2019-02-06, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruina.Imperi
Vilken sida står Mads Lundgaard på? Cecilia Risberg och Tove Wiberg är Wallmark/Vinge.
Mads är en stor beundrare av Peter Wallmark.
Citera
2019-02-06, 20:17
Medlem
Citat:
Möjligheterna är bättre nu.

Fördelningen i stadshuset:

Wallmarks: Linnea, Martin och Peter.
Inte Wallmarks: Björn Larsson, Joakim Hedelin, Jeanette Malmström, Felix Byström, Mona Wallsen.

När Peter Wallmark tvingas avgå (för den dagen kommer komma snart) blir Felix Byström gruppledare. Vad jag förstått är han inte ett fan av Wallmarks korruptionsgäng. Frågan är då vad han tycker om de nuvarande anställningarna. Tror Linnéa Vinge, Johan Tireland och Martin Westmont kommer ryka. Troligtvis därför man håller kvar Peter?
Senast redigerad av Denlilleonden 2019-02-06 kl. 20:20.
Citera
2019-02-06, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnUngSvensk
Mads är en stor beundrare av Peter Wallmark.

Då får vi skicka hem dansken. Case closed.
Citera
2019-02-06, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denlilleonden
När Peter Wallmark tvingas avgå (för den dagen kommer komma snart) blir Felix Byström gruppledare. Vad jag förstått är han inte ett fan av Wallmarks korruptionsgäng. Frågan är då vad han tycker om de nuvarande anställningarna. Tror Linnéa Vinge, Johan Tireland och Martin Westmont kommer ryka. Troligtvis därför man håller kvar Peter?

Ja case closed. Hoppas inte Peter kandiderar igen som Ordförande. Han har ju ingen självinsikt så han kommer väl kandidera.
Citera
2019-02-06, 20:25
Medlem
En intressant sak jag har funderat över är hur Henrik Vinge klarar sig. Riks är ju inte glada. Henrik har använt Peter som ett verktyg i distriktet.
Citera
2019-02-06, 20:27
Medlem
Jag ser hellre Joakim Hedelin som Gruppledare, betydligt längre livserfarenhet. Felix är väl lite utav en karriärist.
Citera
2019-02-06, 20:31
Medlem
Hur stort inflytande har Linnea Vinge fortfarande över Tove Wiberg och Ungsvenskarna i Stockholm? Är Felix fortfarande aktiv där? Ungdomsförbundet är riktigt viktigt nu. De måste ut till skolorna och väcka upp naiva ungdomar inför nästa val. Men vad jag har hört så händer det absolut ingenting då Tove Wiberg är passiv och vågar inte göra saker utan godkännande...
Citera
2019-02-06, 20:40
Medlem
Jag har faktiskt svårt att se ombuden rösta bort Wallmark på årsmötet. För många är nöjda med alla sina positioner och nämnder dom fått nu, även fast såklart vissa är missnöjda. Tror Hedelin förlorar om han nu utmanar Peter.

Citat:
Hur stort inflytande har Linnea Vinge fortfarande över Tove Wiberg och Ungsvenskarna i Stockholm? Är Felix fortfarande aktiv där? Ungdomsförbundet är riktigt viktigt nu. De måste ut till skolorna och väcka upp naiva ungdomar inför nästa val. Men vad jag har hört så händer det absolut ingenting då Tove Wiberg är passiv och vågar inte göra saker utan godkännande...
Jag tror inte Linnea har så mycket att säga till om där längre, den känsla jag fått. Tove är passiv ja, just därför hon fick den positionen. Hon ber om lov till allt.
Citera
2019-02-06, 20:42
Medlem
Avlanss avatar
Citat:

Händer ju absolut ingenting utifrån det jag hör med aktiva. De enda fd driftiga och aktiva personerna dvs Ma*tin Fo*slund, Jenny Ribsskog och Lucas Argården är uteslutna. Big misstake...
Senast redigerad av Pojken med guldbyxorna 2022-12-12 kl. 15:50.
Citera
2019-02-06, 20:45
Medlem
Avlanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnUngSvensk
Jag har faktiskt svårt att se ombuden rösta bort Wallmark på årsmötet. För många är nöjda med alla sina positioner och nämnder dom fått nu, även fast såklart vissa är missnöjda. Tror Hedelin förlorar om han nu utmanar Peter.

Jag tror inte Linnea har så mycket att säga till om där längre, den känsla jag fått. Tove är passiv ja, just därför hon fick den positionen. Hon ber om lov till allt.

De riggar kretsarna, bara lojala till Wallmarks får platserna. Det är kretsarnas styrelser som blir ombud på Årsmötet.

Tove är kanske duktig ja, men att sätta in en helt ny tjej på flera positioner utan att ha prövats är inte helt reko. Vem kan annars ta över i Stockholm?
Citera
2019-02-06, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avlans
Händer ju absolut ingenting utifrån det jag hör med aktiva. De enda fd driftiga och aktiva personerna dvs Ma*tin Fo*slund, Jenny Ribsskog och Lucas Argården är uteslutna. Big misstake...

Uteslutna? Varför har Fo*slund och Argården blivit uteslutna?
Senast redigerad av Pojken med guldbyxorna 2022-12-12 kl. 15:51.
Citera
2019-02-06, 20:47
Medlem
Avlanss avatar
Citat:
Jag ser hellre Joakim Hedelin som Gruppledare, betydligt längre livserfarenhet. Felix är väl lite utav en karriärist.

Är Jeanette ett alternativ annars? Nu förespråkar jag inte kvotering men nästan alla gruppledare i Stadshuset är kvinnor. Det ser bättre ut med Jeanette än Peter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in