Citat:
Ursprungligen postat av
WordWarrior
Ja, vem kan man lita på? En 20-årig tjej eller en kvalificerad läkare? You be the judge.
Det stämmer inte. Det finns många egenskaper jag inte gillar hos svenska kvinnor. Många utländska kvinnor har jag en helt annan syn på. Många gillar mig. Jag har en bra utbildning, tjänar väldigt bra, och ser rätt bra ut.
Relatera detta till att överge svenska kvinnor. Det kan jag: de kan dra åt helvete!
290 trådar har du skapat, orkade inte kolla igenom alla men så långt jag såg handlade samtliga om feminism och/eller sex. Herregud, och du som läkare skulle inte hjälpa en svensk kvinna som blir våldtagen. Du borde fan bli outad om det nu är så att du verkligen är läkare.
Med tanke på hur du uttalar dig så nej, du har inget förtroendekapital alls, lyssnar hellre på en 20-årig tjej. Om allt var så bra som du skriver så skulle du inte bete dig som en bitter vekling. Män med bra jobb, utbildning, bra lön och som ser bra ut skulle inte ha svårt att hitta en svensk kvinna med bra värderingar. Antingen är du ett tramstroll eller så har din mamma slagit dig när du var liten.