Citat:
Ursprungligen postat av
Honan6
Jag vet inte om Jokermannen vill indikera om Partners in Crime, men det är något vi lyft ett antal gånger i tråden.
Förplanerat till viss del och så kom det passande tillfället när resor skulle göras?
Anstiftare, utförare och medhjälpare ringas in?
Hej @Honan6.
Du skall få en liten ledtråd av mig att låta dina tankar arbeta med.
Det fanns en gång i tiden en person som ofta uttryckte sig enligt följande citat skrivet här nedan.
Citat: "Min lilla Präst-Pocahontas" Slut Citat/
Den här nu omtalade personen , var fortfarande mycket aktuell inom den koreanska kvinnans' enormt stora umgängeskrets då hon Måndagen den 14 Maj år 2018 bringades om sitt liv.
Den här personen har haft ett mycket svårt liv bakom sig och sökt sig till kyrkan vid flera tillfällen för att där söka hjälp och förståelse från annan person gällande sina dåvarande problem.
Denna personen finns även fortfarande inom Geo-Cashing.
Obs ! ... Inom den koreanska kvinnans' tidigare skrivna dagboks-anteckningar , så förekommer denna personen på flera ställen , och hur , och på vilket sätt personen blev inskriven av den koreanska kvinnan i hennes' tidigare skrivna dagboks-anteckningar , kan jag tyvärr inte avslöja här i tråden , detta med anledning av att det kan komma att grovt misstolkas av vissa tråd-deltagare , vilket jag i min tur inte vill låta ske tillika undvika.
Mvh/ "JokerMannen"