Citat:
Ursprungligen postat av
MissesLi
Jag förstår vad du menar, men jag är inte långsam. Jag lägger bara tid om det behövs lägga tid om det är en kund som håller på och försvinner alternativt om det är mycket som behöver loggas i ett meddelande.
Du menar att flödet kontrolleras av hur lång tid man tar på sig att svara på meddelanden? Så 20 sekunder är det som behöver hållas för att det inte ska ta tjugo minuter att få ett till meddelande? Så om jag skriver ett meddelande som tar 20 sekunder för mig så kommer nästa direkt? Jag tar nog 30-40 sekunder på mig. Och mellan 07-10 fick du 150 meddelanden och jag 30 stycken? På första timman fick jag bara 5. Verkar ju vara ett jättekonstigt system. Men då så, så om jag imorgon klockan 07 bara skriver meddelande som tar tjugo sekunder bör jag få 50 stycken då!
En annan sak jag tror spelar roll är din internethastighet. Då jag hade långsamt internet så tog det en massa tid, behövde ladda om sidan hela tiden. Sedan när jag skaffade snabbare internet flöt det på, förutom om den där "Väntar på meddelande"-rutan dök upp
Så kolla ditt internet, även ibland kan det vara jobbigt då den "Väntar på meddelanden"-rutan är uppe, och man laddar om så kommer meddelande direkt och man tänker "Vad fasen, så det var där ändå?"