2019-01-25, 14:07
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sh.Holmes
JG skulle mycket väl kunna vara homosexuell då hans dyrkan av SD går långt utöver det normala. Men han gjorde det inte själv isf det är han för vek för.
Hade du sett in i SDs grisögon så hade du också sett att han är skyldig, särskilt när han är rädd för sin egen del.

Och nu bor han granne med en kvinna
som vill hämnas LW och som har spelat
amerikansk fotboll.
Jag förstår att han är orolig.
Den lille fjanten kan hon blåsa omkull.
Citera
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
Tack för utförligt svar!

UW verkar ha intresse av frikyrkliga kvinnor. Man kan undra vad barnen tyckte om att få en ny kvinna i huset samt två barn...

Någon som vet om hon bor kvar där? Hur vet Du att hon är allvarligt sjuk?

Från hennes Facebook.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Jag tror att beteenden och uppträdanden kan ge oss mer svar än någon utseende.

Vad för beteende menar du?

Beteendet att omedelbart kontakta alla runt för att berätta om hur orolig och oskyldig man är... ett igenkännbart beteende från flera olika mördare i många fall.
Mördarna som är närstående brukar hjälpa till att leta och gråta krokodiltårar, inget nytt.

SDs beteende med misshandel hot och ofredande av BO bättrar knappast på synen av han som GM.
Citera
2019-01-25, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VigosRos
Det hade den presumtive ordnat genom att lura ut MGM i området. Hur det förhåller sig med mobilen och masterna är en annan femma.
Hur?
Skulle den presumtive kanske använda sig av LW:s mobil?
Eller lockat med en lockfågel?

Men hur skulle den presumtive kunna vara helt säker på att det inte skulle dyka upp ett par tjejer med cyklar och som därigenom kanske skulle ha kunnat ge MGM alibi?
Hur?
Citera
2019-01-25, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bokstavskombo
Nerikes Allehanda | 2019-01-25 12:07
Polisen förhörde nya vittnen i Hjärstamordet: "Vi lägger ett oerhört stort pussel"

I veckan har polisen förhört två helt nya vittnen i jakten på Lena Wesströms mördare.
– Det är två kvinnor som inte är hörda tidigare i utredningen, säger åklagare Åsa Hilding till NA.

Efter 700 förhör har polisen nu förhört två kvinnor som var i närheten av mordplatsen när mordet skedde, vilket P4 Örebro var först med att berätta.

Hela artikeln: https://www.na.se/artikel/orebro-kommun/polisen-forhorde-nya-vittnen-i-hjarstamordet-vi-lagger-ett-oerhort-stort-pussel

Hej @bokstavskombo.

Jag skrev en hel del om just detta i går natt vid 01:00-tiden i ett PM till @Rosamund. och jag vill även här få tillägga , att det var mycket bra gjort av dig att låta de övriga medlemmarna få bli observanta över detta.

Obs ! ... Det finns fler saker som jag känner till beträffande den nu pågående mordutredningen och gällande en manlig person som har visat sig veta betydligt mer än denna nu omtalade personen egentligen borde känna till.

Jag vet och kan avslöja , att den personen kommer att inom en kort framtid höras på nytt igen av Polisen.

Mvh/ "JokerMannen"
Citera
2019-01-25, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
Hej @bokstavskombo.

Jag skrev en hel del om just detta i går natt vid 01:00-tiden i ett PM till @Rosamund. och jag vill även här få tillägga , att det var mycket bra gjort av dig att låta de övriga medlemmarna få bli observanta över detta.

Obs ! ... Det finns fler saker som jag känner till beträffande den nu pågående mordutredningen och gällande en manlig person som har visat sig veta betydligt mer än denna nu omtalade personen egentligen borde känna till.

Jag vet och kan avslöja , att den personen kommer att inom en kort framtid höras på nytt igen av Polisen.

Mvh/ "JokerMannen"

Du låter precis som de andra trollen, du lovar runt men håller tunt.
Ingen lär ligga sömnlös över dina påståenden, eller ta dig på allvar.
Citera
2019-01-25, 14:48
Medlem
Honan6s avatar
Jag tycker det är ganska anmärkningsvärt att SD upphörde att använda datum- och platsinfo på sina geologgningar från slutet av april -18. Det luktar planering.

Med tanke på Salamorden, så hoppas jag att alla närstående till MGM har ett rejält skyddsnät och att alla undviker att vara ensam med SD.
Citera
2019-01-25, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Jag tror att beteenden och uppträdanden kan ge oss mer svar än någon utseende.

Vad för beteende menar du?

Hej @Rosamund

Det är som jag tidigare under dagen har låtit mig påpekat i ett av mina skrivna och postade inlägg , att det är till stor vikt och av stor betydelse att studera människors karaktärer och vanor i just ... ett sådant här mordfall , men att plötsligt börja döma människor efter dess utseenden och till deras kropps-konstruktion är bara dumt att misslyckas på förhand.

