Citat:
Det finns två alternativ och det enar är att det finns en anstiftare som har lejt gärningsmän för att mörda VB mot betalning och det är de alternativet som jag ser är orsaken att VB blev mördad.
Det var ett planerat mord att VB skulle gå in i ett bakhåll och bli kidnappad för att sedan mördas och styckas för att gömmas och förvaras i ett värn på isen eftersom det var fylld med vatten.
Gärningsmännen var två stycken och hade tillgång till skåpbil som var förutsättningen att mordet med styckning kunde genomföras.
Anstiftaren planerade mordet och kände till värnet som var isbelagd och kunde nås genom skottgluggen för att placera in kroppsdelarna.
Nu är det inte många som accepterar den här versionen av mordet på VB, utn debatten har varit alla mot en.
Det var ett planerat mord att VB skulle gå in i ett bakhåll och bli kidnappad för att sedan mördas och styckas för att gömmas och förvaras i ett värn på isen eftersom det var fylld med vatten.
Gärningsmännen var två stycken och hade tillgång till skåpbil som var förutsättningen att mordet med styckning kunde genomföras.
Anstiftaren planerade mordet och kände till värnet som var isbelagd och kunde nås genom skottgluggen för att placera in kroppsdelarna.
Nu är det inte många som accepterar den här versionen av mordet på VB, utn debatten har varit alla mot en.
Problemet för dig är fortfarande att det inte finns ett enda bevis som pekar på två gärningsmän. Ej heller att MB anstiftat mordet (du är f ö löjlig när du inte skriver ut hans namn), ej heller att någon skåpbil använts eller att kroppsdelar flyttats av två personer.
Du hittar en uppgift om en "liten röd Ford", sen tycker du att det är "en skummis" i, och sen fantiserar du kring dom detaljerna. Du är ett skämt som utredare, Fagro. Jag är medveten om att du så klart har en diagnos, men ändå: försök att fatta hur jävla löjlig du är med dina hittepå-teorier.
Vad gäller kroppsdelarna: benen har sannolikt flyttats till gula huset kort tid innan dom hittades. Uppgifter från vittnen tyder på det. Vad gäller torson har du ingen aning. Istället för att svamla och leka expert: visa på ett utlåtande från en riktig expert i fallet som säger att kroppen måste ha långtidsförvarats på is. Vad du anser betyder ingenting.
Sen tycker jag att du ska sluta upprepa dig in absurdum och gå framåt. Hur går det med Konspirationen? Jag har ställt en massa frågor om dess medlemmar. Varför svarar du inte? Är det bekvämt att bara säga "auktoriteten" och inte behöva bli konkret? Faller ditt svammel lite ihop då?