Citat:
Ursprungligen postat av
Vresrosen
Jag fattar. Fattar Du?
Du verkar vara i chock över att du känner dessa två barnaplågare.
Vad har du sagt till mamman, undrar jag?
Det måste vara jobbigt att umgås med vänner som misshandlar barn. Onekligen en lojalitetskonflikt. Där vänskap och barnen kommer i kläm. Det soc. anser är baserat på löst tyckande om att barn ska ha lika mycket kontakt med båda föräldrarna. Det var innan de visste om vilken fara barnen utsattes för genom att en likgiltig och nöjeslysten mamma prioriterar att vara med en buse till karl, framför barnens bästa.
Soc känner ju till hela historien, precis som pappan och de har inte motsatt sig delad vårdnad. Så där fallar ju hela ditt apliknaden gaggande...
Nej, känner bara den ena. Ingen av dem misshandlar barn, endast sambon som jag inte känner. Barnen har det bra, är trygga med bägge föräldrarna, och där finns inga fnurror på tråden.
Notera även att sambons barns mamma lät deras barn vara med G ofta under hela perioden som G var tillsammans med sambon...ska hon bli av med ungarna med för "detta dåliga omdöme..."
Det du skriver är så jävla infantilt korkat så det faller på sin egen orimlighet.