Mvh/ "JokerMannen"

Ps: Jag vet att ditt inlägg inte var skrivet till mig personligen , men jag svarade ändå , hoppas att du inte misstycker Ds.
Senast redigerad av JokerMannen 2019-01-25 kl. 14:55.
Citera
2019-01-25, 15:29
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Du låter precis som de andra trollen, du lovar runt men håller tunt.
Ingen lär ligga sömnlös över dina påståenden, eller ta dig på allvar.

Jag kan bekräfta att JokerMannen delade denna information som skrivits artikel om idag redan i natt till mig via PM.
Citera
2019-01-25, 15:34
Medlem
Citat:
Ah fy skäms på mig för jag pratar illa om en misstänkt mördare, tillika kvinnomisshandlare, ofredare och långvarigt otroget kräk?
Tack jag kan ta det.

Hej @Sh.Holmes

Nu har du dragit förhastade slutsatser beträffande mina tidigare skrivna och postade inlägg.

Jag känner mycket väl till att personen i fråga tidigare sexuellt ofredat kvinnan i November år 2016 , och därefter misshandeln , som då ägde rum i Januari ... år 2017 , och det finns under inga omständigheter något försvar mot sådana handlingar.

Jag vet att kvinnan lät viga paret år 2008 , och att personen redan 3 år efter detta år 2011 då hade inlett ett så kallat sido-förhållande med en annan kvinna , detta trots att personen då var förenad i äktenskap med sin avhållna och hade då även bildat sig en familj. Jag vet också att detta så kallade sido-förhållandet på gick från och till , från år 2011 och fram till åt 2017 , då kvinnan berättade för en närstående person.

- "Nu har det skurit sig rejält mellan mig och den nu fortfarande skäligen misstänkte personen" / slut citat.

jag känner även till vad som står skrivet i kvinnans' tidigare skrivna dagboks-anteckningar gällande en så kallad "Magisk vänskap" som kvinnan sade sig vara svår att motstå , trotts att hon mycket väl var medveten om att personen var gift med en annan kvinna och hade barn.

Men @Sh.Holmes , vad jag menar och vill framföra till dig är att man inte skall döma ut en person på grund av dennes' utseende eller ögon tillika kropps-konstruktion , det är vad jag vill framföra till dig och ingenting annat.

Mvh/ "JokerMannen"
Citera
2019-01-25, 15:46
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Hej @Rosamund

Det är som jag tidigare under dagen har låtit mig påpekat i ett av mina skrivna och postade inlägg , att det är till stor vikt och av stor betydelse att studera människors karaktärer och vanor i just ... ett sådant här mordfall , men att plötsligt börja döma människor efter dess utseenden och till deras kropps-konstruktion är bara dumt att misslyckas på förhand.

Mvh/ "JokerMannen"

Ps: Jag vet att ditt inlägg inte var skrivet till mig personligen , men jag svarade ändå , hoppas att du inte misstycker Ds.

Alla är välkomna att svara. Visst är det så att man inte kan döma efter enbart utseende.
Mycket tråkigt att ibland få höra eller läsa om att man ser på en människas bild att hen är narcissist/psykopat/mördare eller dylikt.
Citera
2019-01-25, 15:55
Medlem
Citat:
Hej @Sh.Holmes

Nu har du dragit förhastade slutsatser beträffande mina tidigare skrivna och postade inlägg.

Jag känner mycket väl till att personen i fråga tidigare sexuellt ofredat kvinnan i November år 2016 , och därefter misshandeln , som då ägde rum i Januari ... år 2017 , och det finns under inga omständigheter något försvar mot sådana handlingar.

Jag vet att kvinnan lät viga paret år 2008 , och att personen redan 3 år efter detta år 2011 då hade inlett ett så kallat sido-förhållande med en annan kvinna , detta trots att personen då var förenad i äktenskap med sin avhållna och hade då även bildat sig en familj. Jag vet också att detta så kallade sido-förhållandet på gick från och till , från år 2011 och fram till åt 2017 , då kvinnan berättade för en närstående person.

- "Nu har det skurit sig rejält mellan mig och den nu fortfarande skäligen misstänkte personen" / slut citat.

jag känner även till vad som står skrivet i kvinnans' tidigare skrivna dagboks-anteckningar gällande en så kallad "Magisk vänskap" som kvinnan sade sig vara svår att motstå , trotts att hon mycket väl var medveten om att personen var gift med en annan kvinna och hade barn.

Men @Sh.Holmes , vad jag menar och vill framföra till dig är att man inte skall döma ut en person på grund av dennes' utseende eller ögon tillika kropps-konstruktion , det är vad jag vill framföra till dig och ingenting annat.

Mvh/ "JokerMannen"

Ok så vem är det polisen vill höra och varför, i vilket syfte SD är ju hittills den enda misstänkta?

Nej självklart ska man inte döma någon efter utseende. Dock såg SD väldigt skyldig ut när man tittade på honom.
Sedan är jag tacksam över att du slutat kalla LW "koreanskan".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in