghaner som flyr hit för att skydda sitt rumphål.
2019-02-09, 15:39
Medlem
Flottsteks avatar
Vad brukar hända när getknullarna styr ett land? Kaos och förstörelse , personligen känner jag glädje när jag tänker på vad som väntar 82 procentarna
2019-02-09, 15:41
Medlem
KlasseArbogas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flottstek
Vad brukar hända när getknullarna styr ett land? Kaos och förstörelse , personligen känner jag glädje när jag tänker på vad som väntar 82 procentarna

Är det inte så att de som röstar på AfS och andra partier till höger om SD slänger er i samma fack som sjuklövern och tänker samma sak om dig som du tänker om t.ex. en centerpartist?
2019-02-09, 15:41
Medlem
kungarolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messial
Enligt uppgifter så var 31,5% utav Sveriges befolkning, de som bor lagligt i Sverige, utländska födda eller människor med utländskt ursprung födda i Sverige.
De är lite mer än 3 miljoner människor.

Vi invandrare behöver alltså "bara" bli 1,5 miljoner fler människor för att ni svenskar skall bli minoritet i ert egna land och för att ni skall tvingas ner på knä för invandrarna och främst muslimerna i Sverige.

Hur känner ni inför att bli en minoritet i ert egna hemland om 15-20 år?
Om vi leker med tanken att de i Sverige om 15-20 år kommer vara ytterligare 1,5-2 miljoner muslimer, och om muslimerna kommer ta kommandot i de nya Sverige, hur känner ni inför att ni inte kommer få fira jul eller påsk eller midsommar och inte dricka alkohol eller äta fläskkött utav respekt för Islam?

Är ni medvetna om att Alternativ för Sverige eller Sverigedemokraterna aldrig kommer få 50% i ett riksdagsval? Inför nästa riksdagsval kommer några hundratusen muslimer få rösträtt och om Sverigedemokraterna inte får 50% i nästa riksdagsval så finns de ingen chans i framtiden för 50% för detta politiska parti.
Är ni även medvetna om att de rödgröna kommer cementera sin maktposition inom svensk politik inom den närmaste framtiden och att de s k konservativa blocket inte har demografin på sin sida?

Jag har en känsla utav att många, majoriteten, utav er hårda unga män på I&I kommer bli muslimer den dagen muslimerna tar kommandot i Sverige. Vid datorskärmen är många människor tuffa, men öga mot öga med en återvändande IS krigare är de flesta som små kattungar.
Tror de rödgröna politikerna att de kommer få en mildare behandling i framtiden bara för att de är positiva till massinvandringen?

Ni som inte tror att muslimer kan enas, i form utav IS har de visats att flera tusen unga sunnimuslimska män kan enas och jämfört med många svenskar så är dessa unga sunnimuslimska män beredda att gå i döden för sin muslimska tro jämfört med konflikträdda svenskar.

IS krigarna du nämner som rest dit till Syrien och Irak är ett gäng katastrofalt misslyckade nollor som inte uträttat ett skit på sina dryga 30 år i Sverige. De tillhör samma kategori av folk som de två mobbade killarna som utförde skolskjutningen på Columbine. Samma kategori som Breivik eller de misslyckade/bittra 30 åriga nollorna som utförde dådet mot Charlie Hebdo. De flesta av de är helt otränade dessutom, majoriteten av de skulle inte ens klara av uppvärmningen till ett vanligt kampsportspass. Öga mot öga i en mörk gränd skulle jag äta upp de flesta av de, förutsatt att de inte var beväpnade.

Och det är ingen som går i döden för sin muslimska tro. De går i döden för sitt misslyckade skitliv, precis som alla skolskjutare i USA.
2019-02-09, 15:51
Medlem
Flottsteks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlasseArboga
Är det inte så att de som röstar på AfS och andra partier till höger om SD slänger er i samma fack som sjuklövern och tänker samma sak om dig som du tänker om t.ex. en centerpartist?
Vet inte vad du menar men jag skulle aldrig hjälpa en sjuklöverröstare i nöd, jag skulle stå och skratta åt kräket och hoppas att den defekta genen raderas ur mänskligheten
2019-02-09, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungarolf
IS krigarna du nämner som rest dit till Syrien och Irak är ett gäng katastrofalt misslyckade nollor som inte uträttat ett skit på sina dryga 30 år i Sverige. De tillhör samma kategori av folk som de två mobbade killarna som utförde skolskjutningen på Columbine. Samma kategori som Breivik eller de misslyckade/bittra 30 åriga nollorna som utförde dådet mot Charlie Hebdo. De flesta av de är helt otränade dessutom, majoriteten av de skulle inte ens klara av uppvärmningen till ett vanligt kampsportspass. Öga mot öga i en mörk gränd skulle jag äta upp de flesta av de, förutsatt att de inte var beväpnade.

Och det är ingen som går i döden för sin muslimska tro. De går i döden för sitt misslyckade skitliv, precis som alla skolskjutare i USA.

Sen får man inte glömma vilka som Isis krigar mot. Det är inte många västerlänningar som dött av IS-krigare.
2019-02-09, 15:54
Bannlyst
Vi får hoppas Sverige slutar som i era hemländer

Vad ska ni otacksamma blattar skylla på då?
2019-02-09, 15:58
Medlem
Jahbrahs avatar
Tycker vi kan lösa detta på ett enkelt sätt, så att era s p grishuvuden slipper bekymra sig. Kom till mig en efter en så ska jag svenskifiera er.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in