2019-02-06, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avlans
Händer ju absolut ingenting utifrån det jag hör med aktiva. De enda fd driftiga och aktiva personerna dvs Martin Fo*slund, Jenny Ribsskog och Lucas Argården är uteslutna. Big misstake...

fast de har ju bytt parti
Senast redigerad av Pojken med guldbyxorna 2022-12-12 kl. 15:52.
Citera
2019-02-06, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iblomma
Var det inte du som skrev så väl om Henrik Vinge? Vet du hur det går för honom nu?

Näe, har i alla år ogillat hur han förstör partiet genom att skrämma iväg alternativt utesluta kompetenta och seriösa politiker som hotar hans makt. Vinge har indirekt störst skuld över alla kufar och haverister till företrädare som förstör SD:s rykte och som förstärker bilden av ett oseriöst parti. Peter Wallmark är bara toppen på isberget.

En kvinnlig ekonom som jobbade som revisor åt SD kommenterade öppet på Facebook:

''dom ville inte ha någon insyn när dom skulle sätta löner, jag är utbildad ekonom och har gjort ett bra jobb, i stället fixade vinge in sina kompisar från sdu som knappt kan räkna vinge kuppade mig även i Tumba mot valberedningen och vann med en röst, jag har inte haft någon backupp av någon förutom Arnold, lämnade alla uppdrag inkl, Ekerö'

Henrik Vinge använder SD som sin egen lekstuga. Detta måste upphöra om SD ska framstå som regeringsdugliga.
Senast redigerad av Denlilleonden 2019-02-06 kl. 21:15.
Citera
2019-02-06, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denlilleonden
Näe, har i alla år ogillat hur han förstör partiet genom att skrämma iväg alternativt utesluta kompetenta och seriösa politiker som hotar hans makt. Vinge har indirekt störst skuld över alla kufar och haverister till företrädare som förstör SD:s rykte och som förstärker bilden av ett oseriöst parti.

En kvinnlig ekonom som jobbade som revisor åt SD kommenterade öppet på Facebook:

''dom ville inte ha någon insyn när dom skulle sätta löner, jag är utbildad ekonom och har gjort ett bra jobb, i stället fixade vinge in sina kompisar från sdu som knappt kan räkna vinge kuppade mig även i Tumba mot valberedningen och vann med en röst, jag har inte haft någon backupp av någon förutom Arnold, lämnade alla uppdrag inkl, Ekerö'

Henrik Vinge använder SD som sin egen lekstuga. Detta måste upphöra om SD ska framstå som regeringsdugliga.

Du missförstod, förlåt. Jag menade att du skrev väldigt bra om honom. Även jag ogillar hans beteende. Men hans fru är nog värre. Tycker att han alltid varit trevlig mot mig, men kanske är det manipulativa politiska sidan som spökar.
Citera
2019-02-06, 21:18
Medlem
Citat:
Näe, har i alla år ogillat hur han förstör partiet genom att skrämma iväg alternativt utesluta kompetenta och seriösa politiker som hotar hans makt. Vinge har indirekt störst skuld över alla kufar och haverister till företrädare som förstör SD:s rykte och som förstärker bilden av ett oseriöst parti. Peter Wallmark är bara toppen på isberget.

Sopan Vinge fick ju sin slampa till hustru att smutskasta Kasselstrand genom att ändra Wifi till "åt helvete med Vinge". Endast för att få Gustav att framstå i dålig dager.

Sedan var han med i att få bort vår ordförande Viktor Carlsson och vara delaktig i att ett nytt ungdomsförbund fodrades. Det blev inte bra, ungsvenskar är missnöjda.
Citera
2019-02-06, 21:21
Medlem
Citat:

Är du medveten om att den kvinnan är kriminell och känd bråkmakerska? Sedan kan du lägga ner ditt kvinnohat från dina tusentals konton, lägg ner och sök hjälp.
Citera
2019-02-06, 21:23
Medlem
Citat:
Händer ju absolut ingenting utifrån det jag hör med aktiva. De enda fd driftiga och aktiva personerna dvs Ma*tin Fo*slund, Jenny Ribsskog och Lucas Argården är uteslutna. Big misstake...
Nu ljuger du så näsan växer. Ma*tin och Lucas är inte uteslutna. Jenny vet jag inte?

Lucas blev nyligen invald i en kretsförening som ledamot.
Senast redigerad av Pojken med guldbyxorna 2022-12-12 kl. 15:54.
Citera
2019-02-06, 21:24
Medlem
Avlanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruina.Imperi
fast de har ju bytt parti

Nej?
Citera
2019-02-06, 21:26
Medlem
Avlanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnUngSvensk
Nu ljuger du så näsan växer. Martin och Lucas är inte uteslutna. Jenny vet jag inte?

Lucas blev nyligen invald i en kretsförening som ledamot.

Martin är utesluten iaf.

Kan du länka?
Citera
2019-02-06, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iblomma
Du missförstod, förlåt. Jag menade att du skrev väldigt bra om honom. Även jag ogillar hans beteende. Men hans fru är nog värre. Tycker att han alltid varit trevlig mot mig, men kanske är det manipulativa politiska sidan som spökar.

Jag trodde också hans fru var värre tills jag läste om hur Peter Wallmark, med Vinge i spetsen, försökte muta den gamla ordföranden i syfte att få Henrik till makten.

Ganska ironiskt.
Linnéa Vinge var den med störst skuld i att det lojala styrelseförslaget i det gamla ungdomsförbundet förlorade med några rösters marginal. De som är insatta känner till historien.
Henrik Vinge är den person med störst skuld för det låga väljarstödet i SD Stockholm och sabbar distriktet genom de oseriösa kufarna som släpps fram.
Citera
2019-02-06, 21:30
Medlem
Citat:
Jag trodde också hans fru var värre tills jag läste om hur Peter Wallmark, med Vinge i spetsen, försökte muta den gamla ordföranden i syfte att få Henrik till makten.

Ganska ironiskt.
Linnéa Vinge var den med störst skuld i att det lojala styrelseförslaget i det gamla ungdomsförbundet förlorade med några rösters marginal. De som är insatta känner till historien.
Henrik Vinge är den person med störst skuld för det låga väljarstödet i SD Stockholm och sabbar distriktet genom de oseriösa kufarna som släpps fram.

Jo, jag har hört lite om det även fast jag är ganska ny. Tycker att det är patetiskt att sätta in henne bara för att hon är tjej och ser bra ut. Hon har ju inte gjort någonting alls. Inte heller som talesperson för jämställdhetsfrågor. Hilda Frick sköter det bättre fastän hon är extrem karriärist...
Citera
2019-02-06, 21:32
Medlem
Citat:
Martin är utesluten iaf.

Kan du länka?
https://www.facebook.com/sverigedemokraternastockholm/photos/pcb.1883771111752108/1883745711754648/?type=3&theater

Martin? Han var väl en ängel?
Citera
2019-02-06, 21:33
Medlem
Citat:

Ganska ironiskt.

Henrik Vinge förfalskade styrelseprotokoll redan 2014. Det gjorde Linnea nu i våras...

Ja hon förstörde den gulliga SDU-killen Viktors liv och dessförinnan Fredrik Damberg. Hon sög ut de på pengar. Maniskt besatt av pengar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in