Citat:
Troligtvis, någon som är livrädd att det kommer framkomma information som kastar strålkastarna och fokus på hen istället. Det passar ju bra nu att polisen tror det är SD 🤔 i brist på annat som dyker upp.
Nåja, JokerMannen fick ju tre av sina mål uppfyllda iaf med denna gångens medverkan i tråden. Nu vet vi att någon/några är väldigt oroliga samt att flera skribenter med insyn återkom, bl.a. MV och LimeTime. 😀 Tråden stod ju som bekant och stampade och skrev om samma saker om och om igen innan.
Det tredje målet han uppfylde får vi inte yppa, eller hur Medimera?
Men om skribenter i tråden hade följt vad JokerMannen skrivit i sina inlägg noga innan de togs bort och tänkt igenom allt istället för att ihärdigt försöka hitta bevis för att JokerMannen inte har insyn, så hade de också förstått.
Förresten, JokerMannen visste att två nya vittnen hittats innan åklagaren gick ut med det publikt. Det var den informationen hen delade med sig natten innan privat.
Nåja, JokerMannen fick ju tre av sina mål uppfyllda iaf med denna gångens medverkan i tråden. Nu vet vi att någon/några är väldigt oroliga samt att flera skribenter med insyn återkom, bl.a. MV och LimeTime. 😀 Tråden stod ju som bekant och stampade och skrev om samma saker om och om igen innan.
Det tredje målet han uppfylde får vi inte yppa, eller hur Medimera?
Men om skribenter i tråden hade följt vad JokerMannen skrivit i sina inlägg noga innan de togs bort och tänkt igenom allt istället för att ihärdigt försöka hitta bevis för att JokerMannen inte har insyn, så hade de också förstått.
Förresten, JokerMannen visste att två nya vittnen hittats innan åklagaren gick ut med det publikt. Det var den informationen hen delade med sig natten innan privat.
Det blir ju väldigt underligt om två skribenter i tråden får veta tre mål som skulle uppfyllas. Varför inte delge oss andra dom?
Ja, det är synd att en del inlägg verkar vara borta. Jag kan inte säga att jag sett alla, det vet jag inte. Däremot är en öppen kommunikation alltid att föredra. Det skapar förtroende och en möjlighet för alla att delta på lika villkor.
Tvärtom skapar hemligheter mellan några få, misstänksamhet i den övriga gruppen..
Detta sätt att arbeta är skapat för problem.
T ex nu förstår vi att ni är "de utvalda" och vi står utanför.
Det är väl det som är meningen, styrmedlet. Precis det som händer på arbetsplatser där det är dålig arbetsmiljö.
Jag själv har inte försökt att hitta bevis för att JM inte hade insyn. Jag tror att personen har varit mycket noggrann och noterat många saker i fallet, precis som man själv hade önskat att hinna göra. Tidslinjer och detaljer, fundera och granska. ifrågasätta. Pussla.
Okidoki, ni som har läst alla inläggen, kläm fram gåtans lösning.