2019-01-26, 21:37
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av endymion
Det märks att du är av det kvinnliga könet av det du skrev. Speciellt det sista.

Hörde mycket väl vad han sa i klippet, fick iaf inte vibbarna om hämnd. Han prata på helt fel sätt och sa helt fel saker för att jag skulle tro att det var pga hämnd.

Ja, det var dumt att ha ihjäl sina ungar.

Så fint att du märker jag är kvinna men jag hade haft samma åsikt om jag var en man. För det räcker att se videon för att förstå att det brottet han planerat under en tid och nu genomfört involverar hans barn eftersom det är det som kommer göras mest ont för KA. SR var fruktansvärt deprimerad men när det gäller psykiatrin så ställer man diagnoser om personer är psykotisk eller inte. SR var inte psykotiskt när han utförde detta fruktansvärda dådet. Istället valde han att besvara de kommentarer som lader under hans video, vilket en psykotiskt person inte klarat. Han har fullt medveten om att detta är den ultimata hämnden.
Citera
2019-01-26, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjompa
Nej AB hittades inne i huset.

Stallet är en helt annan historia, det handlar inte ens om familjen så då hör det heller inte hit.

Kan man ju undra vad folk får allt i från, tragiskt bara det, att man sitter och hittar på en massa.
Citera
Medlem
Diskuterarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jafattar
Hans tidigare sambo Anna, det finns 2 uppgifter i tråden.
Hon hängde sig i stallet eller i hallen.

Någon som vet vad som föranledde henne till att hänga sig så många år sedan? Enligt en källa på facebook, som var bekant med Samuel, så var han och red på banan när det inträffade.
Citera
Medlem
Max3xs avatar
Citat:

Stallet är en helt annan historia, det handlar inte ens om familjen så då hör det heller inte hit.

Va, finns det ytterligare en som hängde sig i stallet?
Citera
2019-01-26, 21:42
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:

En vän till SR hittade henne i stallet, fick jag PM om igår.
Är det en annan historia alltså? Inte självmordet? Annars kanske SR ljugit för omgivningen om var hon hittades och av vem. Är det möjligt?

Den som PM:ade är för övrigt någon som haft ett konto här i över 10 år med många seriösa inlägg i posthistoriken. Dock ville hen vara anonym med denna information på grund av att det är känsligt och en hemlighet, som hen troligtvis inte vill behålla nu längre i ljuset av att SR dödat barnen. Det sista är min tolkning.
Citera
2019-01-26, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
En vän till SR hittade henne i stallet, fick jag PM om igår.
Är det en annan historia alltså? Inte självmordet? Annars kanske SR ljugit för omgivningen om var hon hittades och av vem. Är det möjligt?

Den som PM:ade är för övrigt någon som haft ett konto här i över 10 år med många seriösa inlägg i posthistoriken. Dock ville hen vara anonym med denna information på grund av att det är känsligt och en hemlighet, som hen troligtvis inte vill behålla nu längre i ljuset av att SR dödat barnen. Det sista är min tolkning.

En helt annan historia, det är varken AB, SRs stall eller i närheten av hans gård.
Citera
2019-01-26, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Så fint att du märker jag är kvinna men jag hade haft samma åsikt om jag var en man. För det räcker att se videon för att förstå att det brottet han planerat under en tid och nu genomfört involverar hans barn eftersom det är det som kommer göras mest ont för KA. SR var fruktansvärt deprimerad men när det gäller psykiatrin så ställer man diagnoser om personer är psykotisk eller inte. SR var inte psykotiskt när han utförde detta fruktansvärda dådet. Istället valde han att besvara de kommentarer som lader under hans video, vilket en psykotiskt person inte klarat. Han har fullt medveten om att detta är den ultimata hämnden.

Han grinade nog mest för att han skulle bli tvungen att ta självmord, men verkade nästan nöjd över att han tagit kål på pojkarna - den ultimata och länge planerade hämnden mot Karin som hade valt en 26-åring istället för honom. Han var en fullt medveten dåre som visste vad han gjorde.
Jag undrar om A verkligen hängde sig på egen hand.
Senast redigerad av Ulanna 2019-01-26 kl. 21:49.
Citera
2019-01-26, 21:51
Medlem
NiccoJs avatar
Den förklaring man kunde svalt hade varit om han varit manisk, men så är väl knappast fallet.
Citera
2019-01-26, 21:51
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
En helt annan historia, det är varken AB, SRs stall eller i närheten av hans gård.

Okej, tack. Får man fråga om det var en annan kvinna som begick självmord i det andra stallet långt bort från SR:s gård och hittades av hans vän?
Citera
2019-01-26, 21:53
Medlem
Var kan man se filmen med honom?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Filmen var ju lökig, vilken jävla jättebebis som vill få lite uppmärksamhet trots idioten nyss mördats sina egna barn. Än är inte den sista idioten född.

Är du helt dum i huvudet din jävla låtsasmacho? "jättebebis, lökig film" haha herregud vad pinsamt. Du tänker ju som en femåring, begriper du inte vilka känslor som framkallas i panik, ångest, sorg rädsla osv när man vet att man har tagit livet av sina barn och snart ska ta livet av sig själv? Det är så löjligt att du försöker se det på ett "logiskt" sätt. Ditt inlägg är nog årets hittills top 3 mest korkade och löjliga inlägg på flashback, gratulerar din jävla ärkefjant.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RLKing
Och något liknade har aldrig hänt tidigare menar du vare sig i Sverige eller något annat land?

Så man kan då legitimera hans beslut för att det har hänt innan, bra resonemang!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in