2019-01-25, 10:42
Medlem
CokeLaRocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Du ska berätta hur det gick till, det är vad denna tråd handlar om. Vill du diskutera hur och vem Bechir var så finns det en tråd för det.

Jag var inte där så jag kan inte svara på hur det gick till. Att du ens avkräver mig en sådan information visar på att du inte riktigt vill diskutera utan hellre försöker köra fula metoder för att att misskreditera en åsikt som de flesta judemedvetna människor bär på. Men visst stoppa ner huvudet i sanden, sådana som du är ju stövelslickare av rang och det går liksom inte att diskutera med sådana.

Och likt den typiska JIDF:en försöker du bygga halmgubbar. Har jag någonstans sagt att det är en judisk underättelsetjänst som känt sig TVUNGNA att mörda Beschir? Du är så sjukt intellektuellt oärlig att man nästan skrattar lite.
Citera
2019-01-25, 10:43
Medlem
CokeLaRocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
"Vanligt folk" visste inte ens vem Bechir var så det finns ingen anledning att skjuta av honom. Men berätta gärna hur detta "mord" gick till. Det är trots allt det tråden ska handla om.

Jo, vanligt folk visste visst vem han var och hans följe ökade hela tiden. Nu säger jag inte att Åke 62 från Åkersberga aktivt följde Baschir men han började dyka upp i vanligt folks facebookflöden och fler och fler "vanliga" människor delade hans olika videon.
En kvalificerad gissning är att agneter bröt sig in hemma hos honom och använde sig av den beryktade hjärtattackspistolen.
Citera
2019-01-25, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Inga bevis således.

Inte ens indicier. Bechir Rabani var ju ingen känd person, hade inget inflytande. Det han försökte kommunicera nådde endast de redan troende.

Vad finns det fö för konkret på Aschbergs koppling till dödsfallet?

Om han nu inte var tillräckligt "känd" och helt betydelselös enligt dig, då är det märkligt varför du då ägnar din dyrbara tid åt att "råka bara" halka in i denna tråd och gå OT som bara den om denna sk icke-kända person. Det är som att jag skulle gå in i en tråd om blommor som jag tycker är helt ointressant och intensivt börja hävda mina kunskaper i ämnet.

Hur denna person dog vet vi inte. Vad jag läste gjordes inte ngon obduktion ens. Det är väl en av elitens metoder att döda folk med, att man skickar sina egna läkarteam, jurister, socialtjänstefolk osv för att "utreda". Hur det var i just detta fall, har jag ingen aning om. Kanske dog han naturligt, kanske inte.
Citera
2019-01-25, 11:29
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Cates
Om han nu inte var tillräckligt "känd" och helt betydelselös enligt dig, då är det märkligt varför du då ägnar din dyrbara tid åt att råka bara halka in i denna tråd och gå OT som bara den om denna sk icke-kända person. Det är som att jag skulle gå in i en tråd om blommor som jag tycker är helt ointressant och intensivt börja hävda mina kunskaper i ämnet.

Hur denna person dog vet vi inte. Vad jag läste gjordes inte ngon obduktion ens. Det är väl en av elitens metoder att döda folk med, att man skickar sina egna läkarteam, jurister, socialtjänstefolk osv för att "utreda". Hur det var i just detta fall, har jag ingen aning om. Kanske dog han naturligt, kanske inte.

Och detta får väl summera bevisen för hur 'svenska eliten' tar livet av sina motståndare.
Citera
2019-01-25, 11:33
Medlem
Vi lär aldrig få veta hur de gör.
Citera
2019-01-25, 11:44
Medlem
PK-befriads avatar
Är det någon grupp man kan misstänka tar folk av daga i lönndom så är det den judiska maffian.

Okänt för den gemene pleben är att den amerikanska och ryska maffian primärt bestått av judar, inte italienare eller ryssar. Herr Duke tar upp en hel del om det i denna dokumentär, framförallt i del 2:

Israel: The Promised Land for Organized Crime
https://www.youtube.com/watch?v=2FdV...ctr=1548414591

Robert Aschberg har troligtvis maffiakopplingar, här stoltserar han med den dömda judiska mördaren Jacques Wallner:
https://gotiskaklubben.files.wordpre...pg?w=700&h=523

Så ja att han beställde ett mord på Bechir Rabani är inte särskilt långsökt.
Senast redigerad av PK-befriad 2019-01-25 kl. 11:51.
Citera
2019-01-25, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Cates
Om han nu inte var tillräckligt "känd" och helt betydelselös enligt dig, då är det märkligt varför du då ägnar din dyrbara tid åt att "råka bara" halka in i denna tråd och gå OT som bara den om denna sk icke-kända person. Det är som att jag skulle gå in i en tråd om blommor som jag tycker är helt ointressant och intensivt börja hävda mina kunskaper i ämnet.

