2019-01-26, 22:11
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Jag undrar om A verkligen hängde sig på egen hand är samma fråga som jag har i tankarna.
Och varför hängde hon sig? Är det SR:s förklaring att hon hade ångest och depression?
Drev SR A till att hänga sig?
Hon var väl dansbandssångerska så det fanns säkert anledningar till inbillad svartsjuka.
Citera
2019-01-26, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Så man kan då legitimera hans beslut för att det har hänt innan, bra resonemang!

Nej..men du påstod att det inte fanns några undantag eller hur....
Citera
2019-01-26, 22:13
Medlem
Secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zanderman
Är du helt dum i huvudet din jävla låtsasmacho? "jättebebis, lökig film" haha herregud vad pinsamt. Du tänker ju som en femåring, begriper du inte vilka känslor som framkallas i panik, ångest, sorg rädsla osv när man vet att man har tagit livet av sina barn och snart ska ta livet av sig själv? Det är så löjligt att du försöker se det på ett "logiskt" sätt. Ditt inlägg är nog årets hittills top 3 mest korkade och löjliga inlägg på flashback, gratulerar din jävla ärkefjant.

Nja han har ju delvis rätt. Killen var en fullblodsegoist. Ägnade 2 sekunder åt att han precis skjutit sina söner. Resten av tiden för att böla om sitt jävla ex och sen om hur duktig han varit med att förenkla bouppteckning mm. Fy fan för det ynkliga svinet. Hoppas det finns en värld efter detta där han nu långsamt grillas över öppen eld som ett kebabspett.
Citera
2019-01-26, 22:15
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mercy
Då kan man ju anta att KA visste vad som hänt innan SR spelade in videon på fb, Stämmer också överens tidsmässigt eftersom filmen varar i 4 minuter och han säger att han hör polisen komma. Polisens restid borde väl ligga på 20 - 30 minuter har det sagts i tråden.
Man får verkligen hoppas att han inte skickade bilder på de döda barnen till KA
Ja hon visste innan videon för han hade meddelat henne per sms innan videon.
Tror du har lite fel där med bilarna. SR hör en bil komma och han tror att det är polisen, men det är KA:s bil han hör och bara rena turen att han inte upptäcker det för då hade hon inte levt i dag heller.
SR skjuter sig snabbt i tron att det är polisen.

KA fick sitta i bilen i 20 minuter innan polisen kom har vi trovärdiga uppgifter på i tråden och det stämmer med polisens restid och extra åtgärder.
Polisen kan heller inte köra fram till en gård där någon skjuter med jaktgevär utan att ha extra pådrag och skydd. Inte mycket skyddar mot en kula från en älgstudsare.
Citera
2019-01-26, 22:15
Medlem
Maxipower1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
Hallå yxskaft.. !

Vadå troligen inte med, givetvis var han inte på Solvalla själv, han var ju hemma och mördade sina barn!
Hallå där yxskaft i januari skrev han
Citera
2019-01-26, 22:22
Medlem
Flashig78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HK1975
Troligen högst sannolikt. Han fick henne att känna sig så jävla värdelös och otillräcklig, så nedtryckt i skorna att hon inte såg en annan utväg.
Men sluta sprida en massa skit. Det där har du ingen aning om. Snacka om fantasier ni frossar i. Räcker det inte med det som hänt? Nu blir han väl snart seriemördare också? Han gjorde väl Mari*anne sjuk också så att hon fick åka akut till sjukhus. Och föräldrarna dog väl knappast en naturlig död?

Det är tillräckligt hemskt som det redan är.
Citera
2019-01-26, 22:23
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjompa
Hej på er.
Jag lånar lite utrymme här på bjompas profil för att jag inte kan göra inlägg själv.
De flesta av er är så jävla fel ute.
Såhär är de, KA är mamma till båda pojkarna. Så, kan ni slå fast de en gång för alla. Så trött på att läsa dumma spekulationer om att SRs döda sambo skulle fött barn flera år efter hon dött. Så jävla korkat att få till nå sånt.
Jag tänker inte berätta nå smaskiga detaljer om vad som är sant och vad som är hittepå, men jag kan däremot tala om att jag varit på förhör för jag har viktiga klockslag och vad jag sett och hört.
Däremot bekräftar jag att mamman kom först.
Hur de var i slutet mellan dom har ingen med att göra.

Tycker ni på fullaste allvar att OM jag skulle sett livevideon när den sändes, att jag skulle gått in i hans hus!? Han berättar att han skjutit och kommer att skjuta. Hur jävla korkat vore de?
Sen en annan grej som stör mig. SR var inte gift med AB eller KA, ni som är så smarta och duktiga borde kunnat leta fram en sån sak.
Tror de får räcka så
Hörs hej

Media har skrivit att polisen sa att de var först där.

