Citat:
Ursprungligen postat av
popll
Får jag fråga hur du betett dig vid separation. har du själv blivit utsatt för det mot din vilja..bara undrar.
har du ringt ett ex o bara vill ha denne tillbaka, o denne slänger luren i örat på dig o säger "sköt du dig själv"..blockar o kanske hånar dig..
Nej trodde nog att du inte upplevt det..
Jag har upplevt det! Mitt ex, min första kärlek var otrogen mot mig, jag dumpade henne men ångrade mig efter ett par månader då jag saknade henne. Hon hade gått vidare och börjat "datea" en ny kille och var nykär. Jag blev helt knäckt.. Jag ringde, smsa och skrev till henne på facebook dagligen. Jag var djupt nedstämd och ville inte göra ett skit med mitt liv, satt hemma och tyckte synd om mig själv i säkert en månad.
Men vet du vad, jag gick vidare. Det släpper, man kommer över det.
Jag har två bästa kompisar som dött, mina föräldrar har gått bort, en av mina kusiner gick precis bort, två av mina hundar dog av ålder, en katt blev påkörd, flickvänner har lämnat mig och jag har lämnat flickvänner. Det är gör skit ont, man blir sjukt ledsen. MEN man kommer över det, de alla flesta vuxna människor kommer över det utan att mörda barn eller sig själv!