Citat:
Ursprungligen postat av
Marie-Antoinette
Ja, det är bara trådsanningar. Båda två, och flera påståenden....
Någon tror sig ha läst att en prostituerad skrivit på SRs instagram att han bukade gå till hen, men nu finns inte kommentaren kvar, påstår användaren.
Det mesta är tyvärr trådsanningar nu eftersom folk inte klarar av varken att läsa eller förstå någon källkritik

Det du inte vill ska ha hänt, dömer du ut väldigt lätt :O
Nu är jag läskunnig och jag har inte blivit senil heller och jag har väldigt bra minne.
Men eftersom du dömer det till att jag tror mig ha läst om sexköpen så får du några till som "tror" att dom har läst om dom. Så det är inte bara "någon"!
Dessutom när SR går till en kvinnlig prostituerad så går han inte till en hen, han går till en hon.
Lite kul felstavning med... han bukade gå till hen... Ja nog bukade han...
Pojkarna är födda januari 2012 och september 2013.
Postat 2019-01-25, kl 07:32
Citat:
Ursprungligen postat av
Jagvet87
På hans instagram står de under första inlägget att han köpt sex sv en tjej tre gånger
Postat 2019-01-26, kl 15:13
Citat:
Ursprungligen postat av
underhand
En som uppgav sig för att vara prostituerad var väl inne på hans Insta och kommenterade att hon sålde sex till honom 2012 - 2013 … Samt att hon önskade honom att brinna i helvetet.
Postat 2019-01-29, kl 21:55
Citat:
Ursprungligen postat av
Timeout
Ja tre gånger köpte han sex av henne enligt inlägget på insta, 2012-2013, och det var tvunget att vara jättehemligt för han var så pass känd. Ingen fick veta.
Hittar inte inlägget så hon har raderat det men jag hann läsa det innan. Hon var noga med att tala om att hon inte skrev från sin privata insta.
Det var en av dom första dagarna efter morden som inlägget kom upp och hon var så arg.