Citat:
Ursprungligen postat av
Femfemma55
På Instagram under bild 2 skriver en kvinna,
Äldsta barnet är med kvinnan som tog livet av sih 2012, detta barn är född 2012. Det yngre barnet är med den kvinna han separerade från i somras. Denna kvinna var otrogen med en yngre man och enligt henne betedde sig kvinnan svinaktigt mot Samuel. Han skall ha varit deprimerade sen kvinna 1 tagit sitt liv, han ansåg att kvinna två var inkompetent som mamma. Så fakta är att han hade två barn med två olika kvinnor och bägge lämnar honom! Börjar fundera på hur han var i sina förhållande! Men framför allt undrar jag VARFÖR kvinna 1 tog sitt liv, nybliven mamma.
Nej, den kvinnan ska ha berövat sig livet redan 2007 så hon kan inte vara mor till det barnet.
Det är fel.
Bilden somliga tidningar har på vederbörande med pixlat ansikte är denna förresten:
https://www.instagram.com/samuelrehn/p/Bq07bDMArlt/
Lagom munter min där.
Fruktansvärd historia givetvis. Drygt ett år efter de uppskakande händelserna i skånska
Bjärred där två yngre flickor också mördades i sina sängar följer detta lika hemska och
obegripliga. Tror det är hela 9 barn som mördats av föräldrar på mindre än två år. Så sjukt,
så sjukt.
SR må ha haft ett helvete med alla motgångar som drabbat honom, men man går inte och
mördar sina egna barn hur jävligt och orättvist man än upplever att livet har varit mot en.
Sen får man ha varit hur djupt in i en depression som helst. Det ska ändå inte kunna få ske.
Här är det ju lika uppenbart som i fallet med Dalaröpappan att barnen dödas för att man
vill utkräva den mest kännbara hämnd på ett förlupet ex.
Görs ju extra klart när det sker den dag exet har födelsedag.
Som mångårigt travintresserad och spelare ska sen sägas att jag uppskattat Samuel, han
gjorde ofta mycket bra ifrån sig i sulkyn. Högst kompetent travkusk var han och vann ju
flera fina segrar under sin karriär.
Fruktansvärd historia som sagt.
Låt det inte hända igen. Låt det för fan ta slut nu med att man tycker sig ha rätt att avsluta
liven på sina barn. Oavsett vilka problem och trassligheter som kan finnas där i bakgrunden.
Den jävla rätten får man bara under inga omständigheter tillåta sig att ta!