Citat:
Ursprungligen postat av
Ang_rita
Hämnden finns med men den är inte huvudorsaken. Han tar livet av sig för att han mår dåligt och inte orkar.
Jag tror att du har helt fel. Det viktigaste för honom var att rikta ett stort jävla ”Fuck You” till sitt ex som han känner har svikit honom. Det var det allra viktigaste. Han till och med säger det rakt ut i videon
”Jag hoppas att hon kanske tittar men det gör hon inte...hon har blockat”
Allt finns på videon. Jag tycker det är rätt enkelt att utläsa. Han bryr sig BARA om sig själv. I hans värld är det bara synd om honom. Han är sviken och ingen förstår.
Han är fruktansvärt egoistisk och känner sig kränkt. Den som kränkt honom ska få sitt liv förstört för alltid. Det är det viktigaste för honom. Hade han gett sig på henne hade det inte fått samma effekt. Men att döda hennes barn är det värsta, allra värsta man kan göra mot en människa. Det är ren och skär hämnd mot sitt ex som är anledningen. Förmodligen därför han valde hennes födelsedag också.
Han säger mot slutet att han tänker avsluta sitt liv för att han inte pallar sitta resten av livet i fängelse. Ännu ett tecken. Han bryr sig bara om sig själv. Han dödade barnen som hämnd mot sitt ex men tar livet av sig för att han inte pallar ta straffet för det.
Det finns inga ursäkter. Det finns inget förmildrande. Ni som tycker synd om det här kräket ska skämmas.
I mitt jobb som Polis har jag träffat många personer likt honom. Personer som är kontrollerande och sjukligt egoistiska Har varit på ärenden där personer beger sig hem till sina ex och hemma hos dom tar livet av sig just för att det är det sista dom kan kontrollera. Dom vill att exen ska hitta dom och chockas och må dåligt. Dom har förlorat sina ex men detta kan dom kontrollera. En sådan person verkar det här kräket ha varit. Det är bara han och hans känslor som är viktiga. Fy fan!!