2019-01-26, 19:49
Medlem
Diskuterarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
Okej..

Då lär du även veta om det var KA som var först på brottsplatsen ?

Tvekar att personen har någon koll..
Citera
2019-01-26, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Jag skrev i natt ett inlägg och hade lite funderingar med tanke på vad vi nu känner till om den här narcissistiska dåren.
Upprepar mina funderingar.

Nu undrar jag faktiskt varför förra sambon Anna hängde sig? Knäckte han henne helt med sitt kontrollbehov och svartsjuka så hon såg ingen väg ut och hängde sig?
Vem som helst kan må väldigt dåligt att utsättas för sånt år efter år. Hela självkänslan knäcks.
Det är otroligt svårt att lämna den här typen av män men barnens mamma hade den styrkan och han rådde inte på henne vad han än gjorde och till slut gjorde han det mest djävulska för att ta hämnd.

Människor utanför familjen ser sällan den fula sidan av dom här männen tyvärr för det är sambon som får stå ut i det helvete han skapar i familjen. Han håller skenet uppe utåt.
Men någon har sett att han var underlig och kan vittna om det.

sportisen du verkar känna honom. Kan du berätta mer om honom?

Jadu narcissister får man ett helvete med om man lämnar dom eller går emot dom. Dom hämnas direkt på olika sätt och sätter sig själv i offerrollen, sen det där jäkla baktalandet och att dom förvränger, lägger till och hittar på historier allt för att sätta dom själv i bättre dager. Jag är själv uppväxt med en dvs min mamma.
Citera
2019-01-26, 19:54
Medlem
Hej på er.
Jag lånar lite utrymme här på bjompas profil för att jag inte kan göra inlägg själv.
De flesta av er är så jävla fel ute.
Såhär är de, KA är mamma till båda pojkarna. Så, kan ni slå fast de en gång för alla. Så trött på att läsa dumma spekulationer om att SRs döda sambo skulle fött barn flera år efter hon dött. Så jävla korkat att få till nå sånt.
Jag tänker inte berätta nå smaskiga detaljer om vad som är sant och vad som är hittepå, men jag kan däremot tala om att jag varit på förhör för jag har viktiga klockslag och vad jag sett och hört.
Däremot bekräftar jag att mamman kom först.
Hur de var i slutet mellan dom har ingen med att göra.

Tycker ni på fullaste allvar att OM jag skulle sett livevideon när den sändes, att jag skulle gått in i hans hus!? Han berättar att han skjutit och kommer att skjuta. Hur jävla korkat vore de?

Sen en annan grej som stör mig. SR var inte gift med AB eller KA, ni som är så smarta och duktiga borde kunnat leta fram en sån sak.

Tror de får räcka så
Hörs hej
Citera
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Funkar det om hon blockat honom?
Sms går väl inte att göra anonyma med hjälp av #31#?
Man kan blocka personer på flera sätt. Vissa sätt så går sms igenom. I detta fall tror jag han syftar på att hon K blockat honom på Facebook.
Tycker förövrigt att han ser väldigt röd ut i ansiktet på videon. Som han gråtit floder alt så satt han i bubbelpoolen, som en medlem här spekulerat i.
Citera
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Tittar man på ratsit.se som uppdaterar adresser snabbt så står mamman inte skriven på hans adress. Hon bor några km därifrån och är folkbokförd där och bor ensam.
Han är den enda som är folkbokförd på adressen.

Titta men däremot på merinfo.se så står dom skrivna på samma adress och den sidan är inte så snabb med att uppdatera adresser har jag sett tidigare.

Merinfo.se kan ha uppgifter som är är fel sedan mer än ett år så de är inte alls tillförlitliga.
Citera
2019-01-26, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mozarti
Ja för var han i en psykos eller bara allmänt i dåligt skick så hade han kanske ingen tidsuppfattning heller. Någon skrev att han kanske tagit tabletter och alkohol, vilket jag inte vet ett dugg om, då är nog tidsuppfattningen verkligen åt fanders. Enligt filmen så säger han väll nyss skjutit grabbarna om inte annat.

Citat:
Ursprungligen postat av VivallaA
Nej det gör jag inte och det var inte det jag frågade om. Jag var intresserad av tiden. Men det är löst.

Jag har svårt att se hur han fått ihop det rent tidsmässigt då han hade en häst som tävlade på Solvalla på kvällen. Med att hinna få barnen och sova , ta tabletter och hinna bli påverkad av alkohol.
Citera
2019-01-26, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjompa
Hej på er.
Jag lånar lite utrymme här på bjompas profil för att jag inte kan göra inlägg själv.
De flesta av er är så jävla fel ute.
Såhär är de, KA är mamma till båda pojkarna. Så, kan ni slå fast de en gång för alla. Så trött på att läsa dumma spekulationer om att SRs döda sambo skulle fött barn flera år efter hon dött. Så jävla korkat att få till nå sånt.
Jag tänker inte berätta nå smaskiga detaljer om vad som är sant och vad som är hittepå, men jag kan däremot tala om att jag varit på förhör för jag har viktiga klockslag och vad jag sett och hört.
Däremot bekräftar jag att mamman kom först.
Hur de var i slutet mellan dom har ingen med att göra.

Tycker ni på fullaste allvar att OM jag skulle sett livevideon när den sändes, att jag skulle gått in i hans hus!? Han berättar att han skjutit och kommer att skjuta. Hur jävla korkat vore de?

Sen en annan grej som stör mig. SR var inte gift med AB eller KA, ni som är så smarta och duktiga borde kunnat leta fram en sån sak.

Tror de får räcka så
Hörs hej

1) Vem är du som lånar utrymme?
2) Källa på det du skriver tack.
Citera
2019-01-26, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lise.h
nej

Hört talas om sambolagen?
Citera
2019-01-26, 19:57
Medlem
MaBarkers avatar
Ska vi släppa familjejuridiken nu då.....vad säger ni om att ryktet säger att hästägare och bra resultat uteblev p.ga att han inte var snäll med hästarna........fundera på det ni familjejurister, paralellen mellan att vara dum mot djur och människor är ju fastställd genom forskning........jag menar, han var ju ett löfte, men upp som en sol ned som en pannkaka..........inte många hästägare kvar på slutet, bara M, och när hon gick bort försvann ju den inkomsten också.........
Senast redigerad av MaBarker 2019-01-26 kl. 19:59.
Citera
2019-01-26, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mozarti
Förlåt men måste fråga då du låter självsäker på det, kände du SR?
''

ja
Citera
2019-01-26, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RLKing
Hört talas om sambolagen?
dom bodde inte ihop
Citera
2019-01-26, 19:59
Medlem