2019-01-26, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grandpa
Jag lägger upp igen, lite ändrat:
Snurrigare tråd finns inte.
Antalet inlägg ökar fortare än man hinner läsa.
Mest för att många inte håller sig till ämnet.

Hoppas detta stämmer:

197209 S*MUEL R*HN har separerat från
198201 K*R*N A**ER**ON Dom hade 2 barn
M*lk*r 5-6 år, W*lt*r 7-8 år
S*MUEL sköt barnen och la upp en video på FB och sköt sen sig själv
K*R*N har nyligen bytt adress enligt Ratsit.

S*MUEL hade en kvinnlig kompis:
195306 M*RIA**E W*GN*R. Dog 20190114 gick hastigt bort.
S*MUEL hade tidigare en sambo:
197012 A*NA B*RNDT**ON (f.d. sångerska i Junix) som begick självmord 20070407

S*MUEL´s mamma (193411 KR*ST*NA "ST*NA") dog 20161114.
S*MUEL´s pappa (193202 ER*K) dog 20160215.

S*MUEL har tre systrar som tack o lov lever än.

Jag tror ovanstående stämmer.

är det bara jag som reflekterat att båda hans föräldrar dog 84år gamla och i samma månad de var födda?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Antingen så är hon i så fall manipulativ eller så hade han vanföreställningar.
Ja, det tror jag att hon är. Av rang...
Citat:
Han har just mördat hennes barn och hon uppmanar oss att inte hata honom, utan att känna kärlek. För hat föder hat.

Känns inte alls som den hemska person han sitter och gråter över i sin live?
Men snälla, det är väl precis det de gör? Hade hon knipit igen eller anklagat sig själv så hade väl varit mer naturligt än det där? vafan... kom igen. Förstår inte vad som hänt på FB här? Fattar folk ingenting?
Citera
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diskuterarn
Fast du vänder på hela berättelsen. Spelar ingen roll vad frugan gjort. Hur många har inte genomgått en dålig separation i Sverige och samtidigt har psykiska problem. Du kan ju vända på steken, kan ha funnits goda anledningar för henne att lämna honom.

Han har skjutit 2 barn i huvudet. Hade man diskuterat andra världenskriget så hade man inte börjat tala om att judarna betedde sig så illa att Hitler fick anledning att röka dem. Det blir väldigt sekundärt.

Dessutom kunde han i så fall dödat exet, i värsta fall. Varför barnen? Det är ju inte de som bettet sig illa.
Citera
Medlem
EuropaForEuropeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Hittar ej filmen.. kan någon fin själ länka?

sida 189
Citera
2019-01-26, 00:30
Medlem
Diskuterarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Antingen så är hon i så fall manipulativ eller så hade han vanföreställningar.

Han har just mördat hennes barn och hon uppmanar oss att inte hata honom, utan att känna kärlek. För hat föder hat.

Känns inte alls som den hemska person han sitter och gråter över i sin live?

Var skrev hon det?
Citera
2019-01-26, 00:32
Medlem
Kellywomans avatar
Att kolla på videon om och om igen gör att man förstår att han faktiskt inte är i psykotiskt tillstånd.
Han har förmågan att svara på de kommentarer som skrivs såsom "nej jag kan inte sitta i fängelse för jag haft ihjäl grabbarna". Man ser också att han var tioende sekund ser vad folk skriver. Han är uppmärksam och inte psykotisk.
Han är deprimerad och har planerat att detta är vad som svider mest för Karin. Att ha ihjäl grabbarna. Hela videon bygger på hämnden mot Karin och inget annat.
Det finns ingen ursäkt eller förståelse att ta livet av sina barn som hämnd för mamman. De hade hela jävla livet framför sig. Egoism har styrt handlandet
Citera
2019-01-26, 00:33
Medlem
SecretQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr_Fister
är det bara jag som reflekterat att båda hans föräldrar dog 84år gamla och i samma månad de var födda?
Skulle aldrig ha tänkt på det det, men nu när jag kollade så såg jag att mamman blev 82 år. Inte 84.
Citera
Medlem
Diskuterarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr_Fister

Fint öga för detaljer. Hade inte märkt.
Citera
Medlem
Gavle112s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solrosen2018
Letar och letar.. Hittar inte videon
https://streamable.com/md44u
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Du resonerar som mördaren. Jag hoppas du inte har familj.
Resonerade han så? Okej? Vad har det med saken att göra? Och vad har det med familj att göra? Är du korkad eller blir det bara fel när du läser? Eller ser du bara det du vill se? Du menar att om man tror att en person utpressat och drivit en annan person tills dennas redan svaga psyke brister och han då mördare folk, så kan man inte ha familj? Du är inte lite utvecklingsstörd.
Citera
2019-01-26, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ang_rita
Hämnden finns med men den är inte huvudorsaken. Han tar livet av sig för att han mår dåligt och inte orkar.
Jag tror att du har helt fel. Det viktigaste för honom var att rikta ett stort jävla ”Fuck You” till sitt ex som han känner har svikit honom. Det var det allra viktigaste. Han till och med säger det rakt ut i videon

”Jag hoppas att hon kanske tittar men det gör hon inte...hon har blockat”

Allt finns på videon. Jag tycker det är rätt enkelt att utläsa. Han bryr sig BARA om sig själv. I hans värld är det bara synd om honom. Han är sviken och ingen förstår.

Han är fruktansvärt egoistisk och känner sig kränkt. Den som kränkt honom ska få sitt liv förstört för alltid. Det är det viktigaste för honom. Hade han gett sig på henne hade det inte fått samma effekt. Men att döda hennes barn är det värsta, allra värsta man kan göra mot en människa. Det är ren och skär hämnd mot sitt ex som är anledningen. Förmodligen därför han valde hennes födelsedag också.

Han säger mot slutet att han tänker avsluta sitt liv för att han inte pallar sitta resten av livet i fängelse. Ännu ett tecken. Han bryr sig bara om sig själv. Han dödade barnen som hämnd mot sitt ex men tar livet av sig för att han inte pallar ta straffet för det.

Det finns inga ursäkter. Det finns inget förmildrande. Ni som tycker synd om det här kräket ska skämmas.

I mitt jobb som Polis har jag träffat många personer likt honom. Personer som är kontrollerande och sjukligt egoistiska Har varit på ärenden där personer beger sig hem till sina ex och hemma hos dom tar livet av sig just för att det är det sista dom kan kontrollera. Dom vill att exen ska hitta dom och chockas och må dåligt. Dom har förlorat sina ex men detta kan dom kontrollera. En sådan person verkar det här kräket ha varit. Det är bara han och hans känslor som är viktiga. Fy fan!!
Senast redigerad av spitvenom 2019-01-26 kl. 00:37.
Citera
2019-01-26, 00:38
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abdullakastrulla
Resonerade han så? Okej? Vad har det med saken att göra? Och vad har det med familj att göra? Är du korkad eller blir det bara fel när du läser? Eller ser du bara det du vill se? Du menar att om man tror att en person utpressat och drivit en annan person tills dennas redan svaga psyke brister och han då mördare folk, så kan man inte ha familj? Du är inte lite utvecklingsstörd.

Nej, man ska inte ha barn om det är dem man riskerar att skada och ta ut all sin frustration på när kvinnor/män krossar ens hjärta.

Du får antingen svälja det och gå vidare eller mörda din hjärtekrossare exet, i värsta fall. Vad har barnen gjort för fel?

Ja, du är fel ute och ska inte ha familj innan du sökt professionell hjälp och förändrat ditt tankesätt, helt och hållet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in