2019-01-07, 04:26
Medlem
Lundellins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KISStinaWallmark
Peter har väl ingen falang? Han har inte ens en ideologi.

En liten sekt har han
Citera
2019-01-07, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jodame
Peter Wallmark och Christina Wallmark är närståendetill några kända bedragare i Stockholm, däribland Sören Moberg, som f.ö. går att läsa om här.

(FB) Stor Bedragaren Carl Vanderclou tidigare Peder Sidensköld + Många andra namn

Är ju knappast sannolikt att Wallmark skulle ha något samråd med denna person, med tanke på att personen i fråga numera heter Bruno Nordmark.

Bruno Nordmark som tillsammans med Maggi Haglund mfl som sysslade med bedrägerier mot både mot partiet, hemlöshetsorganisationer mm. Bedragarna åkte ut med huvudet före ur partiet där de satt i styrelsen förut.

Det stämmer även att Maggi Haglund tillsammans med Bruno Nordmark och Li Björk spred medlemsregistret till högstbjudande. Det var en av anledningarna till att flera gick ur partiet där runt 2015, man blev kontaktad om att man skulle bli uthängd till arbetsgivaren eller facket om man inte lämnade. Det var för att dessa vidriga typer gav ut medlemmarnas uppgifter. Jag blev själv kontaktad.

De fick hjälp av nån datorsnubbe som också var medlem i partiet, kommer inte ihåg namnet just nu men ska kolla upp det.
Citera
2019-01-07, 16:23
Medlem
jodames avatar
Jomshof har fått upp ögonen och ska ha samtal med Peter.
Citera
2019-01-07, 16:24
Medlem
jodames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jocken14
Är ju knappast sannolikt att Wallmark skulle ha något samråd med denna person, med tanke på att personen i fråga numera heter Bruno Nordmark.

Bruno Nordmark som tillsammans med Maggi Haglund mfl som sysslade med bedrägerier mot både mot partiet, hemlöshetsorganisationer mm. Bedragarna åkte ut med huvudet före ur partiet där de satt i styrelsen förut.

Det stämmer även att Maggi Haglund tillsammans med Bruno Nordmark och Li Björk spred medlemsregistret till högstbjudande. Det var en av anledningarna till att flera gick ur partiet där runt 2015, man blev kontaktad om att man skulle bli uthängd till arbetsgivaren eller facket om man inte lämnade. Det var för att dessa vidriga typer gav ut medlemmarnas uppgifter. Jag blev själv kontaktad.

De fick hjälp av nån datorsnubbe som också var medlem i partiet, kommer inte ihåg namnet just nu men ska kolla upp det.

Nu slutar du.

Fanns en bild på Moberg, det var inte Bruno.

Vad har du emot Li? Du är homofob och inskränkt.
Citera
2019-01-07, 17:06
Medlem
Citat:
Snark

Li har inga uppdrag. Hur fan ska hon då läcka medlemsuppgifter? Li Björk har ingen peruk och heter INTE Liam.

Sluta kalla Maggi senil. Hon är väldigt klar.

Maggi blev utesluten pga Wallmark. De lämnade ju in uteslutningsärendet. Fyfan för dig sluta ljug jävla fjant.

Försök inte, Li Björk är en bedragare, men det var fel av mig. Han heter inte Liam utan Leif vilket också står på nätet, det kan alla kolla upp.

https://www.merinfo.se/person/Stockholm/Li-Sam-Leif-Bj%C3%B6rk-1951/bm6ev-1d7g0

Leif Li Björk förstod tidigt att det enklaste sättet att slippa jobba och leva på bidrag hela livet var att dra på sig en klänning och tycka synd om sig själv. Leif Björk har genom att låtsas vara kvinna fått ett särskilt boende mitt i centrala Stockholm där han lever med en kvinna! Leif Li Björk är en bedragare och svar ja han hjälpt Bruno och Maggi att sprida medlemmarnas uppgifter till vänsterextrema.
Citera
2019-01-07, 17:30
Medlem
Citat:
Nu slutar du.

Fanns en bild på Moberg, det var inte Bruno.

Vad har du emot Li? Du är homofob och inskränkt.

Jag känner inte Li Björk.
Du är bra naiv om du tror att en bedragare som Bruno Nordmark använder en bild på sig själv svar ja det är Bruno Nordmark.
Citera
2019-01-07, 17:39
Medlem
Någon som vet vad Jimmy Hesselbäck gör nuförtiden? Jag minns honom som rätt vettig till en början, men tappade all respekt för honom när han raljerade på inför medlemmar över hur korkad hans fru var som alltid tog tillbaka han efter otaliga otrohetsaffärer. Kör han i Afs nu??
Citera
2019-01-07, 18:25
Medlem
woafswedens avatar
Citat:
Falskt rykte. Han är väldigt inne i SD och jobbar hårt för att få bort banditen Peter Wallmark.

Han är inte aktiv. Enbart intrigmakande från hans sida.
Citera
2019-01-08, 13:09
Medlem
woafswedens avatar
Bruno Nordmark finns med på lexbase. https://lexbase.se/personsok?Search%5Bname%5D=Bruno&Search%5Bsurname% 5D=Nordmark&
Citera
2019-01-08, 20:18
Medlem
Lundellins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av woafsweden
Bruno Nordmark finns med på lexbase. https://lexbase.se/personsok?Search%5Bname%5D=Bruno&Search%5Bsurname% 5D=Nordmark&

1. Det gör Peter också.
2. Det gör läkare.
3. Det behöver inte vara brottsligt.
Citera
2019-01-08, 20:21
Medlem
Lundellins avatar
Citat:
Falskt rykte. Han är väldigt inne i SD och jobbar hårt för att få bort banditen Peter Wallmark.

Han kommer väl ledsna snart. Madeleine Rosberg, Jenny Ribsskog och David lång tror jag går över till Afs inom sinom tid. Lotta Nordfeldt tror jag inte, hon är för liberal.
Citera
2019-01-08, 20:22
Medlem
Lundellins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jocken14

Bruno Nordmark är ju jävligt hövlig! Har du någon fnurra med honom eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in