2019-01-26, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjompa
Hur ska jag säga.
S stod för det mesta ekonomiskt under i stort sett hela förhållandet, hon blev på slutet tvungen att skaffa ett jobb då det gick knackigare ekonomiskt för S.
När separationen kom så ansåg K att i stort sett allt i hemmet var hennes då det var hon som hade inhandlat nästan allt. (faller sej kanske ganska vanligt att det är kvinnan som står för inredningsinköpen)
Dock var det ju inhandlat med S pengar vilket gör att just "det har jag köpt" inte funkar lika bra som anledning till att man har rätt att bestämma vad man ska ta med sej.
S blev såklart upprörd över hennes sätt och så fortsatte det.
Alltså väldigt mycke bråk om vem som hade rätt till vad osv.
Därav hans prat om utpressning.
Garanterat mycke bråk om annat som jag har mindre koll på.
Mycket pajkastning.

Vet du när de separerade?
Citera
2019-01-26, 12:48
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diskuterarn
Svårt att inte ha uns sorg. Han gräter som ett barn. Men under utan känns det som att han döljer en ilska som inte är lika vacker. Vill att ni alla noterar hur han slutar gråta i slutet när han tittar in i kameran. Är troligen den mest obehagliga stunden i hela videon. Känns som ett skådespel i mina ögon, från en person med väldigt allvarliga problem.

Tycker mest jag ser ren och skär förtvivlan. Och att han fokuserar precis innan är väl mest troligen för att han försöker se var han ska trycka för att avsluta samtalet. Han är ju dessutom rent rödgråten. Jag har själv spelat in video som jag avsett att skicka och gjort precis samma sak! Dvs fokuserat blicken på skärmen just innan videon slut för att kunna åse knappen. Han säger ju strax innan att han ska avsluta samtalet innan han skjuter sig.
Citera
2019-01-26, 12:49
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagvet87
För hade han skjutit henne hade han hamnat i fängelse och barnen föräldralösa?

Inget hade hindrat honom från att skjuta sig själv efteråt iallafall. Han kunde ju ha skonat barnen. Fast det är väl som någon sa, allt handlade om att exet skulle lida, kosta vad det kosta vill.
Citera
2019-01-26, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagvet87
Vet du när de separerade?

Osäker, juni-juli
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kid-Stardust
Ja, precis men om han nu hatade frun så in i helvete, varför sköt han inte bara henne istället? Han hade ju planerat ett tag, betalat räkningar och annat så det var ju inte bara stundens ingivelse som fick honom att mörda barnen.
Även Dalaröpappan, som också ville få sitt ex tillbaka, mördade sina barn för att hämnas på sitt ex. SR visste mycket väl hur kniven skulle vridas för att orsaka största möjliga skada. Barnen betydde inget för honom om han han inte fick tillbaka sitt ex.
Citera
Medlem
Citat:
Länk till afghanen?
sök på g*asem a*madi
* h
Det är iaf den som K lajkat med hjärtan och skrivit "nice" till osv samt lajkat hennes bilder
Citera
2019-01-26, 12:51
Medlem
Citat:
Inget hade hindrat honom från att skjuta sig själv efteråt iallafall. Han kunde ju ha skonat barnen. Fast det är väl som någon sa, allt handlade om att exet skulle lida, kosta vad det kosta vill.

Ja eftersom han valde på hennes födelsedag med
Citera
2019-01-26, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VivallaA
Möjligt men SR hade bestämt sig redan innan sin livesändning. Han hade ju planerat allt i minsta detalj verkar det som. Hade han startat livesändningen innan han mördade sina barn så hade han nog haft den önskan. Jag tvivlar inte på att han mådde dåligt men frågan är om det här enbart var en konsekvens av hans mående. Han låter bitter i sändningen. Inte för att förringa allt han har upplevt de sista åren men jag tror att många av oss har förlorat våra föräldrar och gått igenom separationer och annat men inte kommit fram till att lösningen var att mörda någon. Jag undrar varför man låter en person som tydligen mår så dåligt att ha sina barn. Det är ju inte rättvist mot barnen heller att behöva umgås med sin pappa när han är i det skicket. Det kan ju inte ha undgått folk i hans närhet vilken psykisk status han hade.
Vänner har ju uttalat att han verkade må bättre den senaste tiden det är heller inte omöjligt att människor kan ta sig samman tidvis. Vänner har uttalat att han skrev en massa om sitt dåliga mående på sociala medier tidigare, inlägg som han raderade på morgonen så de bör vara skrivet sent på kvällen eller nattetid hade dessa meddelande slutat dyka upp så kan ju de flesta uppfattat det som att han mådde bättre
Citera
2019-01-26, 12:52
Medlem
Så tragiskt allting. Tänk vad hatet kan driva en person att göra. När han säger i videon JAG hatar Karin så känner man i hela kroppen själv hur mycket vrede och hat han har för henne. Hur djupt sårad och besviken han är på henne.

Så jävla hemskt att barnen kom emellan bara
Citera
2019-01-26, 12:52
Medlem
Citat:
Osäker, juni-juli
KA skrev ju den 26 aug på sin fb att hon sökte bostad runt Möklinta ? ?

Citat:
K*rin *ndersson
26 augusti 2018 ·
Letar efter åretruntboende i hus på landet... Möklinta m omnejd. Hyra eller köpa! Hör av er om ni vet något! ❤
Senast redigerad av Regnflingan 2019-01-26 kl. 12:56.
Citera
2019-01-26, 12:53
Medlem
Citat:
Osäker, juni-juli

Och hon bodde kvar där ett tag? Vet du varför de separerade?
Citera
2019-01-26, 12:53
Avslutad
Har också sett klippet nu, och fyfan. Klippet ligger i kommentarerna på hans Instagram, första bilden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in