Citat:
Ursprungligen postat av
WordWarrior
Haha!
Tanken att kopiera en maskerad version av min läkarlegitimation för uppladdning har förkommit. Problemet är att jag måste maska både utfärdandedatum och utfärdare för att inte outa mig själv. Då blir det helt plötsligt meningslöst.
Är du en svensk kvinna? I så fall är du ett levande argument för att svenska män ska dra vidare. Satan alltså, vilka aggressionsproblem du har....
Hej sötnöt
Absolut inte meninglöst, har du något som ens ser ut som en legitimation räcker det gott och väl för mig. Du lär säkert ignorera detta ändå och vi vet varför
Jag är invandrarkvinna. Du ville väl överge svenska kvinnor och springa mot invandrartjejer, här är jag! Kom hit så får du dig en fin kram!
Aggression? Nej nej, du missförstår. jag är lugn som en filbunke. Jag har inget hat och avundsjuka inom mig och är inte bitter heller. Oroa dig inte för mig sötnöt, jag finns här för dig för alltid tills du säger stopp.
Du förstår inte att jag vill ditt bästa, jag vill att du ska vara den bästa du kan vara och leva i harmoni. Det är allt. Jag vill få bort ditt hat, avundsjuka och bitterhet som finns i ditt liv.
Tycker det är kul att du inte svarade på någonting i mitt inlägg förresten, hur mår din fru och döttrar?
Lixom hur ska vi kunna typ fortsätta vårt förhållande när det inte finns innehåll i dina inlägg? Blir inte samma sak.
Hoppas du har en fantastisko dag min lilla krigare.