Fetade.
Så är det givetvis det säger sig självt att det inte skulle fungera om man gjorde på något annat sätt.
Man kan ju inte ha ett statligt beställningsmord som skall se ut som en olycka eller sjukdomsfall som sedan blir avslöjat som mord vid utredningen, det fungerar ju givetvis inte

Det vi nu får bevittna i denna tråd (som i sååååå många andra trådar) är operation trådförstörelse i full retard läge.
Ni vet vilka ni är och ni borde skämmas! Repent!
/Shalawam.
Citera
2019-01-25, 11:57
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad

Preparat för att framkalla hjärtattacker har varit tillgängliga åtminstone 50 år tillbaka i tiden. Dessa preperat är mycket svåra att spåra om man inte är tidig med en obduktion och vet precis vad man letar efter.
Citera
2019-01-25, 12:02
Medlem
rough-justices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Är det någon grupp man kan misstänka tar folk av daga i lönndom så är det den judiska maffian.

Okänt för den gemene pleben är att den amerikanska och ryska maffian primärt bestått av judar, inte italienare eller ryssar. Herr Duke tar upp en hel del om det i denna dokumentär, framförallt i del 2:

Israel: The Promised Land for Organized Crime
https://www.youtube.com/watch?v=2FdV...ctr=1548414591

Robert Aschberg har troligtvis maffiakopplingar, här stoltserar han med den dömda judiska mördaren Jacques Wallner:
https://gotiskaklubben.files.wordpre...pg?w=700&h=523

Kännetecknande för kriminella maffiaorganisationer är att dom fungerar som en bläckfisk.

I Södertälje är Syrianska maffian känd för att dom ger sig på anhöriga. Inte den dom har nåt otalt med. Dom sprider skräck på det viset ungefär som när Fr*d* Bo*sen gör hembesök hos barnfamiljer.

Eller när Svenska kommittén mot judefientlighet kommer springande för att försvara George Soros mot berättigad kritik. Soros behöver inte lyfta ett finger. En annan arm av bläckfisken fixar det.

Vi har med maffia att göra.
Citera
2019-01-25, 12:38
Medlem
Skeptikern borde fråga sig varför eliten inte skulle mörda folk, när resurserna finns. Skulle de ha någon sorts moralisk övertygelse som hindrar dem? Det är inte särskilt troligt med tanke på vilken sorts psykopatiska människor som tar sig till toppen.
Citera
2019-01-25, 12:44
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluxamera
Skeptikern borde fråga sig varför eliten inte skulle mörda folk, när resurserna finns. Skulle de ha någon sorts moralisk övertygelse som hindrar dem? Det är inte särskilt troligt med tanke på vilken sorts psykopatiska människor som tar sig till toppen.

Varför lever redaktionerna på Avpixlat/Samnytt/Nordfront/Nya Tider/Fria Tider/Granskning Sverige osv fortfarande? Hur kan Jan Axelsson tillåtas tuta och köra med hälsan i behåll?

Men nu handlar inte tråden om det utan om hur "eliten" gör när de dödar folk, hur ser tekniken ut?
Citera
2019-01-25, 12:49
Bannlyst
Den främsta manipulationen ligger i förstadiet att bygga en överdriven tro till regimen.

Svenskar och deras syn på regimen, påminner mycket om Nordkorea.

"Vi bor i ett perfekt land utan korruption."

Naiva invånare, helt enkelt.

Kemiska attacker som orsakar hjärtsvikt och är i princip spårlösa om man inte obdukterar specifikt efter dom.

På andra plats kommer "självmord.".

Dock är utpresningen så pass utvecklad att detta sällan behövs, dom som sätts på viktiga tjänster får ofta offra något som man kan hålla dom på. (Kolla Pizza-gate).

Detta är utbrett även till Norden.

Norge upphävde gigantiska donationer till Hillary-foundation, någon dag senare upphävdes enorma avtal gällande byteshandel av vapen mellanöstern.
Ytterligare några dagar senare åkte en gigantisk "pedo-ring" fast i toppskicktet av Norge, åklagare, polischefer, politiker m.m(över 50 människor).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in