2019-01-30, 19:44
Medlem
Hej!

Ger melanotan (mt2) utslag på drogtest?!

Mvh!
2019-01-31, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cerruti666
Hej!

Mvh!
??
2019-01-31, 16:24
Medlem
Citat:
Hej!

Mvh!

Nej det syns inte.
2019-01-31, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErikaKeth
Nej det syns inte.
Vet du detta eller bara vad du tror? Mvh den oroliga. Precis lämnat
2019-02-01, 12:25
Medlem
Hur säkert är melanotan när man har små keloider/acneärr? Man bör ju inte sola med dessa märken, lär det vara safe att bara ta melanotan utan att sola?

Eller är det bara onödigt att ta det utan att sola?

Mvh
2019-02-01, 16:29
Medlem
Citat:
Vet du detta eller bara vad du tror? Mvh den oroliga. Precis lämnat

Vet till 110% då jag själv varit i samma sits.
2019-02-01, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnehare
Hur säkert är melanotan när man har små keloider/acneärr? Man bör ju inte sola med dessa märken, lär det vara safe att bara ta melanotan utan att sola?

Eller är det bara onödigt att ta det utan att sola?

Mvh

Onödigt att ta melanotan om du ej får sola. Enligt mitt tyckte
2019-02-02, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErikaKeth
Onödigt att ta melanotan om du ej får sola. Enligt mitt tyckte

Så jävla jobbigt att köra brun utan sol hela tiden... Kan ju annars bara täcka över dessa små märken på axlarna med tyg eller något.
2019-02-03, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnehare
Så jävla jobbigt att köra brun utan sol hela tiden... Kan ju annars bara täcka över dessa små märken på axlarna med tyg eller något.

Ja det är ett alternativ, eller använd Scanpor tejp som skyddar mot UV strålar.

Mvh
2019-02-06, 20:31
Bannlyst
Tja,
har kört mello med spruta några vintrar i rad nu och tsm med lite solarium har det gett fina effekter, men!
Bieffekterna (finnar, mörka märken osv) har varit lite jobbiga på sistone och jag har ingen lust å offra min hy för brunheten.
Hört att nässpray mello (sån som dom säljer på ortensapotek) ska vara mycket skonsammare till priset av att det dels är dyrare och dels har lite sämre effekt.
Är redo att betala lite mer för nässpray och kan sola lite mer solarium för extra brunhet, men är det verkligen sant att bieffekterna är MINDRE med nässpray än med spruta?
tack på förhand
/clappe
2019-02-10, 16:40
Medlem
Gold94s avatar
Nässprayen är mer utspädd än sprutorna, därför tar det längre tid att bli brun.
2019-02-19, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clappen
Tja,
har kört mello med spruta några vintrar i rad nu och tsm med lite solarium har det gett fina effekter, men!
Bieffekterna (finnar, mörka märken osv) har varit lite jobbiga på sistone och jag har ingen lust å offra min hy för brunheten.
Hört att nässpray mello (sån som dom säljer på ortensapotek) ska vara mycket skonsammare till priset av att det dels är dyrare och dels har lite sämre effekt.
Är redo att betala lite mer för nässpray och kan sola lite mer solarium för extra brunhet, men är det verkligen sant att bieffekterna är MINDRE med nässpray än med spruta?
tack på förhand
/clappe

Skonsammare vet jag inte, men sprutorna ger ju betydligt mer färg sen tar nässprayen upp desto långsammare. Nässpray & vanlig innehåller exakt samma sak. Även spray dom har på melanotaneurope

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in