Någon annan som efter att ha forskat i fallet och lärt sig mer om Vatchareeya sörjer henne trots att ni inte träffat henne? Hon verkade väldigt speciell och skulle gärna velat vara hennes vän. Sättet hon verkar leva i sin egna lilla bubbla som på hennes Facebook där hon för en rätt gullig monolog om allt från frågor på körkortsprov till halvdant översatta dikter som har typ en like (nästan alltid från hennes mamma). Många kanske ser henne som lite korkad i efterhand men jag finner hennes naivitet förtjusande. I en tid där unga ska formulera sig på antingen en akademisk eller vulgär nivå när dom skriver på sociala medier är hennes cykelannons där hon lägger till att "alla som gillar måste köpa!

" rätt befriande att se. Ännu mer gulligt/sad var att det inte var nån som gillade inlägget i slutändan.
Finner det oerhört sorgligt hur hon verkligen hamnade i klorna på Kristoffer när hon bara skulle "ut och motionera lite och sedan till kompis och plugga^^". Liksom inte så många som använder Facebook för att skriva så enkla statusar. För mig är blir det hela extra sorgligt när en lite awkward loner utsätts för såna här gräsliga brott då jag kan identifiera mig med offret plus att hon är rätt söt. Främst söt i sättet liksom.
Några av mina favoritcitat från Ploy:
"vad small du har blivit, vill du att jag ska komma och laga nå käk till dig?

)
du måste börja äta vännen min"
(Med kontexten att KJs hund inte sover bra) "ja han vet inte hur man sova

"
"tack att jag är den speciell person för dig. Men att vara vän med dig betyder inte att jag älskar dig för lite. Jag älskar dig för du är min kompis. Jag är inte så bra på säga såna saker hoppas det värme iallafall <3"
"Har du skaffat dig en vovve?

"
"hehe ofta det du har skaffat hunden

.denn är söt, ju vilken tid är du hemma?"
(Gällande KJs hund) "aww sÖt så ung nu fattar jag varför du har varit så upptagen

"
".jag är inte kul jag är inte mr bean"
Kontentan är att Vatchareeya är mycket saknad även av folk som aldrig träffat henne och att KJ aldrig förtjänade en person som henne i sitt liv. Så jävla äckligt att hon skrivit hur mycket han betyder för henne och att sedan bli styckad av samma person.