Citat:
Ursprungligen postat av
Oh-be-wan
Hon har också varit ett egoistiskt svin och nu får hon skörda det hon sådde. Hon trodde nog dock inte det skulle hända i detta livet. Men ja ack så fel honidioten hade.
Citat:
Ursprungligen postat av
Oh-be-wan
Nu är du semantiskt ute på hal is. Ingen mer än du pratar om att barn förtjänar dödas.
Jag diskuterar anledningen. Han säger ju att hon utpressade honom och varit ett praktsvin. Kan jag tänka mig, kvinnosvin med små hjärnor går på statens propaganda om feminism och sådan skit och använder staten som slagpåk mot männen, med utpressning och annat kul. Sedan visar de musen för yngre killar som kommer och ska sätta på dem, mest för att såra sina ex. Litar 20x mer på random man än på en random kvinna.
Det heter till döden skiljer oss åt när man lovar varandra äktenskap. Nu blev det ju så.
Du skrev att hon fick skörda det hon sådde. Jag tolkar detta som att du vill att hon ska ta konsekvenserna för att hon behandlade honom illa. Konsekvenserna var att hennes barn blev mördade.
Oavsett om KA hade lurat SR på tio miljoner kronor och hade idolbilder på führern i egen hög person så förtjänar hon att skörda det hon sådde. Det finns ingen skuld hos henne, för att få sina barn mördade finns det inget som rättfärdigar.