2019-02-09, 01:28
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenegentligen
Vänta lite nu. Det här kriget mellan kvinnor och män är något vänstern förespråkar via sin feminism. Svenska män ska inte inrätta sig i ledet och fortgå med det här patetiska kriget. Svenska män ska återta sin manlighet och bli åtråvärd för den svenska kvinnan igen. Det är inte svenska kvinnor som trycker ner män, det här är en vänsterfråga och en välfärdsfråga, inget annat. De flesta kvinnor vill ha riktiga män fortfarande, välj rätt istället.

Ja du. Hur många gånger har vi sett vita riddare i den här tråden? Behöver vi en till? Knappast! Det är svenska kvinnor som förtrycker svenska män. Faktum. Vi som män kunde slå ner dem med lätthet, men nu används våra egna skattepengar till att bekämpa oss själva. Detta är för djävligt och måste stoppas!
Citera
2019-02-09, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Ja, vem kan man lita på? En 20-årig tjej eller en kvalificerad läkare? You be the judge.

Det stämmer inte. Det finns många egenskaper jag inte gillar hos svenska kvinnor. Många utländska kvinnor har jag en helt annan syn på. Många gillar mig. Jag har en bra utbildning, tjänar väldigt bra, och ser rätt bra ut.

Relatera detta till att överge svenska kvinnor. Det kan jag: de kan dra åt helvete!

290 trådar har du skapat, orkade inte kolla igenom alla men så långt jag såg handlade samtliga om feminism och/eller sex. Herregud, och du som läkare skulle inte hjälpa en svensk kvinna som blir våldtagen. Du borde fan bli outad om det nu är så att du verkligen är läkare.

Med tanke på hur du uttalar dig så nej, du har inget förtroendekapital alls, lyssnar hellre på en 20-årig tjej. Om allt var så bra som du skriver så skulle du inte bete dig som en bitter vekling. Män med bra jobb, utbildning, bra lön och som ser bra ut skulle inte ha svårt att hitta en svensk kvinna med bra värderingar. Antingen är du ett tramstroll eller så har din mamma slagit dig när du var liten.
Citera
2019-02-09, 01:37
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ha ha..dags att sluta gå till läkare då, om man är svensk kvinna.

Du argumenterar inte som en högutbildad men med tanke på de läkare jag har mött så skulle du kunna vara läkare, men det betyder ingenting.

Nej, i den här tråden så är min yrkesroll faktiskt underordnad. Däremot så inser du säkert att jag har precis den intellektuella kapacitet som krävs för mitt yrke. Du inser kanske även att välutbildade individer kan få nog? Det har gått alltför långt nu.

Jag har försökt att avgränsa problemet, men det slutar tyvärr alltid i att svenska kvinnor är landsförrädare.
Citera
2019-02-09, 01:38
Medlem
Citat:
Ja du. Hur många gånger har vi sett vita riddare i den här tråden? Behöver vi en till? Knappast! Det är svenska kvinnor som förtrycker svenska män. Faktum. Vi som män kunde slå ner dem med lätthet, men nu används våra egna skattepengar till att bekämpa oss själva. Detta är för djävligt och måste stoppas!

Jag är inte förtryckt, du verkar vara det. Så jävla omanligt att hålla på så här.
Citera
2019-02-09, 01:40
Medlem
Citat:
Nej, i den här tråden så är min yrkesroll faktiskt underordnad. Däremot så inser du säkert att jag har precis den intellektuella kapacitet som krävs för mitt yrke. Du inser kanske även att välutbildade individer kan få nog? Det har gått alltför långt nu.

Jag har försökt att avgränsa problemet, men det slutar tyvärr alltid i att svenska kvinnor är landsförrädare.

Det är ju du som ska överge svenska kvinnor, så vem är då landsförrädaren? Du kanske är välutbildad, om den här tråden inte handlar om din yrkesroll så är det ju märkligt att den kommer upp hela tiden i dina inlägg. Alla kan få nog men vad fan har du råkat ut för för att bli så jävla bitter?
Citera
2019-02-09, 01:42
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
290 trådar har du skapat, orkade inte kolla igenom alla men så långt jag såg handlade samtliga om feminism och/eller sex. Herregud, och du som läkare skulle inte hjälpa en svensk kvinna som blir våldtagen. Du borde fan bli outad om det nu är så att du verkligen är läkare.

