2019-02-03, 21:35
Medlem
katws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Det är möjligt, men jag vet för lite om dem, framförallt vad de gjorde lördag kväll, för att kunna jämföra indicier. Det är lättare med MB.

Visste MB att KJ inte låste sin bil?
Citera
2019-02-03, 21:40
Medlem
Imthisnices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katw

Omöjligt att veta då det ej framkommer. Dock matade han katter i närheten.
Citera
2019-02-03, 21:40
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Det vet jag inte. Ring och fråga.
Citera
2019-02-03, 21:45
Medlem
katws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imthisnice
Omöjligt att veta då det ej framkommer. Dock matade han katter i närheten.

Citat:
Det vet jag inte. Ring och fråga.

Om planteringsteorin ska hålla måste någon ha vetat om det i alla fall. Dock är steget ganska långt ifrån att mata katter och känna på bilhandtag.
Citera
2019-02-03, 21:49
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Om planteringsteorin ska hålla måste någon ha vetat om det i alla fall. Dock är steget ganska långt ifrån att mata katter och känna på bilhandtag.
Nej, det gick att stryka ut blod utanpå bilen om inte annat.
Citera
2019-02-03, 21:58
Medlem
katws avatar
Citat:
Nej, det gick att stryka ut blod utanpå bilen om inte annat.

Då var bilen låst i alla fall då. Eller hade planteraren så bråttom att han/hon undvek att försöka öppna luckan?
Citera
2019-02-03, 22:00
Medlem
Känns som att det blivit en trådsanning att kroppen måste ha förvarats i ett värn, ett värn ingen verkar veta nått om mer än att "det var vattenfyllt", så jag frågar igen:

1. Var dörren till värnet under maj månad stängd/låst eller på annat sätt obrukbar så det var omöjligt att ta sig in via denna?
Jo jag har förstått att värnet var vattenfyllt, men det jag undrar är om det var så pass vattenfyllt så det var omöjligt att gå in via dörren?

2. Angående skottgluggarna på värnet, vilken dimension hade dessa och var det möjligt att ta sig in i värnet via dessa?
Citera
2019-02-03, 22:01
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Då var bilen låst i alla fall då. Eller hade planteraren så bråttom att han/hon undvek att försöka öppna luckan?
Hen öppnade luckan.
Citera
2019-02-03, 22:02
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spanaren007
Känns som att det blivit en trådsanning att kroppen måste ha förvarats i ett värn, ett värn ingen verkar veta nått om mer än att "det var vattenfyllt", så jag frågar igen:

1. Var dörren till värnet under maj månad stängd/låst eller på annat sätt obrukbar så det var omöjligt att ta sig in via denna?
Jo jag har förstått att värnet var vattenfyllt, men det jag undrar är om det var så pass vattenfyllt så det var omöjligt att gå in via dörren?

2. Angående skottgluggarna på värnet, vilken dimension hade dessa och var det möjligt att ta sig in i värnet via dessa?
En likhund markerade i värnet, så det är inte en trådsanning.
Citera
2019-02-03, 22:03
Medlem
katws avatar
Citat:
Hen öppnade luckan.

Varför i så fall plantera en sån extremt liten mängd så att det nästan missades?
Citera
2019-02-03, 22:05
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Varför i så fall plantera en sån extremt liten mängd så att det nästan missades?
Kim fick inte hitta det, men det var inte extremt lite. Polisen såg det direkt.
Citera
2019-02-03, 22:27
Medlem
Citat:
En likhund markerade i värnet, så det är inte en trådsanning.
Det betyder inte att likdelar har förvarats i värnet, kan lika gärna vara något kontaminerat redskap, kläder eller kanske KJ som tvättat av sig efter styckningen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in