Vad ligger det i hans "anklagelser" mot henne att hon utpressade honom , var otrogen etc?
Citera
2019-01-26, 22:23
Medlem
mercys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Ja hon visste innan videon för han hade meddelat henne per sms innan videon.
Tror du har lite fel där med bilarna. SR hör en bil komma och han tror att det är polisen, men det är KA:s bil han hör och bara rena turen att han inte upptäcker det för då hade hon inte levt i dag heller.
SR skjuter sig snabbt i tron att det är polisen.

KA fick sitta i bilen i 20 minuter innan polisen kom har vi trovärdiga uppgifter på i tråden och det stämmer med polisens restid och extra åtgärder.
Polisen kan heller inte köra fram till en gård där någon skjuter med jaktgevär utan att ha extra pådrag och skydd. Inte mycket skyddar mot en kula från en älgstudsare.
Det kan ju vara så att KA kommer först till gården och väntar i bilen en bit utanför och han inte hör henne komma. Efter ca 20 minuter kommer sedan polisen vilket han hör och avslutar videon.

Är det istället så att det är KA han hör komma vid videoinspelningen (och han tror att det är polisen) borde ju hon höra när skottet går av och han skjuter sig. Att hon kom först till platsen måste ju bero på att hon visste att något hänt barnen. Tidigt i tråden stod det att hon fått ett mms med en grattishälsning typ "nu har jag dödat barnen". Förklarar ju isf varför hon var där långt innan videon spelades in. Vilket trauma för denna stackars kvinna
Citera
2019-01-26, 22:24
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Hon var väl dansbandssångerska så det fanns säkert anledningar till inbillad svartsjuka.
Hon var dansbandssångerska men slutade och utbildade sig till läkarsekreterare om jag minns rätt.
Hon var en erkänt bra sångerska och dessutom såg hon väldigt bra ut.
Att leva ihop med en narcissist och jobba på danskrogar måste ha varit ett rent helvete... och därför slutade hon.
Men med en sån man spelar det nog ingen roll vad du jobbar med för kontrollen och svartsjukan finns där hela tiden.
Citera
2019-01-26, 22:25
Medlem
Maxipower1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lingonkrans
Var kan man se filmen med honom?
https://streamable.com/rotcj
Citera
2019-01-26, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RLKing
Till er som anser att han var självisk, jätte ego, egoistiskt j-a svin och allt annat, jag tror ingen kan föreställa sig här inne hur han mådde just i det ögonblicket han la upp live streamen, ingen vet hur han har mått senaste tiden heller för den delen, vilka personliga problem han haft, hur hans psykiska mående har varit. Ingen som vet, så visst man kan anse att det är otroligt själviskt och egoistiskt...
Men som sagt, jag tror inte många här ens kan föreställa sig hans situation, tror dom allra flesta här är långt ifrån att begå självmord..att man är självisk när man står inför ett självmord och mår hur dåligt som helst och inte kan se någon annan utväg, vilket han nu inte är den förste att göra...så ja det är själviskt, men mår man så j-a dåligt och har nått vägs ände tror jag att alla är själviska för att få slut på sitt eget lidande...
Jag försvarar absolut inte hans handling, den är avskyvärd men det jag säger är

don’t criticize what you don’t know..

Nej det är riktigt att ingen kan föreställa sig hur han mådde, men varför barnen? Få människor som mår dåligt tar med sig sina barn i sin suicid. Det gör att denna händelse tillhör något utanför ramen som ingen kan förstå och ta till sig. Jag kände inte SR men fördömer hans handling mot sina barn. SR relation och konflikt med sitt ex, kan inte barnen behöva vara en del i. Två unga glada grabbar som verkar må bra och vara glada, tanken av att dom i sin djupaste sömn får livet släckt på ett ögonblick gör mig otroligt ledsen och en känsla av tomhet, och jag måste nypa mig i armen för att förstå att detta har faktiskt hänt. Så sorgligt.
Citera
2019-01-26, 22:29
Medlem
Om ingen redan postat detta, tror jag kan ha hittat den som SR var svartsjuk på, enligt honom "anabola afghan", som KA eventuellt då hade inlett förhållande med som han ej gillade. Han är vän med henne på FB och gillat hennes profilbild. Han har precis bytt profilbild, men den bilden som fanns uppe innan har hon gjort ett hjärta på. En chansning dock. https://www.facebook.com/mohamad.ahmadi.102977
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in