Med tanke på hur du uttalar dig så nej, du har inget förtroendekapital alls, lyssnar hellre på en 20-årig tjej. Om allt var så bra som du skriver så skulle du inte bete dig som en bitter vekling. Män med bra jobb, utbildning, bra lön och som ser bra ut skulle inte ha svårt att hitta en svensk kvinna med bra värderingar. Antingen är du ett tramstroll eller så har din mamma slagit dig när du var liten.

Outa mig om du kan. Den som försöker blir ledsen. Mycket ledsen. Det klarar du inte. Ska jag anmäla dig för försök till regelbrott på Flashback? Vi får fundera på det.

Vi kan bortse från dig omgående. Du saknar intellektuell kapacitet.

Här har vi ett perfekt exempel på varför svenska kvinnor ska överges.
Citera
2019-02-09, 01:43
Avslutad
Citat:
Problemet är att de föraktar vanliga svenska killar. De anses inte duga, helt enkelt.
Nä, det är möjligt att du ser dig själv som en vanlig svensk kille. Men vilken tur då att du kan söka dig utomlands när du inte anses duga för svenska kvinnor.
Citera
2019-02-09, 02:25
Medlem
Citat:
Outa mig om du kan. Den som försöker blir ledsen. Mycket ledsen. Det klarar du inte. Ska jag anmäla dig för försök till regelbrott på Flashback? Vi får fundera på det.

Vi kan bortse från dig omgående. Du saknar intellektuell kapacitet.

Här har vi ett perfekt exempel på varför svenska kvinnor ska överges.

Ja du, jag kan inte outa dig så oroa dig inte, det var mer "du borde bli". Du beter dig som en tonåring verkligen. Vad otroligt barnsligt skrivet. Är jag en svensk kvinna, enligt dig?

Saknar intellektuell kapacitet?? Du vet väl om att om man saknar intellektuell kapacitet så lever man inte, möjligtvis kan den vara nedsatt men man kan inte sakna den helt. Jag hoppas du vet det va, du är ju mycket smart, intellektuell läkare.
Citera
2019-02-09, 02:34
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ja du, jag kan inte outa dig så oroa dig inte, det var mer "du borde bli". Du beter dig som en tonåring verkligen. Vad otroligt barnsligt skrivet. Är jag en svensk kvinna, enligt dig?

Saknar intellektuell kapacitet?? Du vet väl om att om man saknar intellektuell kapacitet så lever man inte, möjligtvis kan den vara nedsatt men man kan inte sakna den helt. Jag hoppas du vet det va, du är ju mycket smart, intellektuell läkare.

Dina totalitära tendenser visar sig väldigt tydligt. "Jag ska hänga ut dig". Här visar sig dina totalitära drag. Du är en skam för ditt kön. Problemet är att de flesta unga tjejer tänker så här.
Citera
2019-02-09, 02:37
Medlem
Citat:
Dina totalitära tendenser visar sig väldigt tydligt. "Jag ska hänga ut dig". Här visar sig dina totalitära drag. Du är en skam för ditt kön. Problemet är att de flesta unga tjejer tänker så här.

Du verkar paranoid, ingenstans har jag skrivit att "jag ska hänga ut dig". Du vet inte vilket kön jag har eller min ålder för den delen. Men gissa på du, det går inte jättebra.
Citera
2019-02-09, 03:10
Medlem
Citat:
Problemet är att de föraktar vanliga svenska killar. De anses inte duga, helt enkelt.

Stämmer ju dock och de föraktar med all rätt. Svenska män är fan jordens mest patetiska. Det är inte kvinnornas fel att svenska män cuckat ur totalt och skapat denna röran. Däremot är det inte de yngre generationernas fel utan föregående. Som allt annat ont i denna västvärld är det baby boomers vi har att tacka.
Citera
2019-02-09, 03:54
Medlem
WordWarriors avatar
Det är så här relationen mellan män och kvinnor borde se ut. Min ljuva historia från en tid när män var män. Lyssna och njut.

https://www.youtube.com/watch?v=te9IWhXJvQo

Vad hände egentligen när den svenska kvinnan gjorde den västerländske mannen till sin största fiende? Hon förlorade allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in