2019-01-26, 21:53
Medlem
Turbaas avatar
Själva gården har ju lite historian som det nämns här.

Någon har hängt sig i stället

Ab hängde sig i huset
Barnen och pappan skjuter sig själva i huset.

Frågan är hur orkar man bo kvar i ett sånt hus när dom 2 andra döds synderna har ägt rum innan sin egen. Väldigt konsigt att man håller gården så kärt.
Citera
2019-01-26, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjompa
Hej på er.
Jag lånar lite utrymme här på bjompas profil för att jag inte kan göra inlägg själv.
De flesta av er är så jävla fel ute.
Såhär är de, KA är mamma till båda pojkarna. Så, kan ni slå fast de en gång för alla. Så trött på att läsa dumma spekulationer om att SRs döda sambo skulle fött barn flera år efter hon dött. Så jävla korkat att få till nå sånt.
Jag tänker inte berätta nå smaskiga detaljer om vad som är sant och vad som är hittepå, men jag kan däremot tala om att jag varit på förhör för jag har viktiga klockslag och vad jag sett och hört.
Däremot bekräftar jag att mamman kom först.
Hur de var i slutet mellan dom har ingen med att göra.

Tycker ni på fullaste allvar att OM jag skulle sett livevideon när den sändes, att jag skulle gått in i hans hus!? Han berättar att han skjutit och kommer att skjuta. Hur jävla korkat vore de?

Sen en annan grej som stör mig. SR var inte gift med AB eller KA, ni som är så smarta och duktiga borde kunnat leta fram en sån sak.

Tror de får räcka så
Hörs hej

Okej du verkar känna honom väl.
Citera
2019-01-26, 21:55
Medlem
Har mamman skrivit ngt mer
Citera
2019-01-26, 21:56
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turbaa

Någon har hängt sig i stället

Ab hängde sig i huset

Frågan är hur orkar man bo kvar i ett sånt hus när dom 2 andra döds synderna har ägt rum innan sin egen. Väldigt konsigt att man håller gården så kärt.

Enligt bjompa var stallet på en annan gård.
Citera
2019-01-26, 22:01
Medlem
mercys avatar
Citat:
KA var först på plats, hon gick dock aldrig in utan satt bara kvar i bilen utanför huset. Efter ca 20min backade hon undan.
Därefter tog polisen över.
Då kan man ju anta att KA visste vad som hänt innan SR spelade in videon på fb, Stämmer också överens tidsmässigt eftersom filmen varar i 4 minuter och han säger att han hör polisen komma. Polisens restid borde väl ligga på 20 - 30 minuter har det sagts i tråden.
Man får verkligen hoppas att han inte skickade bilder på de döda barnen till KA
Citera
2019-01-26, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Okej, tack. Får man fråga om det var en annan kvinna som begick självmord i det andra stallet långt bort från SR:s gård och hittades av hans vän?

Högst troligt en annan
Sen om det var en vän till SR som hittade henne minns jag inte.
Citera
2019-01-26, 22:04
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulanna
Han grinade nog mest för att han skulle bli tvungen att ta självmord, men verkade nästan nöjd över att han tagit kål på pojkarna - den ultimata och länge planerade hämnden mot Karin som hade valt en 26-åring istället för honom. Han var en fullt medveten dåre som visste vad han gjorde.
Jag undrar om A verkligen hängde sig på egen hand.
Jag undrar om A verkligen hängde sig på egen hand är samma fråga som jag har i tankarna.
Och varför hängde hon sig? Är det SR:s förklaring att hon hade ångest och depression?
Drev SR A till att hänga sig?
Citera
2019-01-26, 22:08
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turbaa

Någon har hängt sig i stallet (fel gård och fel stall)

Ab hängde sig i huset

Frågan är hur orkar man bo kvar i ett sånt hus när dom 2 andra döds synderna har ägt rum innan sin egen. Väldigt konstigt att man håller gården så kärt.
Läste i någon artikel att det skulle vara familjegården men vet inte om jag minns rätt.
Är det familjegården så gick det nog att ta sig över den spärren av A:s hängning i huset.
Speciellt eftersom SR har visat sig vara en sån narcissist så berörde det nog honom inte så mycket och den nya sambon KA fick finna sig i det bara.
Citera
2019-01-26, 22:08
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Högst troligt en annan
Sen om det var en vän till SR som hittade henne minns jag inte.

Ja. Tack för svar.
Citera
2019-01-26, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Jag undrar om A verkligen hängde sig på egen hand är samma fråga som jag har i tankarna.
Och varför hängde hon sig? Är det SR:s förklaring att hon hade ångest och depression?

Det har jag också funderat mycket kring. Tydde obduktionen på att hon hade dött medans SR var bortrest? Är man säker på att han inte hängde henne innan han åkte eller efter att han kommit hem?

Det är onekligen jävligt märkligt.
Citera
2019-01-26, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Troligen högst sannolikt. Han fick henne att känna sig så jävla värdelös och otillräcklig, så nedtryckt i skorna att hon inte såg en annan utväg.
Citera
2019-01-26, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troett
Det har jag också funderat mycket kring. Tydde obduktionen på att hon hade dött medans SR var bortrest? Är man säker på att han inte hängde henne innan han åkte eller efter att han kommit hem?

Det är onekligen jävligt märkligt.
Agree, en annan mycket intressant tes.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in