Citat:
Ursprungligen postat av
Sh.Holmes
Ah fy skäms på mig för jag pratar illa om en misstänkt mördare, tillika kvinnomisshandlare, ofredare och långvarigt otroget kräk?
Tack jag kan ta det.
Hej @Sh.Holmes
Nu har du dragit förhastade slutsatser beträffande mina tidigare skrivna och postade inlägg.
Jag känner mycket väl till att personen i fråga tidigare sexuellt ofredat kvinnan i November år 2016 , och därefter misshandeln , som då ägde rum i Januari ... år 2017 , och det finns under inga omständigheter något försvar mot sådana handlingar.
Jag vet att kvinnan lät viga paret år 2008 , och att personen redan 3 år efter detta år 2011 då hade inlett ett så kallat sido-förhållande med en annan kvinna , detta trots att personen då var förenad i äktenskap med sin avhållna och hade då även bildat sig en familj. Jag vet också att detta så kallade sido-förhållandet på gick från och till , från år 2011 och fram till åt 2017 , då kvinnan berättade för en närstående person.
- "Nu har det skurit sig rejält mellan mig och den nu fortfarande skäligen misstänkte personen" / slut citat.
jag känner även till vad som står skrivet i kvinnans' tidigare skrivna dagboks-anteckningar gällande en så kallad "Magisk vänskap" som kvinnan sade sig vara svår att motstå , trotts att hon mycket väl var medveten om att personen var gift med en annan kvinna och hade barn.
Men @Sh.Holmes , vad jag menar och vill framföra till dig är att man inte skall döma ut en person på grund av dennes' utseende eller ögon tillika kropps-konstruktion , det är vad jag vill framföra till dig och ingenting annat.
Mvh/ "JokerMannen"