2019-02-01, 13:57
Medlem
Drabbats av att tjejerna ljuger mellan sig. Besöker en salong och har en ganska mysig stund med ägarinnan. Får bra btb plus bomboom. Vi var överens om priset på 800 men då det var kvalite på tjänsterna gav jag dessutom dricks på 200, så med andra ord pröjsade jag en tusing.

Kommer tillbaka, ägarinnan är i Thailand på semester. Ändå vet tjejen jag får vem jag är, och hon ska ha 800 för handjobb, för det har jag ju betalat förut. Förklarar att jag var överens om 800 för boom-boom, men hon tror mig Inte, för ägarinnan har sagt vad jag betalat. Finns någon sorts register på mobilnummer i hennes telefon. Ägarinnan har aldrig gått med på boom-boom, men att det är fel vet jag.
Citera
2019-02-01, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thai-massagen
Drabbats av att tjejerna ljuger mellan sig. Besöker en salong och har en ganska mysig stund med ägarinnan. Får bra btb plus bomboom. Vi var överens om priset på 800 men då det var kvalite på tjänsterna gav jag dessutom dricks på 200, så med andra ord pröjsade jag en tusing.

Kommer tillbaka, ägarinnan är i Thailand på semester. Ändå vet tjejen jag får vem jag är, och hon ska ha 800 för handjobb, för det har jag ju betalat förut. Förklarar att jag var överens om 800 för boom-boom, men hon tror mig Inte, för ägarinnan har sagt vad jag betalat. Finns någon sorts register på mobilnummer i hennes telefon. Ägarinnan har aldrig gått med på boom-boom, men att det är fel vet jag.
Ägarinnan skulle tappa ansiktet om hon sa att hon gick med på bom bom för 800. Och det är big no no mellan Thailändare. Så klart det låter bättre att hon fick 800 för ett HJ
Citera
2019-02-02, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggus-Diccus66
Ägarinnan skulle tappa ansiktet om hon sa att hon gick med på bom bom för 800. Och det är big no no mellan Thailändare. Så klart det låter bättre att hon fick 800 för ett HJ

Spot on.
Citera
2019-02-02, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggus-Diccus66
aaaa det förklarar ju ett av mina besök och prissättningen. Jag som trodde jag hittat ett skibraställe med bra pris på boom boom
Citera
2019-02-02, 13:01
Medlem
Är det någon här som provat att bli masserad av en manlig thaimassör? Alltså inte en LB.
Undrar hur det känns, (är själv straight) men nyfiken i alla fall.
Citera
2019-02-02, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas45
Är det någon här som provat att bli masserad av en manlig thaimassör? Alltså inte en LB.

Har aldrig blivit masserad av en thaikille men skulle kanske prova om tillfälle gavs.

Fast undrar om man kunde slappna av ordentligt.
Jag får lätt stånd och nästan alltid vid thaimassage även om det är en seriös sådan.

Skulle kännas konstigt att få stånd i det läget.
Men där får man kanske det skönaste HJ vad vet jag.
De vet ju vad som är skönt då de runkat själva.
Citera
2019-02-02, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Har aldrig blivit masserad av en thaikille men skulle kanske prova om tillfälle gavs.

Fast undrar om man kunde slappna av ordentligt.
Jag får lätt stånd och nästan alltid vid thaimassage även om det är en seriös sådan.

Skulle kännas konstigt att få stånd i det läget.
Men där får man kanske det skönaste HJ vad vet jag.
De vet ju vad som är skönt då de runkat själva.
Blotta tanken på att det är en karl som masserar, tror jag inte skulle få mig att kunna ”skjuta av”. Jag skulle nog aldrig låta en annan karl röra min ”kompis” över huvud taget😬
Citera
2019-02-02, 22:08
Medlem
Samma här, tänder inte på killar så det skulle nog inte vara aktuell med något extra för min del om det var en kille som masserade.
Citera
2019-02-03, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas45

Många gånger. Är klart att föredra rent terapeutiskt om man behöver hård massage.
De män som masserar är väl utbildade dessutom.
De två överlägset bästa inom yrket jag stött på är män och en kvinna som klämmer sig in på tredjeplats, följt av några till män.

Helt straight. Aldrig varit tal om närmanden från massörens sida, och då vet jag att två av dem är gay.
Citera
2019-02-04, 10:39
Medlem
Någon som kan rekomendera någon Thaisalong i Sölvesborg ?
Citera
2019-02-04, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snuttjulle1963
Någon som kan rekomendera någon Thaisalong i Sölvesborg ?

Sökning på TMG ger ingen träff.
Citera
2019-02-04, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Sökning på TMG ger ingen träff.
Vet att där finns i staden men ville bara höra om någon varit där och provat ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in