Citat:
Ursprungligen postat av
zebop
Jo det är troligt och steg för steg fylldes hans bägare med motgångar och problem, tills bägaren tillslut rann över pga något så trivialt som att hans ex påhittat eller ej träffat en ny.
Men vilka stod vid hans sida som dom goda lyssnarna när problemen och motgångarna hopades och varför har en man med så stora problem vårdnad om sina barn ?
En man som skjuter sina barn, älskar han uppriktigt verkligen sina barn. Kan en sådan man verkligen ha älskat någon överhuvudtaget ?
Jag tvivlar.
HUR hjälper man någon som inte talar om hur han mår?
Han har skrivit om sitt mående på kvällarna på facebook och raderat det dagen efter och när folk har frågat hur han mår har han låtsas må bra. Då går det INTE att hjälpa någon.
Absolut INGEN kunde ju i sin vildaste fantasi föreställa sig att han skulle skjuta sina barn. Sånt händer ju bara inte!
Idrottsmannens fasad rämnade före morden
Publicerad 27 jan 2019
Idrottsmannen berättar för sina Facebook-vänner att han dödat sina barn – och att han nu ska rikta bössan mot sig själv.
Fram till dess verkar han framgångsrikt ha lyckats dölja graden av sin förtvivlan.
Under 2018 så började mannens mående gå ut över idrotten som följt honom sedan barnsben, enligt en vän.
– Vi kunde ha planerat att träna ihop men så dök han inte upp. När han inte var med så berättade han att han hade en dålig period, säger en person som samarbetade med mannen inom idrotten.
Dök upp på evenemang
För någon månad sedan dök mannen ändå upp vid ett idrottsevenemang.
– Jag kände att han inte var sig själv. Jag fick inte samma kontakt med honom. Jag kände att det var något som inte stämde, men det kändes inte att det var på den här nivån.
https://www.expressen.se/nyheter/brottscentralen/idrottsmannens-fasad-ramnade-fore-morden/